witte kwartscomposiet spoelbak van Ikea

05-02-2018 13:47 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Ikeakeuken uitgezocht voor in on ons nieuwe huismaar we twijfelen heel erg over de spoelbak, onze eerste voorkeur ging uit naar een zwarte spoelbak maar na wat navraag hier op het forum hebben wij toch maar besloten hier van af te zien. Nu zitten we te denken aan de witte kwartscomposiet spoelbak, maar blijft deze wit, of is die heel erg gevoelig voor verkleuring bv door thee, koffie, tomatensaus? wij hebben nu een gewoon wit werkblad in de keuken daar komen snel van deze vlekken in maar zijn simpel te verwijderen met een druppeltje chloor, zou dat in deze spoelbak ook kunnen?
Ben benieuwd wie er ervaring heeft met deze spoelbak, van ikea of evt ander merk.

groetjes
Lisetje
Ik weet niet of we de kwartscomposiet spoelbak hebben, maar in elk geval wel een witte spoelbak, van de IKEA. En ja, daar zie je theevlekken e.d. erg goed in. Het wordt wel gewoon goed schoon met een schuursponsje of doekje, ik gebruik geen chloor. Maar een keertje een bodempje thee weggooien en niet schoonmaken is meteen een bruine spoelbak...

Het staat wel heel mooi bij onze keuken met houten werkblad trouwens :)
het is wat het is
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89157511/

Ik heb al drie jaar deze van de Ikea.
Geen last van blijvende verkleuringen, even schoonmaken en thee en koffie vlekken zijn weg.
Kumiko, dit is een andere bak als die wij op het oog hebben, ook wel mooi, kan deze in het blad gevreesd worden zodat er geen opstaand randje bij de overgang van blad naar bak zit?
lisetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven