Wonen in omgeving Soest/Bilthoven
donderdag 28 oktober 2010 om 13:51
Het zijn wel dure gemeentes om te wonen volgens mij.Maar wel heel mooi, veel bos en prachtige huizen natuurlijk.
Ik geloof dat ze allebei wel een Hema hebben en een drogist .
Maar het centrum van Bilthoven is niet echt eh...wervelend.
Als je echt iets nodig hebt kan je wel makkelijk naar Utrecht natuurlijk.
Ik geloof dat ze allebei wel een Hema hebben en een drogist .
Maar het centrum van Bilthoven is niet echt eh...wervelend.
Als je echt iets nodig hebt kan je wel makkelijk naar Utrecht natuurlijk.
donderdag 28 oktober 2010 om 13:57
Ik woon tegen Bilthoven aan.
De omgeving is er erg mooi en rustig wonen.
Wij hebben wel een klein winkelcentrum met een supermarkt e.d. maar voor de grote boodschappen rij ik naar Utrecht Overvecht. Zit een grote ah, liddl, hoogvliet.
En als je echt leuk wil shoppen ga ik naar Utrecht of Hilversum (ik zit er precies tussenin)
De omgeving is er erg mooi en rustig wonen.
Wij hebben wel een klein winkelcentrum met een supermarkt e.d. maar voor de grote boodschappen rij ik naar Utrecht Overvecht. Zit een grote ah, liddl, hoogvliet.
En als je echt leuk wil shoppen ga ik naar Utrecht of Hilversum (ik zit er precies tussenin)
donderdag 28 oktober 2010 om 14:17
Soest vind ik ook niet een super leuk centrum. Voordeel is wel dat het praktisch tegen Amersfoort aan ligt + Hilversum en Utrecht vlakbij. En in Soest rustig wonen? Best crimineel hoor.
Natuur rond Soest is wel mooi. Ik zou ook zoals eerder geschreven richting Baarn gaan voor rustig wonen met een leuk centrum. Bilthoven ken ik niet.
Natuur rond Soest is wel mooi. Ik zou ook zoals eerder geschreven richting Baarn gaan voor rustig wonen met een leuk centrum. Bilthoven ken ik niet.
donderdag 28 oktober 2010 om 14:17
We wonen nu in een dorp zonder voorzieningen en dat ben ik eigenlijk een beetje zat. Ik heb een ukkie van anderhalf en wil graag lopend naar het centrum kunnen. Bilthoven heeft inderdaad maar een klein centrum, maar wel weer een station. Zeist vind ik eigenlijk weer te groot en stads, zeg maar. We zijn inderdaad van plan om binnenkort even de buurt te verkennen, maar inwoners hebben vaak ook goede tips.
donderdag 28 oktober 2010 om 14:33
Soest vind ik zelf saai, maar heeft wel een hele mooie omgeving.
Woon zelf rondom Bilthoven, en vind het wel ok. Winkels in de buurt, station en bushalte ook. Ben in 15 minuten in Utrecht, en woon in een mooie omgeving. Ben zelf een echte stadsmens (Den haag en Rotterdam gewoond) en vind Bilthoven/de Bilt vooral met sneeuw en in de avond iets te rustig. Voor de rest wel prima wonen hoor!
Woon zelf rondom Bilthoven, en vind het wel ok. Winkels in de buurt, station en bushalte ook. Ben in 15 minuten in Utrecht, en woon in een mooie omgeving. Ben zelf een echte stadsmens (Den haag en Rotterdam gewoond) en vind Bilthoven/de Bilt vooral met sneeuw en in de avond iets te rustig. Voor de rest wel prima wonen hoor!
donderdag 28 oktober 2010 om 14:36
baarn vind ik nogal kak als je het mij vraagt, evenals bilthoven.
en soest crimineel? bronnen? haha
soest heeft best een leuk centrum ( hema, action,etos, kruidvat, blokker, honkemoler, bart smit, zeeman,wibra,van haren,pearl, een aantal bakkers en een paar leuke kledingwinkels en boekenwinkels, fitnesscentra, zwembad, bowling, mooie bieb) een mooie bosrijke omgeving en dan natuurlijk de soester duinen....en in 10 minuten zit je in amersfoort met de bus of auto en daar kan je toch wel redelijk shoppen....ook hilversum zit in de buurt( 15 minuten hooguit) en utrecht natuurlijk ook.
als je van rustig houd is soest leuk....ik kan er persoonlijk niet tegen maar mijn zus heeft er een ééngezinswoning en die vind het heerlijk!
ik ben meer een amsterdam/den haag persoon dus aan mij moet je het eigenlijk niet vragen haha
en soest crimineel? bronnen? haha
soest heeft best een leuk centrum ( hema, action,etos, kruidvat, blokker, honkemoler, bart smit, zeeman,wibra,van haren,pearl, een aantal bakkers en een paar leuke kledingwinkels en boekenwinkels, fitnesscentra, zwembad, bowling, mooie bieb) een mooie bosrijke omgeving en dan natuurlijk de soester duinen....en in 10 minuten zit je in amersfoort met de bus of auto en daar kan je toch wel redelijk shoppen....ook hilversum zit in de buurt( 15 minuten hooguit) en utrecht natuurlijk ook.
als je van rustig houd is soest leuk....ik kan er persoonlijk niet tegen maar mijn zus heeft er een ééngezinswoning en die vind het heerlijk!
ik ben meer een amsterdam/den haag persoon dus aan mij moet je het eigenlijk niet vragen haha