welke slaapbank?

31-08-2012 22:53 19 berichten
Wij hebben voor onze televisie-kijk-kamer een slaapbank nodig. We hebben nu een gewone bank maar doordat we een extra kamer nodig gaan hebben hebben we geen ruimte meer voor een logeerkamer én een tv kamer.

Dus we dachten, dan combineren we het.

Maar dan. We zoeken dus een slaapbank die heel goed zit maar ook lekker slaapt en mooi blijft voor niet al teveel geld. Budget is nog niet vastgesteld maar zal geen €500 zijn. Ik begreep dat de slaapbanken van Ikea niet echt wat zijn voor intensief gebruik? (dagelijks op zitten) we hebben nu een gewone bank van Ikea en die

gaat erg uitzakken vind ik.

Marktplaats is een hele goede optie en de kans is groot datie daar vandaan gaat komen maar ik weet niet zo goed op welk merk ik moet zoeken.

Iemand een tip of idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik heb een pos elke nacht geslapen op zo'n klik-klak bed. Dus geen uittrekbed maar je moest hem naar achteren kiepen en dan kon je hem plat leggen. Tsja, lastige info misschien maar misschien kun je er iets mee!
De slaapversie van de Ektorp van Ikea is erg goed. Zit een goede bodem en matras bij, enige nadeel is dat hij echt loodzwaar is. Succes met kiezen
Ignorance is bliss
Ik heb dus twee ektorps staan maar die zien er echt uitgezakt uit terwijl we ze niet dagelijks gebruiken!
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50080315/

Deze dan? Met een goed matras en leuke dikke kussens?
Ik heb tot voor kort ektorps in de woonkamer gehad, de driezits was al 14 jaar en zag er niet uitgezakt uit. Wel drie x nwe hoes en een x nwe zitkussens gekocht vandaar dat ik wel enthousiast ben
Ignorance is bliss
Kivik is uitstekend maar ernstig boven je budget.
En n eenpersoonsbed neerzetten met wat kussens tegen de muur om te zitten? Lijkt mij wel knus eigenlijk.

Ik weet ook wel welke sas bedoeld, en ik ken daar ook een comfortabele van. Maar geen idee wa da kos, zal ns op marktplaats kijken.
De allergoedkoopste van ikea, de solsta, zou ik in ieder geval laten staan. Die heb ik gekocht toen ik nog op kamers zat, maar zowel als bank als bed werkt hij niet.
Ik heb 3 jaar op een luchtbed onder de eettafel geslapen, dat ligt vaak beter dan een bedbank.
quote:3407xxx schreef op 31 augustus 2012 @ 23:26:

Ik heb 3 jaar op een luchtbed onder de eettafel geslapen, dat ligt vaak beter dan een bedbank. Why??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wij hebben deze als bank: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20198972/

Hij staat vaak uitgeklapt, lekker lounchen. Enige nadeel: vaste hoezen, dus niet wasbaar of vervangbaar.
ik zou gewoon een stretchertje kopen als bedje. Ligt best ok. Kraakt wel erg en je kan er niet op vrijen, maar heerlijk koel in de zomer.
it's a big club and you ain't in it
Ik ben ook fan van de manstad. Heerlijke bank om op te zitten en ook om te loungen en slaapt ook best oke.
Zou toch proberen er een te nemen met een lattenbodem.

Heb jaren op een slaapbank geslapen,en óf hij slaapt lekker,óf hij zit lekker,maar allebei NEUH...
bank

Ik zou zelf dan misschien voor zoiets gaan, lekkere kussens erbij.
Dank! Ik ga er op m'n gemak even naar kijken!
Opzich word de bank als slaapbank niet structureel gebruikt hoor, meer een paar keer per jaar..
Waarom probeer je niet op marktplaats zo'n ouderwets opklapbed te kopen dan?

Of inderdaad,van die luxere stretchers/kampeerbedden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven