Welk effen (wit) dekbedovertrek?

13-12-2015 11:17 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje suffe vraag: ik ben op zoek naar een wit dekbedovertrek. Piece of cake zou je zeggen. Maar nu zoek ik een echt mooi, effen wit dekbed van een fijne stof en dat valt me nog niet direct mee. Vooral omdat ik niet precies weet waar ik nou blij van word.

Iemand tips? (Web)winkel, merk, materiaal?
Wij hebben deze, maar dan in een andere kleur.

Heel mooi en lekker zacht (zoals eerder ook gezegd). Ik vind dat zachte wel weer heel fijn.
quote:safari schreef op 13 december 2015 @ 12:39:

[...]

nee, de stof blijft (ook na 5 jaar, tweewekelijks wassen) heerlijk stevig! i it!

maar: dit dekbed is niet meer te koop bij de Hema. 100% katoen hotelkwaliteit heeft / is dat percell geworden, veel en veel zachter/soepeler.Arggg. Dat is balen. Ik heb precies hetzelfde. Het is heerlijk stevig. Dat zachte vind ik ook minder. Ik lees dus even mee. Voor het geval dat.
Oh, ik ben ook dan van de oude Hema hotel serie. Ik had inderdaad laatst al dat de kussenslopen die ik nieuw erbij had gekocht zo anders waren. Nu snel ik waarom. Jammer.

Anders had ik deze ook aangeraden TO
Ik wilde Hema zeggen, maar ik zie dat ik daarmee niet de eerste ben. Geen idee welke ik ervan heb. Gewoon helemaal wit en blijft heel mooi.

Hema dus
Ik heb ook deze van Ikea, ik vind 'm zelf wel erg stijf maar ik lees dat jij graag iets stevigere stof wilt. Dan durf ik je deze wel aan te raden!
quote:mjdlh schreef op 14 december 2015 @ 16:45:

Ik heb ook deze van Ikea, ik vind 'm zelf wel erg stijf maar ik lees dat jij graag iets stevigere stof wilt. Dan durf ik je deze wel aan te raden! Link doet het helaas niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven