wonder-schoonmaak-tips

19-11-2011 20:57 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen stond ik in de de douche, zoals iedere andere dag en opeens bedacht ik me "hoe krijg ik ooit de voegen weer stralend wit?!"

Begrijp me niet verkeerd, ik maak netjes schoon, maar de voegen verkleuren toch.

Iemand een simpele tip?

Als je andere handige slimme en simpele tips hebt, plaats ze gerust!
@ bouscholte (nouschi) il volg gewwoon de forum richtlijn;" gij zult DASTY promoten "
Met van dat spul dat 2x per jaar bij de Action in de aanbieding is. Kost geen drol, werkt super.
overigens ben ik erg tevreden over het spul wat HG verkoopt:

- kalkvrij spray (werkt als een tiet)

- badkamer en wastafel spray (is om zeepresten etc te verwijderen)
Ik heb trouwens een schoonmaakmevrouw en die wil graag brillo sponsjesp? Nou is mijn vraag wat doe je daarmee en waar koop koop je die?
quote:viennas schreef op 19 november 2011 @ 23:23:

Ik heb trouwens een schoonmaakmevrouw en die wil graag brillo sponsjesp? Nou is mijn vraag wat doe je daarmee en waar koop koop je die?Nou dat zijn van die sponsjes met zeep erin ,te koop in de supermarkt en je ,kunt er bv mooi je gootsteen mee schoonmaken
quote:viennas schreef op 19 november 2011 @ 21:52:

Het ergste is nog, ik heb DASTY nog nooit gekocht. Ken jet alleen van het forum, dus misschien is het wel kut spul,en mijn telefoon spektakel het uit zichzelf met hoofdletters, ik zit echt niet te Spammen. *is te lui om telefoonwoordenboek te corrigeren* Zit echt hardop te lachen hier.
quote:emaille schreef op 19 november 2011 @ 22:18:

[...]

Ah. Een douchegordijn helemaal rondom?
quote:Superhuisvrouw schreef op 19 november 2011 @ 23:29:

[...]

Nou dat zijn van die sponsjes met zeep erin ,te koop in de supermarkt en je ,kunt er bv mooi je gootsteen mee schoonmakenVoor pannen zijn die toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
De ideale tip, hier ooit gelezen

3 eetlepels soda oplossen in een kop lauw water.

Lege spuitfles 1/2 vullen met chloor, aanvullen met water/soda mengsel.

Op de voegen spuiten, koffie gaan drinken, afspoelen.

Werkt super.

Kalk verdwijnt prima met spoelglans voor de afwasmachine. Opspuiten, inlaten werken en afspoelen.
Voegenwit of voegenfris, te koop bij elke bouwmarkt. Even een rotkarweitje maar daarna wel goed resultaat! Je badkamer is weer als nieuw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven