Wollen vloerkleed reinigen?

27-05-2007 14:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet hoe je het beste een wollen vloerkleed schoon kunt maken? Er zit geen vlek o.i.d. in, maar ik heb hem al een jaar of tien en nog nooit schoongemaakt. Hij heeft dus een opfrisbeurt nodig. Sinds mijn kat er vorig jaar in een dwarse bui een paar keer haar behoefte op heeft gedaan heb ik hem opgerold in een hoek van de kamer liggen, de betreffende plekken heb ik voor die tijd wel schoongemaakt uiteraard. Graag advies!
Alle reacties Link kopieren
op zijn kop in de sneeuw leggen :P
Alle reacties Link kopieren
Bij een stomerij brengen. Of een reinigings bedrijf laten komen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
op zijn kop in de sneeuw leggen :P
Grasmachine er overheen? :D
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Even googelen op "tapijtreiniging".
Alle reacties Link kopieren
hoihoi, ik werk als personeelsmedewerker bij een tapijtreinigingsbedrijf. voor 10 euro per vierkante meter maken ze 'm weer lekker fris. Echt de moeite waard.



als je in de buurt van utrecht woont... kom m langsbrengen...

het bedrijf heet weststeam B.V.



daag



Millie
Advies: echte wol NIET met schoonmaakmiddel schoonmaken, maar met spa rood of ander bronwater met bubbels. Er zit namelijk iets van een beschermende (vet?)laag om wol. Zodra je de weghaalt (met zeep), wordt de wol veel eerder vuil.
Alle reacties Link kopieren


Advies: echte wol NIET met schoonmaakmiddel schoonmaken, maar met spa rood of ander bronwater met bubbels. Er zit namelijk iets van een beschermende (vet?)laag om wol. Zodra je de weghaalt (met zeep), wordt de wol veel eerder vuil.









aiii daaarom is nu alweer smoezelig! Kun je het wel weer verhelpen?? harmisol ofzo erop??

Ik heb hem gereinigd met zo'n stofzuiger (waar die weer als nieuw van werd!!!) maar nu een week later begint ie wel alweer war grijzig te worden (maarja wie heeft er nou een wit kleed met twee kleine kids die de hele buurt naar binnen loodsen en de hort weer op gaan hahahaha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven