Wodan de chihuahua
woensdag 28 december 2016 om 19:54
Toen wij hier pas kwamen wonen ben ik mij eens wezenloos geschrokken van een hond die uit de bosjes moest komen en luisterde naar de naam 'Vlokje'. Het was een Sint Bernhard.
Er loopt een Jack Russell terriër rond in deze wijk die Sjaak heet, vond het hilarisch (Sjaak Russell).
Katten: het valse rode loeder van de overburen heet Bassie. De shareware kater (loopt bij iedereen naar binnen om eens een kijkje te nemen als de tuindeuren open zijn) van de achterburen heet Boeddha. Het is de enige kat die ik ken die zelfs zittend nog vetrollen op zijn rug heeft.
Onze honden en katten kregen vroeger namen van mijn pa uit de politiek. Hadden we katten met de naam Lubbers, Kok of Arafat. Honden Chirac en Nasr.
Er loopt een Jack Russell terriër rond in deze wijk die Sjaak heet, vond het hilarisch (Sjaak Russell).
Katten: het valse rode loeder van de overburen heet Bassie. De shareware kater (loopt bij iedereen naar binnen om eens een kijkje te nemen als de tuindeuren open zijn) van de achterburen heet Boeddha. Het is de enige kat die ik ken die zelfs zittend nog vetrollen op zijn rug heeft.
Onze honden en katten kregen vroeger namen van mijn pa uit de politiek. Hadden we katten met de naam Lubbers, Kok of Arafat. Honden Chirac en Nasr.
woensdag 28 december 2016 om 20:27
Mijn kat heet Billy. Hoewel ie volgens zijn stamboom Gucci heet maar daar doen we dus niet aan mee.
Ik vind het wel cool dat toen Floyd bij ons kwam, ik dat nog vet stylish bij elkaar vind passen ook. Floyd en Billy.
Ze luisteren overigens naar hun naam noch naar kutkat, alleen naar het gerammel van het blikje kattensnoepjes.
Ik vind het wel cool dat toen Floyd bij ons kwam, ik dat nog vet stylish bij elkaar vind passen ook. Floyd en Billy.
Ze luisteren overigens naar hun naam noch naar kutkat, alleen naar het gerammel van het blikje kattensnoepjes.
668, the neighbour of the Beast
woensdag 28 december 2016 om 20:32
quote:lemoos2 schreef op 28 december 2016 @ 19:54:
Onze honden en katten kregen vroeger namen van mijn pa uit de politiek. Hadden we katten met de naam Lubbers, Kok of Arafat. Honden Chirac en Nasr.Dat is waar ook. Mijn jongere zus was niet zo goed in het bedenken van namen voor haar hamsters, vonden mijn broer en ik. Dus verzonnen wij namen voor ze: Rembrandt, Mondriaan en Van Gogh.
Onze honden en katten kregen vroeger namen van mijn pa uit de politiek. Hadden we katten met de naam Lubbers, Kok of Arafat. Honden Chirac en Nasr.Dat is waar ook. Mijn jongere zus was niet zo goed in het bedenken van namen voor haar hamsters, vonden mijn broer en ik. Dus verzonnen wij namen voor ze: Rembrandt, Mondriaan en Van Gogh.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 28 december 2016 om 23:10
Ik had ooit mijn goudvissen de namen genoemd naar mijn neefje en pleegzoon. De vissen stonden dan ook op hun kamer ze waren hele goede vriendjes.
Alles ging goed totdat 1 van de vissen ging hemelen en ik neefje moest vertellen dat *naam pleegzoontje* was overleden.
Nou ja het was in ieder geval heel verwarrend dus dat doe ik nooit meer
Ook eens een kat gehad met de naam August. Hij gedroeg zich echt als een koning dus noemde we hem vaak Koning Augustus. wat een lieverd was dat!
Alles ging goed totdat 1 van de vissen ging hemelen en ik neefje moest vertellen dat *naam pleegzoontje* was overleden.
Nou ja het was in ieder geval heel verwarrend dus dat doe ik nooit meer
Ook eens een kat gehad met de naam August. Hij gedroeg zich echt als een koning dus noemde we hem vaak Koning Augustus. wat een lieverd was dat!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
woensdag 28 december 2016 om 23:25
Onze wijle theemuts heette Snorrie. Miauwen kon ze niet toen ze bij ons kwam (het klonk meer als een korte 'mrrr' of 'meh') en blazen ook niet. Snorren kon ze echter wel min of meer, en dat deed ze erg vaak. Het klonk meestal alsof er een roestig motortje stond te pruttelen en te piepen.
Bijnamen had ze genoeg, zoals Theemuts
Bijnamen had ze genoeg, zoals Theemuts
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 29 december 2016 om 00:17
Ahhh werken in de dierenwereld geeft zo veel inspiratie voor dit topic... Ik ben alleen een beetje bang voor herkenning.
Allereerst de chihuahua van de buren dan maar: het frummeltje heet Chanel, roepnaam Schanulleke. Hun pitbull heet Danger. Ik had andersom leuker gevonden.
Allereerst de chihuahua van de buren dan maar: het frummeltje heet Chanel, roepnaam Schanulleke. Hun pitbull heet Danger. Ik had andersom leuker gevonden.
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
donderdag 29 december 2016 om 08:07