welke kleur muur nu

18-10-2011 19:01 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vraag ik heb nu een donker rode muur en een blauwe bank , nu krijg ik zaterdag een andere bank een rood bruine bank

maar die staat denk ik niet bij de rode buur waar ie tegen aan moet staan , wat voor kleur muur zou ik dan moeten nemen , de andere muren zijn zacht geel, de kamer is ook niet zo groot ,
Oranje of limegroen.
Off White.
Voor een komma komt geen spatie, na een komma wel!

Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter. Een zin sluit je af met een punt. Ook voor deze punt komt geen spatie.
Ga je behangen of schilderen?

Een donkerrode muur limegroen schilderen lijkt me best een klus.
quote:SeptemberGirl schreef op 18 oktober 2011 @ 19:32:

Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter. Een zin sluit je af met een punt. Ook voor deze punt komt geen spatie.Nou, gelukkig dat jij even langs komt, anders liep dit topic geheel en al in de soep
quote:SeptemberGirl schreef op 18 oktober 2011 @ 19:32:

Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter. Een zin sluit je af met een punt. Ook voor deze punt komt geen spatie.Jeetje, word jij nu echt gelukkig van om deze berichtjes te typen?
Ik zou alle muren oververven, ook dat geel en dan voor wit of gebroken wit ofzoiets gaan.
Ik zou de gele muren roomwit maken en de rode muur behangen met een opvallend patroon.

Zilver, grijs, antraciet en heel donkerpaars vind ik persoonlijk heel mooi bij rood, maar moet net je smaak zijn.

@SG, het was ook het eerste wat er door mijn hoofd ging...

@TO, ik zou ook de gele muren overschilderen in een net-niet-witte kleur, of misschien een lichte koffie-met-melkkleur. De rode muur wordt een hel om over te schilderen, die zou ik dan inderdaad eerder behangen met een leuk retro behang. Als je toch wilt schilderen: gemberoranje!
Gele muren vind ik ook niet mooi. Ral9001 (gebroken wit) is misschien mooier voor alle muren. Daar kan een roodbruine bank prima tegenaan.

Die foto van Helene vind ik ook wel mooi, qua kleur van de muur dan. Warm.

Wij hebben trouwens wel een paar donkerrode muren overgeschilderd met gebroken wit. Drie keer er over heen en klaar.
Eens met SeptemberGirl. Als jij verwacht dat wij jouw vraag serieus nemen, moet jij je spelling serieus nemen.
deze kleur??
En de muur zou ik rood laten, of geel verven.

of een tint lichter?
Als je een rode muur eerst grijs verft kun je hem daarna makkelijker dekkend krijgen in een andere kleur.
quote:Orchidee1 schreef op 18 oktober 2011 @ 19:36:

[...]

Jeetje, word jij nu echt gelukkig van om deze berichtjes te typen?

Huppakee, samen met TO naar cursus Nederlands!

quote:SeptemberGirl schreef op 18 oktober 2011 @ 20:50:

[...]

Huppakee, samen met TO naar cursus Nederlands!

We hebben er ook aan gedacht om de muur te behangen , misschien makkelijker , een rode kleur over verven gaat ook niet zo makkelijk , zegt men ,we zetten de bank eerst neer en gaan dan kijken hoe het is ,tegen de rode muur , staat het niet dan gaan we aan de slag ,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven