Winderig hondje..
woensdag 28 juli 2010 om 22:20
Sinds 3 weken hebben wij (weer) een hondje in huis. Helemaal gezellig. Hele gezin was er happy mee tot vandaag Huppelman serieus meedeelde dat als het hondje niet ophoudt met winden, hij het huis weer uitmoet... Een beetje gelijk heeft hij wel, het is af en toe best vies. Maar dat doen hondjes nou eenmaal toch? Ga al varieren met zijn dieet maar heeft er iemand nog andere tips?
donderdag 29 juli 2010 om 10:30
quote:huppeltje75 schreef op 28 juli 2010 @ 23:50:
Het is een superlief en leuk hondje.. Maar feit blijft; hondje heb ik nog geen drie weken, man al 15+ jaar..
Nou, hoe hou je het uit met zo'n zeur.
Hond heeft gewoon last van het voer. Blik moet je nooit geven, dat is rotzooi. Op hondenpage.com zitten een paar mensen die veel verstand hebben van voer. Misschien kun je daar eens informeren. Hoef je ook niet door de ballotagecommissie .
Het is een superlief en leuk hondje.. Maar feit blijft; hondje heb ik nog geen drie weken, man al 15+ jaar..
Nou, hoe hou je het uit met zo'n zeur.
Hond heeft gewoon last van het voer. Blik moet je nooit geven, dat is rotzooi. Op hondenpage.com zitten een paar mensen die veel verstand hebben van voer. Misschien kun je daar eens informeren. Hoef je ook niet door de ballotagecommissie .
zaterdag 31 juli 2010 om 06:03
zaterdag 31 juli 2010 om 13:59
Hier scharrelen 2 boxers rond, door de korte snuit staan deze honden al bekend om hun winderigheid. Een week of wat terug liet een van de honden de hele dag hele vieze scheten, en dan ook nog wel 4 dagen achterelkaar. Ze zijn gewend om 's morgens 7 uur en 's avonds 7 uur hun brokken te eten. Ik ben toen begonnen om tussen de middag een bakje karnemelk (ongeveer 0,2 liter per hond) te geven. Binnen een dag was de winderigheid voorbij!

zondag 1 augustus 2010 om 18:15
Mijn hondje had ook last van haar darmen, vaak diarree, overgeven en windjes laten.
Nu geef ik haar versvlees van Duck. Ik koop het bevroren bij de dierenwinkel en verder alleen een bulleepeesje.
Gaat nu goed.
Omdat ik geen reaktie van TO meer lees vrees ik dat het hondje de laan uit is gestuurd. Of heeft ze haar vriend aan het hek van asielzoekerscentrum gebonden.
Nu geef ik haar versvlees van Duck. Ik koop het bevroren bij de dierenwinkel en verder alleen een bulleepeesje.
Gaat nu goed.
Omdat ik geen reaktie van TO meer lees vrees ik dat het hondje de laan uit is gestuurd. Of heeft ze haar vriend aan het hek van asielzoekerscentrum gebonden.