welk logeerbed/matras
vrijdag 30 januari 2009 om 04:04
idd dat zelfopblaasbare luchtbed; heb 'm van Kruidvat en is (1 persoons) ruim en goed en betaalbaar (dacht 39 euro en vaak in de aanbieding daar).
Nadeel, ook al laat je 'm goed leeg en vouw/rol je 'm goed op, dan nog is de oorspronkelijke bewaarzak krap. Ik maak er gewoon een keer een nieuwe voor, net iets ruimer. Verder helemaal ok!!
Nadeel, ook al laat je 'm goed leeg en vouw/rol je 'm goed op, dan nog is de oorspronkelijke bewaarzak krap. Ik maak er gewoon een keer een nieuwe voor, net iets ruimer. Verder helemaal ok!!
vrijdag 30 januari 2009 om 08:32
Wij hebben zo'n megagroot en hoog luchtbed voor 2 personen. Die neemt haast geen ruimte in als de lucht eruit is (een volle rugzak). Ik vind ze super handig, wij hebben het destijds volgens mij bij Bristol gekocht. Ze hebben die dingen ook voor 1 persoon en ze slapen echt prima en er zit een elektrische pomp bij dus ook dat is handig.
vrijdag 30 januari 2009 om 09:21
idd zo'n dik luchtbed va de bristol. Iedereen van onze vriendengroep heeft er een, super makkelijk. Die van ons (2pers. zonder pomp) was 27 euro bij de bristol. Wel ff opletten dat je recent gestofzuigd heb waar je hem neerlegt, sommige gaan nogal makkelijk lek.
Die met pomp was iets van
35 euro.
Slaap lekker
Die met pomp was iets van
35 euro.
Slaap lekker
zondag 1 februari 2009 om 12:15