Wel blij met mooi weer

26-07-2013 23:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even tegengas voor alle poepoe wat is het heet topics.

Ja idd als ik werk kan ik alles uitwringen, ja na een fietstocht ook, ja 's nachts drijf ik ook mijn bed uit.

Maar net heerlijk met mijn vriend uit eten geweest op een terrasje. De afgelopen dagen zalig uren in een badje in de tuin gelegen, naar het strand geweest. Heerlijk met het avondeten het vlees op de BBQ klaargemaakt en met een roseetje erbij lekker buiten opgegeten. Als je naar buiten gaat geen jassen e.d. Aan trekken.

Ondanks hoge beschermingsfactor lekker bruin geworden, waardoor alle kleding me een stuk beter staat. Op het strand allerlei mensen gezien die nog een minder figuur hebben dan ik waardoor mijn zelfvertrouwen omhoog is gegaan ( gewoon bewust niet naar de strakke dames kijken )

Heerlijk
DieFetteElke; over roekeloos rijden in die hitte, dat heb ik zeker ervaren. Ik ben donderdag door een busje van de weg gereden. Kwam van een zwemplas, reed via de snelweg naar huis. Wordt gesneden door een busje wat me niet zag, verlies de macht over het stuur en rijdt met 120 kilometer per uur een sloot in! Auto total loss maar ik heb niets behalve blauwe plekken. Heb zoveel geluk gehad.
quote:Djuuls04 schreef op 27 juli 2013 @ 11:05:

DieFetteElke; over roekeloos rijden in die hitte, dat heb ik zeker ervaren. Ik ben donderdag door een busje van de weg gereden. Kwam van een zwemplas, reed via de snelweg naar huis. Wordt gesneden door een busje wat me niet zag, verlies de macht over het stuur en rijdt met 120 kilometer per uur een sloot in! Auto total loss maar ik heb niets behalve blauwe plekken. Heb zoveel geluk gehad.Oh bah wat lijkt me dat eng, gelukkig ben je er zelf goed afgekomen!
Vannacht heerlijk geslapen ,maak me nu op voor het voorspelde noodweer. Straks werken.

Even een paar dagen koeler, even de warmte uit het huis laten waaien en dan opnieuw beginnen :-)
quote:*nightsky* schreef op 27 juli 2013 @ 01:20:

Heerlijk!

En al die klagers zijn vast dezelfden als die klaagden over het slechte voorjaar of die afgelopen winter zeur den over "Bah, alweer sneeuw".

Ik vind het juist bijzonder dat we hier tijdens een hittegolf kunnen genieten van dagenlang bbqen en tot diep in de nacht buiten zitten en tegelijkertijd tijdens een strenge winter wekenlang op snowboots door de knarsende sneeuw kunnen wandelen en kunnen genieten van sneeuw- en ijspret.Nee hoor! Toegegeven, ik vind 30 graden te warm als ik moet werken, daar kan ik best over zeuren, maar als ik vrij ben geniet ik er best van. Maar van sneeuw, ijs en zelfs een verfrissend buitje kan ik ook genieten.
Was zeker eng Sassie67, eerste keer in mijn leven dat ik een ongeluk heb. En het busje wat het veroorzaakte is nog doorgereden ook. Maar inderdaad, belangrijkste is dat ik niets heb.
quote:momodoe schreef op 27 juli 2013 @ 09:12:

Ik ben er ook blij mee!!

Dit jaar helaas tijdens de vakantie wegens financiën thuis gebleven, en tot nu toe bevalt het me prima.

Heerlijk ontbijten en koffie in de tuin, zwoele avonden met rosé. Heerlijk.

Al die klaagmutsen begrijp ik niets van, dit is toch tien keer beter dan kou en regen?

Ik zet ook steeds op fb, wat een prachtig weer we hebben, tot nu zijn de meesten het eens.Ik val even over het woordje klaagmuts. Geniet van je hittegolf, is je echt gegund. Maar waarom zo hatelijk over mensen die niet tegen de hitte kunnen. Ikzelf ben dol op kou, regen en sneeuw, maar begrijp heel goed dat het grootste deel van de mensen hier juist een hekel aan heeft. Heb ik geen oordeel over, verplaats je gewoon even in een ander. Dit weer geldt voor mij als zeer slecht.
Heerlijk! Hoop dat het tot ver in het jaar mooi blijft!

