Welke ramenzeem
dinsdag 21 april 2020 om 11:46
Gebruik je dan helemaal geen zeem meer ?MarvelousMrsMaisel schreef: ↑21-04-2020 11:42Ik heb Jemako doeken.
Een doek voor nat.
Een doek voor droog.
Streeploos schoon. Alleen water gebruiken. Ideaal!
dinsdag 21 april 2020 om 11:57
Wij hebben er 1 van karcher en ik ben er wel blij mee. (Zeemapparaatje + bijbehorend sop en spons sprayapparaatje)
Ik zeem nu makkelijk even tussendoor wat peuterhandjes van de ramen omdat hij altijd klaarstaat voor gebruik en een redelijk goed resultaat geeft (soms wel wat strepen, maar dat lukt me ook als ik met de hand zeem).
Voor de buitenboel gebruik ik wel ouderwets een emmer met sop en een zeem, want vogelpoep en veel stof is te heftig voor de karcher. Ook krijg je de kozijnen niet lekker schoon met de karcher en heb je echt een sopje nodig.
Ondanks dat ben ik toch erg blij met het ding
Ik zeem nu makkelijk even tussendoor wat peuterhandjes van de ramen omdat hij altijd klaarstaat voor gebruik en een redelijk goed resultaat geeft (soms wel wat strepen, maar dat lukt me ook als ik met de hand zeem).
Voor de buitenboel gebruik ik wel ouderwets een emmer met sop en een zeem, want vogelpoep en veel stof is te heftig voor de karcher. Ook krijg je de kozijnen niet lekker schoon met de karcher en heb je echt een sopje nodig.
Ondanks dat ben ik toch erg blij met het ding
dinsdag 21 april 2020 om 12:04
dinsdag 21 april 2020 om 12:50
Ik had altijd een Karcher maar die deed het op een gegeven moment niet meer goed. Nu heb ik de Karcher 6 gekocht. Voordeel van deze is dat de wisserbladen langer zijn waardoor je beter tot onderin kan zemen bij lage ramen.
Ik vind deze veel fijner dan de andere modellen. Je moet even goed opletten want er zitten grote prijsverschillen bij verschillende winkels. Ik heb hem van Alternate en dat scheelde mij ruim 25 euro. Ik betaalde voor dit model hetzelfde als je overal voor de oudere modellen betaalde.
Ze hebben ook een speciaal apparaat erbij om door trillingen vastgekoekt vuil weg te krijgen maar dat lijkt mij een onding en is nog duur ook. Ik heb echt heel veel ramen en ben zo klaar met dit ding. Wel doe ik om de zoveel keer eerst al het houtwerk erbij met een gewone doek.
`ik ben zo blij met dit model! Geloof dat ik incl verzending 77euro betaald heb.
Ik vind deze veel fijner dan de andere modellen. Je moet even goed opletten want er zitten grote prijsverschillen bij verschillende winkels. Ik heb hem van Alternate en dat scheelde mij ruim 25 euro. Ik betaalde voor dit model hetzelfde als je overal voor de oudere modellen betaalde.
Ze hebben ook een speciaal apparaat erbij om door trillingen vastgekoekt vuil weg te krijgen maar dat lijkt mij een onding en is nog duur ook. Ik heb echt heel veel ramen en ben zo klaar met dit ding. Wel doe ik om de zoveel keer eerst al het houtwerk erbij met een gewone doek.
`ik ben zo blij met dit model! Geloof dat ik incl verzending 77euro betaald heb.
dinsdag 21 april 2020 om 13:50
dinsdag 21 april 2020 om 14:02
Ik had altijd een hekel aan ramenwassen, deed het misschien 1x per jaar.
Op aanraden van een collega destijds een karcher gekocht. Hallelujah! Wat een "genot" om de ramen te wassen.
Buiten hoef ik het sowieso nooit te doen want daar hebben we 6x per jaar een mannetje voor. Maar binnen was ik de ramen nu veel vaker!
Op aanraden van een collega destijds een karcher gekocht. Hallelujah! Wat een "genot" om de ramen te wassen.
Buiten hoef ik het sowieso nooit te doen want daar hebben we 6x per jaar een mannetje voor. Maar binnen was ik de ramen nu veel vaker!
dinsdag 21 april 2020 om 14:39
Dat mag je vinden. Mijn moeder heeft duidelijk aangegeven dat ze geen bloemen, of decoratiespul voor in huis wil want daar heeft ze al genoeg van. Uiteten gaat op dit moment ook niet door de corona, en ik weet dat ze hier heel blij van word, want zelf vind ze dit in aanschaf te duur, daarnaast houd ze nog een etentje van mij tegoed. Ik geef liever iets waar ze wat aan heeft..
dinsdag 21 april 2020 om 15:41
dinsdag 21 april 2020 om 15:43
Daar ben ik het dus niet mee eens. Maar ik ben sowieso meer van het geven ( en krijgen) van een belevenis dan van iets huishoudelijks.MinkeDeWit schreef: ↑21-04-2020 13:41Kan best toch? Als verjaardagscadeau voor je man of voor Moederdag zou het niet zo aardig zijn, maar als gewoon verjaardagscadeau kan het wel.