witte werkster
maandag 17 februari 2014 om 16:15
Mijn man en ik hebben een hekel aan het huishouden. We zijn inmiddels wel tot de conclusie gekomen dat dan iemand anders het moet doen We willen dus een werkster en dat willen we legaal, met goede arbeidsvoorwaarden, pensioenopbouw, etc. Maar waar kunnen we iemand vinden?
Als ik google kom ik allerlei bemiddelingssites tegen, maar hoe betrouwbaar zijn die? Kortom, ik heb ervaringen nodig. Wie heeft een witte werkster en waar heb je haar vandaan?
Als ik google kom ik allerlei bemiddelingssites tegen, maar hoe betrouwbaar zijn die? Kortom, ik heb ervaringen nodig. Wie heeft een witte werkster en waar heb je haar vandaan?
maandag 17 februari 2014 om 16:40
Geen antwoord op jouw vraag, maar...
Een werkster mag je "zwart" uitbetalen. Wanneer de hulp niet meer dan 3 dagen werkt, mag je netto uitbetalen (zie regeling dienstverlening aan huis op www.belastingdienst.nl)
Een werkster mag je "zwart" uitbetalen. Wanneer de hulp niet meer dan 3 dagen werkt, mag je netto uitbetalen (zie regeling dienstverlening aan huis op www.belastingdienst.nl)
maandag 17 februari 2014 om 16:58
Ik woon niet op een landgoed en we hebben de boel ook niet zo erg laten vervuilen, dus 3 dagen per week haal ik echt niet
Dus dan zou ik eventueel ook gewoon zomaar iemand kunnen inhuren. Dank je wel, dit is interessante informatie. De vraag blijft dan alsnog staan waar je een betrouwbaar iemand vindt.
Dus dan zou ik eventueel ook gewoon zomaar iemand kunnen inhuren. Dank je wel, dit is interessante informatie. De vraag blijft dan alsnog staan waar je een betrouwbaar iemand vindt.