Vroeger hield ik OOK van ijs en sneeuw, maar nu ik met krukken rondstrompel, heb ik daar een hekel aan. Daarbij dikke jas aan en dan nog krukken om je arm.. pfffff
Ruilen met een flatje waarin het standaard 28,5 graden is, ook 'snachts?
quote:lammy schreef op 27 juli 2013 @ 13:19:

[...]

Ik val even over het woordje klaagmuts. Geniet van je hittegolf, is je echt gegund. Maar waarom zo hatelijk over mensen die niet tegen de hitte kunnen. Ikzelf ben dol op kou, regen en sneeuw, maar begrijp heel goed dat het grootste deel van de mensen hier juist een hekel aan heeft. Heb ik geen oordeel over, verplaats je gewoon even in een ander. Dit weer geldt voor mij als zeer slecht.Ik vind warmte lekker eerlijk is eerlijk maar deze hitte is voor mij niet te doen, met kou kan ik uit de voeten,is bewegen lang zo'n probleem niet maar hoe warmer het word hoe meer pijn mijn lijf doet,ben ik dan verzuurd als ik blij ben dat het niet hoger dan 20 graden word?, nee ik vind de pijn gewoon niet lekker.
Ik vind het lekker. Al zat (/zit) ik een groot deel van de tijd op een kantoor met airco. Maar buiten werktijd en in het weekend er lekker van genoten.
quote:*nightsky* schreef op 27 juli 2013 @ 01:20:

Heerlijk!

En al die klagers zijn vast dezelfden als die klaagden over het slechte voorjaar of die afgelopen winter zeur den over "Bah, alweer sneeuw".

Ik vind het juist bijzonder dat we hier tijdens een hittegolf kunnen genieten van dagenlang bbqen en tot diep in de nacht buiten zitten en tegelijkertijd tijdens een strenge winter wekenlang op snowboots door de knarsende sneeuw kunnen wandelen en kunnen genieten van sneeuw- en ijspret.Nee hoor, als het sneeuwt, als het koud is en als het regent hoor je mij absoluut nooit klagen
quote:lammy schreef op 27 juli 2013 @ 13:19:

[...]

Ik val even over het woordje klaagmuts. Geniet van je hittegolf, is je echt gegund. Maar waarom zo hatelijk over mensen die niet tegen de hitte kunnen. Ikzelf ben dol op kou, regen en sneeuw, maar begrijp heel goed dat het grootste deel van de mensen hier juist een hekel aan heeft. Heb ik geen oordeel over, verplaats je gewoon even in een ander. Dit weer geldt voor mij als zeer slecht.

Ik kan me wel voorstellen dat ze het woord klaagmutsen gebruikt. Het is namelijk nu toevallig even warm, net een week of twee echt warm, en dan vind ik het nogal snel als mensen daarover gaan zeuren en klagen. Hooguit nog een maand (maar onze zomers kennende wordt het vast binnen een paar weken alweer een heel stuk koeler) en dan heb je vast alweer het weer waar jij van houdt.

Dan zitten degenen die de herfst en winter niks vinden weer maanden en maanden in de kou en de regen en als zij klagen vind ik dat niet te vergelijken met mensen die een paar weekjes last hebben van de warmte. Kom op zeg.
Ik geniet ook met volle teugen!! Helemaal blij met deze zomer!
Ja ja, nu weet ik het wel!
Er is voor mij maar een nadeel aan dit lekkere weer: ik heb zin in bbq-en, maar weet niet waar, met wie en hoe.
Waar zit de any-key?
Ik vind het ook heerlijk dit weer! 'S ochtends en 's avonds actief, en tijdens de warmste periode vd dag chillen. Helemaal goed. Ik vind het ook zo gezellig dat er zoveel mensen buiten zijn.
Houston, heb je geen vrienden of familie met wie je kunt bbqen?
quote:aaquamarine schreef op 27 juli 2013 @ 20:17:

[...]

Ik kan me wel voorstellen dat ze het woord klaagmutsen gebruikt. Het is namelijk nu toevallig even warm, net een week of twee echt warm, en dan vind ik het nogal snel als mensen daarover gaan zeuren en klagen. Hooguit nog een maand (maar onze zomers kennende wordt het vast binnen een paar weken alweer een heel stuk koeler) en dan heb je vast alweer het weer waar jij van houdt.

