welk logeerbed/matras

30-01-2009 02:00 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
*
ja hoor , zo'n heel dik luchtbed slaapt prima .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wij hebben een velours inflatable 2-persoons luchtbed (adem uit) met pompje. Ligt heerlijk en is binnen no time opgezet én opgeruimd!...
hoe groot is zo'n luchtbed opgeborgen? Slaapzakformaat ofzo? (een opgerolde dan he)
Yep, dat neemt zeer weinig ruimte in beslag...
idd dat zelfopblaasbare luchtbed; heb 'm van Kruidvat en is (1 persoons) ruim en goed en betaalbaar (dacht 39 euro en vaak in de aanbieding daar).

Nadeel, ook al laat je 'm goed leeg en vouw/rol je 'm goed op, dan nog is de oorspronkelijke bewaarzak krap. Ik maak er gewoon een keer een nieuwe voor, net iets ruimer. Verder helemaal ok!!
Als het een knap en dik luchtbed is moet het makkelijk kunnnen,niet zo'n dun ding want dat ligt absoluut niet.
Ik heb zelf een slaapbankje staan, is ook een leuke extra voor de inrichting.
Wij hebben zo'n megagroot en hoog luchtbed voor 2 personen. Die neemt haast geen ruimte in als de lucht eruit is (een volle rugzak). Ik vind ze super handig, wij hebben het destijds volgens mij bij Bristol gekocht. Ze hebben die dingen ook voor 1 persoon en ze slapen echt prima en er zit een elektrische pomp bij dus ook dat is handig.
Zet 'n slaapbank neer. Dan heb je er ook nog wat aan als je geen logees hebt. En bovendien kun je 'n slaapbank uitklappen naar iets waar je zelfs 'n koppel op kunt laten slapen op ca. 1.60.
idd zo'n dik luchtbed va de bristol. Iedereen van onze vriendengroep heeft er een, super makkelijk. Die van ons (2pers. zonder pomp) was 27 euro bij de bristol. Wel ff opletten dat je recent gestofzuigd heb waar je hem neerlegt, sommige gaan nogal makkelijk lek.

Die met pomp was iets van

35 euro.

Slaap lekker
*
Conclusie: dan ga ik voor een groot opblaasbed!
die dikke inflatable matrassen zijb idd ideaal daarvoor! (wel eentje met elec. pompje nemen!!) binnen 5 minuten opgepompt of leeggezogen....ligt heerlijk
Ik vind die luchtbedden helemaal niet fijn.Moest er met oud&nieuw op slapen op een niet geisoleerde kamer zonder cv en het leek wel of die lucht in dat bed bevroren was....heb hele nacht liggen klappertanden en ben heel vroeg naar huis gereden om bij te slapen
gelukkig heb ik wel verwarming in mijn huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven