Wonen in omgeving Soest/Bilthoven
donderdag 28 oktober 2010 om 15:06
donderdag 28 oktober 2010 om 15:07
donderdag 28 oktober 2010 om 16:21
quote:diaantje1971 schreef op 28 oktober 2010 @ 15:15:
Soesterberg heeft werkelijk niks, is mijn mening dan.
En mijn mening ook.
En in Zeist zijn ook best goede buurten hoor Vooral rondom het centrum is het prima te doen. West en Noord zijn daarentegen minder. . Maar goed, dat viel sowieso al af.
Ik zou eerder voor Bilthoven of de Bilt gaan dan Baarn of Soest of Soesterberg.
Soesterberg heeft werkelijk niks, is mijn mening dan.
En mijn mening ook.
En in Zeist zijn ook best goede buurten hoor Vooral rondom het centrum is het prima te doen. West en Noord zijn daarentegen minder. . Maar goed, dat viel sowieso al af.
Ik zou eerder voor Bilthoven of de Bilt gaan dan Baarn of Soest of Soesterberg.
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
donderdag 28 oktober 2010 om 16:27
Ik zou Amsterdam doen
Sorry, geintje!
Zonder gekheid, ik ben van de zomer in zowel Soest, Baarn, als Zeist geweest. Deels om natuur te kijken, deels om te shoppen.
Ik vond Baarn erg leuk (behalve dat de kids van een BN-er de boel tijdens het dineren bij een leuk tentje in het centrum de boel liepen te verstieren).
Sorry, geintje!
Zonder gekheid, ik ben van de zomer in zowel Soest, Baarn, als Zeist geweest. Deels om natuur te kijken, deels om te shoppen.
Ik vond Baarn erg leuk (behalve dat de kids van een BN-er de boel tijdens het dineren bij een leuk tentje in het centrum de boel liepen te verstieren).
donderdag 28 oktober 2010 om 16:52
quote:Christiane04 schreef op 28 oktober 2010 @ 16:27:
Ik zou Amsterdam doen
Sorry, geintje!
Ik vond Baarn erg leuk (behalve dat de kids van een BN-er de boel tijdens het dineren bij een leuk tentje in het centrum de boel liepen te verstieren).Ja veel BN - ers in Baarn,maar in Soest ook hoor.
Ik zou Amsterdam doen
Sorry, geintje!
Ik vond Baarn erg leuk (behalve dat de kids van een BN-er de boel tijdens het dineren bij een leuk tentje in het centrum de boel liepen te verstieren).Ja veel BN - ers in Baarn,maar in Soest ook hoor.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
donderdag 28 oktober 2010 om 20:30
Baarn heeft zeker een gezellig en leuk centrum. Een autovrije winkelstraat met ketenwinkels en middenstanders. Alleen horeca is wat minimaal.
Winkelen in Soest is best aardig maar inderdaad alles ligt aan de doorgaande weg.
Zo kak is Baarn weer niet vind ik. Genoeg wijkjes waar je dat niet treft en waar het woongenot prima is. Fijne goede scholen, veel sportverenigingen. En je zit zo op de snelweg, zo in de natuur en vlakbij wat grote steden.
Winkelen in Soest is best aardig maar inderdaad alles ligt aan de doorgaande weg.
Zo kak is Baarn weer niet vind ik. Genoeg wijkjes waar je dat niet treft en waar het woongenot prima is. Fijne goede scholen, veel sportverenigingen. En je zit zo op de snelweg, zo in de natuur en vlakbij wat grote steden.
vrijdag 29 oktober 2010 om 12:08
quote:boepie schreef op 29 oktober 2010 @ 11:54:
Het moet inderdaad niet te kak zijn. Ik vind het niet leuk als er alleen maar dure winkels zijn. En als onze uk straks naar school gaat en alleen maar tussen de Anne-Claire's en Roderick-Jan's zit .
In Baarn hebben ze ook gewoon een Wibra hoor .
De echte kak zit iets verderop in het Gooi (Naarden, Laren enzo).
Het moet inderdaad niet te kak zijn. Ik vind het niet leuk als er alleen maar dure winkels zijn. En als onze uk straks naar school gaat en alleen maar tussen de Anne-Claire's en Roderick-Jan's zit .
In Baarn hebben ze ook gewoon een Wibra hoor .
De echte kak zit iets verderop in het Gooi (Naarden, Laren enzo).
vrijdag 29 oktober 2010 om 13:09
Nee hoor, wij hebben geen Wibra. Wel een Zeeman. Ik woon al meer dan 27 jaar in Baarn en het kak-gehalte is vaak ver te zoeken hoor. Dat vind je in grote mate in Blaricum, Laren etc etc. Daar ga ik dus nooit naar toe.
Ik vind mijn dorp erg leuk. Gezellig, goede scholen, leuke eet tentjes etc. Wil je echt winkelen dan kan dat in Amersfoort en Hilversum. Soest heeft wel een Wibra, en sinds kort ook een Action. We winkelen vaak in Soest. Is weer eens wat anders.
Succes met zoeken.
Monique
Ik vind mijn dorp erg leuk. Gezellig, goede scholen, leuke eet tentjes etc. Wil je echt winkelen dan kan dat in Amersfoort en Hilversum. Soest heeft wel een Wibra, en sinds kort ook een Action. We winkelen vaak in Soest. Is weer eens wat anders.
Succes met zoeken.
Monique
vrijdag 29 oktober 2010 om 15:20
quote:Caro127 schreef op 28 oktober 2010 @ 14:01:
@ Eefje, dat is zeker een leuk plaatsje. Denk dat ik daar ben opgegroeid. Zal, als het kon, daar zeker naar terug willen!dan komen we denk ik alledrie uit het zelfde dorpje. hebben we misschien allemaal wel op de Kievit of MLK gezeten of bedoelen jullie een ander dorpje? ik lees het al; Maartensdijk inderdaad. Fijn dorp; ik mist het nog regelmatig
@ Eefje, dat is zeker een leuk plaatsje. Denk dat ik daar ben opgegroeid. Zal, als het kon, daar zeker naar terug willen!dan komen we denk ik alledrie uit het zelfde dorpje. hebben we misschien allemaal wel op de Kievit of MLK gezeten of bedoelen jullie een ander dorpje? ik lees het al; Maartensdijk inderdaad. Fijn dorp; ik mist het nog regelmatig
maandag 1 november 2010 om 13:45
De roadtrip zit erop en we zijn een stuk wijzer geworden. Met eigen ogen gezien dat Soesterberg inderdaad niks is . Baarn is inderdaad erg leuk en staat op 1, Doorn vonden we ook leuk. Driebergen en Soest ook. Waarschijnlijk wordt het dus 1 van de 4. Misschien is Maarn ook nog een optie. Nogmaals bedankt voor alle tips! Nu eerst maar eens ons huis verkopen...
zondag 4 maart 2012 om 21:00
quote:nike schreef op 28 oktober 2010 @ 15:07:
[...]
Ik zou er een keertje gaan winkelen. Er loopt namelijk een doorgaande hoofdweg tussen de winkels door.
Dat vind ik een gemiste kans voor een leuk centrum.
Dat is zo'n afknapper.
Winkelen in Soest is daardoor niet het leuke slenter-gevoel.
Inderdaad echt een gemiste kans.
[...]
Ik zou er een keertje gaan winkelen. Er loopt namelijk een doorgaande hoofdweg tussen de winkels door.
Dat vind ik een gemiste kans voor een leuk centrum.
Dat is zo'n afknapper.
Winkelen in Soest is daardoor niet het leuke slenter-gevoel.
Inderdaad echt een gemiste kans.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.