Welke kleur bij wit?
vrijdag 14 september 2012 om 17:50
Ik heb samen met mijn man vorige week alle muren in mijn huiskamer wit geverft (niet spierwit maar mooie kleur wit) en we hebben ook een wit/houten vloer. Maar ik wilde alles weer fris wit, ik hou daar toch het meeste van. Voorheen was de muur paars en 1 grijs, ook mooi maar ik was het snel zat. Nu is dus alles wit en zoek ik nog een mooie contrast kleur (of meerdere kleuren) voor de accessoires...Want het moet natuurlijk niet saai worden. Rood vind ik niet mooi bij al dat lichte, te schreeuwerig. Heeft iemand ook een witte basis en tips om het toch gezellig en enigzins warm te maken?
vrijdag 14 september 2012 om 18:04
quote:Oker schreef op 14 september 2012 @ 18:00:
Turqoise vind ik een hele mooi kleur alleen ben ik bang dat het bij wit te koud wordt..
Dat is ook wel een beetje zo Oker. Ik ben nu zelf aan het experimenteren door er fuchsia/paars/lila aan toe te voegen. Dat maakt het wel wat warmer en vind het zelf erg mooi bij turqoise staan.
Ook bijv. veelkleurige kussentjes op de bank is leuk, bij Ikea hebben ze erg leuke stoffen.
Turqoise vind ik een hele mooi kleur alleen ben ik bang dat het bij wit te koud wordt..
Dat is ook wel een beetje zo Oker. Ik ben nu zelf aan het experimenteren door er fuchsia/paars/lila aan toe te voegen. Dat maakt het wel wat warmer en vind het zelf erg mooi bij turqoise staan.
Ook bijv. veelkleurige kussentjes op de bank is leuk, bij Ikea hebben ze erg leuke stoffen.
.
vrijdag 14 september 2012 om 18:04
quote:Turkooiss schreef op 14 september 2012 @ 18:03:
Ik heb alles wit (van meubels tot de muren) met een aantal turquoise accessoires. Door verschillende tinten wit te gebruiken, vloerkleed, gordijnen, kussens, planten etc ziet het er helemaal niet koud uit.Ja, ik heb ook veel verschillende teinten wit.
Ik heb alles wit (van meubels tot de muren) met een aantal turquoise accessoires. Door verschillende tinten wit te gebruiken, vloerkleed, gordijnen, kussens, planten etc ziet het er helemaal niet koud uit.Ja, ik heb ook veel verschillende teinten wit.
vrijdag 14 september 2012 om 18:06
quote:Turkooiss schreef op 14 september 2012 @ 18:03:
Ik heb alles wit (van meubels tot de muren) met een aantal turquoise accessoires. Door verschillende tinten wit te gebruiken, vloerkleed, gordijnen, kussens, planten etc ziet het er helemaal niet koud uit.
Waarom sta ik daar niet van te kijken?? Van je accessoire-kleur
Ik heb alles wit (van meubels tot de muren) met een aantal turquoise accessoires. Door verschillende tinten wit te gebruiken, vloerkleed, gordijnen, kussens, planten etc ziet het er helemaal niet koud uit.
Waarom sta ik daar niet van te kijken?? Van je accessoire-kleur
vrijdag 14 september 2012 om 18:35
ik heb witte muren, witte kasten, white wash eiken vloer, zwarte banken, bruine stoelen, grijze gordijnen, zwarte en grijze kussens en blank houten tafels. Gewoon af en toe bloemetjes neer zetten, en niet te veel opruimen, dan is het zeker niet kil 
Ik heb de vensterbanken vol staan met planten, met donkerrode potten. door de planten en de potten wordt het al een stuk vleuriger. Zit zelf ook over gekleurde kussens te denken, maar denk dat ik dat weer heel snel zat ben. Gelukkig kun je kussenhoessens heel snel wisselen!
Ik heb de vensterbanken vol staan met planten, met donkerrode potten. door de planten en de potten wordt het al een stuk vleuriger. Zit zelf ook over gekleurde kussens te denken, maar denk dat ik dat weer heel snel zat ben. Gelukkig kun je kussenhoessens heel snel wisselen!
vrijdag 14 september 2012 om 18:40
he bedankt allemaal! Verschillende structuren is ook een goed tip. Misschien word het toch wel een mooie kleur blauw en dat gecombineert met grijs vind ik mooi.
Zoiets ook mooi:
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... glPg6PqNpv[/img]
Zoiets ook mooi:
[img]http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... glPg6PqNpv[/img]