Wonen in Den Bosch

15-05-2018 10:12 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij wonen nu in Tilburg, in de wijk De Reeshof. Een groots opgezette wijk met alle voorzieningen.
Het is groots opgezet maar toch ‘intiem’ en vrij rustig. Mooie huizen uit voornamelijk de jaren ‘80 en ‘90 en zoals gezegd alle voorzieningen die je je kunt wensen (winkels, bieb, scholen, sportschool, gezondheidscentra, station, dependance van de gemeente). Kortom: alles.

Nu willen wij verhuizen naar Den Bosch (of eventueel omgeving). Kent iemand een soort gelijke wijk in Den Bosch (of omgeving?).
Station is geen ‘harde eis’.
Ik zou denken, als je zo fijn woont waar je nu zit, waarom dan verhuizen naar een stad die maar een klein stukje verderop ligt? Maar goed, je zult er je redenen zeker voor hebben. Misschien is de wijk De Herven iets wat je zoekt. Voor een huis in Den Bosch mag je wel een dikke portemonnee meenemen, zeker dicht bij of in het centrum...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yella78 schreef:
15-05-2018 11:12
Ik zou denken, als je zo fijn woont waar je nu zit, waarom dan verhuizen naar een stad die maar een klein stukje verderop ligt?
Dat vraag ik me ook af...
Vergeet daarnaast niet dat Den Bosch de helft van het aantal inwoners heeft dan Tilburg. Alle voorzieningen bij elkaar (!) die jij zoekt, vind je wellicht gewoon alleen in het centrum.
Nou ik snap wel dat je niet in de Reeshof wil wonen :proud:
Maar als jij er met zoveel plezier woont, waarom dan naar Den Bosch gaan? Ik ben alleen bekend met het centrum van Den Bosch en daar vind ik de sfeer heel anders. Ze hebben er wel veel voorzieningen maar ik vind het niet zo rustig als in de Reeshof.
De Maaspoort. Ligt net als de Reeshof buiten de stad en met huizen uit dezelfde tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven