welke kleur muur nu
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:01
ik heb een vraag ik heb nu een donker rode muur en een blauwe bank , nu krijg ik zaterdag een andere bank een rood bruine bank
maar die staat denk ik niet bij de rode buur waar ie tegen aan moet staan , wat voor kleur muur zou ik dan moeten nemen , de andere muren zijn zacht geel, de kamer is ook niet zo groot ,
maar die staat denk ik niet bij de rode buur waar ie tegen aan moet staan , wat voor kleur muur zou ik dan moeten nemen , de andere muren zijn zacht geel, de kamer is ook niet zo groot ,
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:34
quote:SeptemberGirl schreef op 18 oktober 2011 @ 19:32:
Voor een komma komt geen spatie, na een komma wel!
Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter. Een zin sluit je af met een punt. Ook voor deze punt komt geen spatie.Nou, gelukkig dat jij even langs komt, anders liep dit topic geheel en al in de soep
Voor een komma komt geen spatie, na een komma wel!
Een nieuwe zin begin je met een hoofdletter. Een zin sluit je af met een punt. Ook voor deze punt komt geen spatie.Nou, gelukkig dat jij even langs komt, anders liep dit topic geheel en al in de soep
dinsdag 18 oktober 2011 om 19:36
dinsdag 18 oktober 2011 om 20:16
@SG, het was ook het eerste wat er door mijn hoofd ging...
@TO, ik zou ook de gele muren overschilderen in een net-niet-witte kleur, of misschien een lichte koffie-met-melkkleur. De rode muur wordt een hel om over te schilderen, die zou ik dan inderdaad eerder behangen met een leuk retro behang. Als je toch wilt schilderen: gemberoranje!
@TO, ik zou ook de gele muren overschilderen in een net-niet-witte kleur, of misschien een lichte koffie-met-melkkleur. De rode muur wordt een hel om over te schilderen, die zou ik dan inderdaad eerder behangen met een leuk retro behang. Als je toch wilt schilderen: gemberoranje!
dinsdag 18 oktober 2011 om 20:24
Gele muren vind ik ook niet mooi. Ral9001 (gebroken wit) is misschien mooier voor alle muren. Daar kan een roodbruine bank prima tegenaan.
Die foto van Helene vind ik ook wel mooi, qua kleur van de muur dan. Warm.
Wij hebben trouwens wel een paar donkerrode muren overgeschilderd met gebroken wit. Drie keer er over heen en klaar.
Die foto van Helene vind ik ook wel mooi, qua kleur van de muur dan. Warm.
Wij hebben trouwens wel een paar donkerrode muren overgeschilderd met gebroken wit. Drie keer er over heen en klaar.
donderdag 20 oktober 2011 om 10:37