Welk dekbed?

16-06-2012 13:05 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nieuwe dekbedden nodig. Ik ben heel benieuwd welke jullie hebben en hoe tevreden jullie daar over zijn.

Ik neig naar een uit 2 delen, een dunne en dikke. Een heel zwaar dekbed vind ik fijn maar zou ook graag willen dat ik het gewoon in de wasmachine kan stoppen. Verder willen we graag 2 1-persoons dekbedden.

Waar slapen jullie onder?
Een vierseizoenen dekbed van katoen. Anti-allergisch, diervriendelijk, comfortabel en hij kan in de wasmachine.
Ik vind hier dingen van.
Ok duidelijk

Geen dons maar katoen wordt het.

Was even helemaal voorbij gegaan aan diervriendelijke aspect.
Wijzelf hebben een schapenwollen weet-ik-veel dekbed. Erg fijn, maar moet bij de stomerij worden schoongemaakt.

Voor dochter hebben we een synthetisch vier seizoenen dekbed. Dat is echt een minder lekker dekbed. Maar het kan in de was, dat vond ik bij een klein kind wel zo handig.
Doe vooral met wat je zelf wilt TO, je niet tegenhouden omdat er weer een of ander link verschijnt .
Ik wist bij voorbaat al dat iemand wel weer met die link aan zou komen. Koop gewoon wat je fijn vind. Dat donzen dekbed ligt toch al in de winkel en koop jij em niet, dan de klant na je wel. En als niemand hem koopt, hebben die beesten voor niks geleden. Dat is pas zielig.
Ook dat Ivetje.
Tja, 1 persoon die dat dekbed niet koopt zet geen zoden aan de dijk denk ik dan. Als je echt iets wil veranderen eraan, moet je dat op andere manieren doen denk ik zo. Ik stem overigens wel PVDD dat zet naar mijn idee meer zoden aan de dijk voor dit soort dingen.
Wij hebben de winterdekbedden uit Duitsland, goede kwaliteit, goede prijs en heerlijk warm.
quote:Ivetje schreef op 16 juni 2012 @ 16:51:

Ik wist bij voorbaat al dat iemand wel weer met die link aan zou komen. Koop gewoon wat je fijn vind. Dat donzen dekbed ligt toch al in de winkel en koop jij em niet, dan de klant na je wel. En als niemand hem koopt, hebben die beesten voor niks geleden. Dat is pas zielig.Ik ben het hier niet mee eens. Als iedereen nu zo denkt, tja, dan blijven die dekbedden (bio industrie vlees/ foie gras en noem maar op) wel verkocht worden. Lekker je kop in het zand steken. Als nu een groot deel van de mensen het niet meer koopt, dan is er geen markt meer voor en zal het verdwijnen. En die paar dekbedden die dan zogenaamd niet verkocht worden, worden dan heus wel verkocht aan de mensen die het niets uitmaakt,
En zo wordt een topic totaal de andere kant opgeduwd, bah..
Maar het probleem is, dat je wat dit betreft nooit de grootste groep word. Die markt blijft er altijd, daar ga ik geen verschil in maken en wij samen ook niet. Dan slaap ik liever lekker, zodat ik me druk kan maken om dingen waar ik wel echt wat aan kan doen
Redband : dat had je toch al kunnen bedenken. Elk topic over dekbedden gaat die kant op...het duurde nog lang voor de link gepost werd
quote:Ivetje schreef op 16 juni 2012 @ 17:12:

Redband : dat had je toch al kunnen bedenken. Elk topic over dekbedden gaat die kant op...het duurde nog lang voor de link gepost werd Niet alleen over dekbedden.
Wij hebben een synthetisch 4-seizoenen dekbed van ikea. Ik was bang dat het zweterig zou worden (dat was het vorige synthetische dekbed wel, maar dons is geen optie vanwege allergische vriend), maar om eerlijk te zijn: het slaapt heerlijk! Helemaal niet zweterig, gewoon een fijn dekbed.
'' Als nu een groot deel van de mensen het niet meer koopt, dan is er geen markt meer voor en zal het verdwijnen.''

Precies! Waarom zou je doelbewust dierenleed kopen als er meer dan prima alternatieven zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven