Welke combimagnetron?
dinsdag 12 mei 2020 om 21:44
Ola!
Ik zat even te twijfelen of ik deze hier of bij "Eten" moest zetten, maar het is toch deze pijler geworden. Gewoon vanwege het roze plaatje.
Afijn. Mijn combimagetron is stervende. De magnetronfunctie doet het al een jaar niet meer en de oven wordt ook steeds beroerder.
Dus. Tijd voor een nieuwe en ik ben benieuwd naar jullie adviezen/ervaringen.
Ik zoek een combimagnetron die:
-minimaal een max temperatuur heeft van 230
-35-40 liter inhoud heeft
- Met grillfunctie (NACHOOOOOOOOOOS)
-goede magnetron (Puber zijn enige eis vanwege de bapao die hij nu al een jaar niet kon eten, arm kind)
- niet meer dan €350,- kost
- degelijk is en echt wel een heel aantal jaartjes mee kan
Dank voor de moeite alvast.
Ik zat even te twijfelen of ik deze hier of bij "Eten" moest zetten, maar het is toch deze pijler geworden. Gewoon vanwege het roze plaatje.
Afijn. Mijn combimagetron is stervende. De magnetronfunctie doet het al een jaar niet meer en de oven wordt ook steeds beroerder.
Dus. Tijd voor een nieuwe en ik ben benieuwd naar jullie adviezen/ervaringen.
Ik zoek een combimagnetron die:
-minimaal een max temperatuur heeft van 230
-35-40 liter inhoud heeft
- Met grillfunctie (NACHOOOOOOOOOOS)
-goede magnetron (Puber zijn enige eis vanwege de bapao die hij nu al een jaar niet kon eten, arm kind)
- niet meer dan €350,- kost
- degelijk is en echt wel een heel aantal jaartjes mee kan
Dank voor de moeite alvast.
dinsdag 12 mei 2020 om 21:54
Ik ben fan van de Sharp R-971 INW. Iets boven jouw budget, maar misschien kun je ergens een goede aanbieding vinden. Je krijgt er zelfs 2 bakplaten bij. Ik vind hem erg ruim. Minpuntjes: geen klokje in standby stand en wanneer de tijd van de oven is afgelopen dan gaat hij meteen afkoelen en dan zou je hem opnieuw moeten instellen en opwarmen wanneer je gerecht iets langer moet. Ik doe hem voor de zekerheid altijd iets langer en zelf in de gaten houden. Voor de rest een fijn apparaat!
dinsdag 12 mei 2020 om 21:56
Mijn tip is dat je voor jezelf moet bepalen: is een goede magnetron functie belangrijker of een gweldige ovenfunctie.
Ik ben er namelijk dankzij het forum achtergekomen dat een een magnetron-oven hebt of een oven-magnetron.
Wij hebben zelf een inbouw oven-magnetron, en die is K U T.
De magnetronfunctie is slecht. Ovenfunctie is goed, maar veel luider dan de inbouw oven(met stoomfunctie (is wat anders dan een stoomoven))
Wij hebben nu in de bijkeuken een losse magnetron van €60, simpelste ding van Cooblue, omdat het eten nooit gelijkmatig warm werd in die combi.
Ik ben er namelijk dankzij het forum achtergekomen dat een een magnetron-oven hebt of een oven-magnetron.
De magnetronfunctie is slecht. Ovenfunctie is goed, maar veel luider dan de inbouw oven(met stoomfunctie (is wat anders dan een stoomoven))
Wij hebben nu in de bijkeuken een losse magnetron van €60, simpelste ding van Cooblue, omdat het eten nooit gelijkmatig warm werd in die combi.
dinsdag 12 mei 2020 om 21:59
https://www.bol.com/nl/p/sharp-r-982-st ... modal_open
Net wat goedkopere Sharp, tot nu toe geen klachten, wel een klokje
Net wat goedkopere Sharp, tot nu toe geen klachten, wel een klokje
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
dinsdag 12 mei 2020 om 22:14
Ja, ik had me daar inderdaad over ingelezen. En toen ben ik tot de conclusie gekomen dat de magnetron toch te vaak wordt gebruikt om superkut te kunnen zijn. Ik las ook dat je nu combimagnetrons hebt met een cripsfunctie (oid).Miss_Bean schreef: ↑12-05-2020 21:56Mijn tip is dat je voor jezelf moet bepalen: is een goede magnetron functie belangrijker of een gweldige ovenfunctie.
Oh, misschien nog een goede toevoeging: Ik moet een losse hebben, dus geen inbouw.
Ik zal eens naar die Sharp gaan kijken. Het klokje gebruik ik toch niet.
dinsdag 12 mei 2020 om 22:15
Die is nu wel mooi in de aanbieding! Thanks!moonenz schreef: ↑12-05-2020 21:59https://www.bol.com/nl/p/sharp-r-982-st ... modal_open
Net wat goedkopere Sharp, tot nu toe geen klachten, wel een klokje![]()