Dan zitten degenen die de herfst en winter niks vinden weer maanden en maanden in de kou en de regen en als zij klagen vind ik dat niet te vergelijken met mensen die een paar weekjes last hebben van de warmte. Kom op zeg.

Jij begrijpt het,

Dat gezeik van sommige mensen dat het zo warm is, pffff hooguit een aantal weken op een heel jaar.

Nog even kiezen op elkaar en dan is het weer koud, nat donker en guur. Leuk vindt ik het niet, maar ik ga zelfs niet na 6 mnd kou lopen klagen.
quote:Moondancer schreef op 27 juli 2013 @ 23:09:

Houston, heb je geen vrienden of familie met wie je kunt bbqen?Nee. Wel vrienden en familie. Maar niet om mee te bbq-en
Waar zit de any-key?
Topweer!

Heerlijk!

Warm in huis, inmiddels afgekoeld na buitje tot 26 graden en prima te doen hier. Als ik kon zou ik het liefst altijd in dit klimaat willen leven.

Doe bar weinig met dit weer en dat vind ik ook wel heel erg lekker eigenlijk!
Wat momodoe en aquaamarine zeggen. En ik vind dit weer dus heerlijk! En ja sorry, maar ik kan slecht tegen kou. Daar klaag ik doorgaans weinig over,

Maar als er 3 weken zon is, dan is de wereld te klein voor al die arme mensen die 3 hele weken in de zon moeten. Bedenk eens hoe dat 49 weken per jaar voor mij is.. Ik hou van 25+ en 30+ wordt pas echt genieten. Ik hou van hitte! Waarom? Kweenie! Maar ik ga emigreren zodra de mogelijkheid zich voordoet.

Voor nu zuig ik alle hitte op zodat ik weer wat voorraad heb (helaas zit ik het grootste deel van de dag binnen wegens tentamens) lekker picknicken, bbq'en, zwemmen, volgende week naar het strand (zul je zien dat het dan gaat regenen)... Hmmmm het wordt heerlijk.

Maar wat er ook gebeurt, laat deze hitte alsjeblieft nog even voortduren! Voor de zekerheid heb ik nog een weekendje Barcelona geboekt eind augustus. Nog even opladen voordat die vreselijke rotkou weer begint 😭
quote:Houston77007 schreef op 27 juli 2013 @ 23:40:

[...]

Nee. Wel vrienden en familie. Maar niet om mee te bbq-en Hoezo dan? Houden ze niet van barbecueën?
Hier ook blij met dit fantastische weer.

Die zeurpieten moeten sowieso niet zo klagen. Als het 30 dagen warm is van de 365 dagen per jaar, is het al heel veel. En dan nog emmeren.
Helemaal mee eens, geklaag over t te warme weer ppfff...die paar weekjes per jaar...en die zijn niet eens achter elkaar. We hebben hier 2 dgn 30 graden gehad, en daarna gewoon normale temperaturen. En dan gister stortregen en volop onweer, en vandaag is t gewoon koel met wind. Dus je kan weer binnen zitten gewoon..en we hebben gen lente gehad...dus dat gezeur over die paar daagjes mooi weer. Straks hebben we weer 4 maanden regen, 3 maanden sneeuw, en en 3 maanden koud!! Mogen we dan aub een paar dagen zon hebben...pleeaaseee!!!

Ja en ik begrijp dat t heeeel vevelend is als je er lich klachten door hebt, ik bergijp dat zeer zeker want die heb ik namelijk ook in de winter, maar die duurt maanden en de zomer duurt een aantal dagen maar...(helaas)!!
Ik vraag me ook af wat iemand die niet van zomerweer houdt, triggert om te gaan lezen/posten in een topic dat Wel blij met mooi weer heet. Why?

Ik bedoel, ik ga uit masochisme toch ook die klaagtopics niet lezen, zelfs in de meer algemene topics wordt er al genoeg geklaagd.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 28 juli 2013 @ 11:01:

Ik vraag me ook af wat iemand die niet van zomerweer houdt, triggert om te gaan lezen/posten in een topic dat Wel blij met mooi weer heet. Why?

Nou, er stond dat de mensen die klagen dat het nu zo warm is vast dezelfde mensen zijn die klaagden toen er weer sneeuw lag. Daar reageerde ik op, want dat is in mijn geval dus niet zo

Verder vind ik het altijd interessant om een tegenhanger van iets te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven