Welke keukenweegschaal?

23-02-2017 14:40 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een nieuwe keukenweegschaal. Ik heb nu zoiets maar in de loop der tijd zijn de knopjes steeds slechter gaan reageren, dus ik zoek een nieuwe. Ik wil graag een digitale keukenweegschaal zonder kom (want ik heb kommen zat en gebrek aan opbergruimte). Ik wil 'm kunnen opbergen in de keukenla. Budget ongeveer 30-40 euro max.

Welke hebben jullie en zijn jullie tevreden?

Op de een of andere manier kost zoiets kopen me altijd úren omdat ik alle reviews lees en nooit álle reviews positief zijn dus dan blijf ik maar twijfelen. Vermoeiend.
Ik heb een mooie digitale weegschaal voor heel weinig (veel minder dan jouw budget) bij het Kruidvat gekocht. De Lidl en Aldi verkopen ze ook vaak. Heb je al bij de Action gekeken? Ik heb er wel opgelet dat er gewone penlite batterijen in passen. Vind ik handiger dan zo'n 9 voltbatterij.

https://www.google.nl/url ... tL5A&ust=1487944178203764

Niet duur, 9,99 euro en hij is heel handig.
Wij hebben deze al jaren:

http://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/90100057/

Doet het perfect en lekker dun dus neemt weinig ruimte in beslag.
Wij hebben er 1 van Brabantia, doet het prima en is niet al te groot.klik hier
Ik heb de soehnle profil. Kan tot 15 kilo wegen (kan handig zijn als je bijvoorbeeld gietijzeren pannen hebt.) en heeft een functie dat je grote dingen kan wegen (je kunt het glaasje dan niet zien, maar door op hold te drukken onthoud hij het als je het pakket eraf haalt.)
Bij de Lidl hebben ze in de webshop hele leuke weegschalen voor maar 8,99 euro!
Die van de IKEA is in ieder geval flut.
Ik heb ook een Soehnle gehad, maar mijn ervaring is dat een goedkope digitale weegschaal net zo goed werkt.
Ik heb er een van de action en voor die paar euro doet hij het al 3.5 jaar prima.
Ik heb spijt van mijn weegschaal. Hij is mooi plat en makkelijk op te bergen. Maar als ik er een bord op zet kan ik het gewicht er niet meer van af lezen.

Wil er weer een met een glazen plaat er op.
Ik heb een digitale van de action en hij doet t al 6 jaar.
Silvercrest van rond de 5 euro. Gebruik ik een paar jaar.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Volgens mij maakt het niet zoveel uit, als hij maar tarra kan wegen.

....zij hebben de ‘tarra functie’. Met deze functie weegt u enkel de inhoud van – bijvoorbeeld – een beslagkom. Zet de kom op de schaal, en stel deze in op 0 kilogram. Voeg naar wens ingrediënten toe. Zet na het aflezen de schaal desgewenst weer op 0. Zo kunt u telkens nieuwe poeder- of vloeistof toevoegen en het afzonderlijke gewicht daarvan aflezen.
Dank voor de tips! Het is deze geworden. Geen idee trouwens waarom hij op de website 45 euro kost want ik heb er maar 23 voor betaald, maar goed.
Ik heb een digitale van de kruidvat, was maar 6,99 en ik gebruik hem al 7 jaar, werkt prima en ik gebruik 'm elke dag.
Die van mij is van de Action, iets van 5 euro nog wat, en doet het prima. Maar je bent al voorzien zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven