Wonen in Oudenbosch
dinsdag 3 maart 2020 om 08:59
Hoi!
Ik kwam een heel oud topic tegen uit 2010 met deze vraag en daarom kwamen best wat aardig negatieve reacties op.
Ik vroeg mij af hoe de inwoners er nu tegenaan kijken.
Mijn vriend en ik willen een bod uitbrengen op een huisje in Oudenbosch, maar komen niet uit Oudenbosch en vroegen ons af dat het leuk wonen is. We zijn beide in de twintig.
Ik kwam een heel oud topic tegen uit 2010 met deze vraag en daarom kwamen best wat aardig negatieve reacties op.
Ik vroeg mij af hoe de inwoners er nu tegenaan kijken.
Mijn vriend en ik willen een bod uitbrengen op een huisje in Oudenbosch, maar komen niet uit Oudenbosch en vroegen ons af dat het leuk wonen is. We zijn beide in de twintig.
dinsdag 3 maart 2020 om 09:05
West-Brabant is leuk! En ongezellige dorpen heb je overal. Roosendaal is een ongezellige stad, maar je hebt echt wel leuke wijken. Bergen op Zoom heeft een prachtig centrum, maar ook een wijk waar ik voor geen goud zou willen wonen.
Ik zou gewoon kijken of de woning en de straat je aanstaat. Vervelende mensen heb je overal.
Ik zou gewoon kijken of de woning en de straat je aanstaat. Vervelende mensen heb je overal.
dinsdag 3 maart 2020 om 09:14
Oudenbosch heeft 12.000 inwoners, en de meeste zullen er vast met plezier wonen. Groot genoeg voor voorzieningen. En of dat je leuk woont hangt toch vooral af van de locatie van je woning, type woning en de buren.
Jullie zoeken waarschijnlijk bewust een woning in dat deel van NL.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 3 maart 2020 om 09:22
We zijn eigenlijk opzoek naar een huis in Etten-Leur. Daar willen we het liefst wonen. Helaas komen er heel weinig huizen online in Etten-Leur en als er wat leuks te koop staat wordt het zo erg overboden dat je geen schijn van kans maakt. We zijn nu beetje aan het uitwijken waar we misschien meer kans maken.hamerhaai schreef: ↑03-03-2020 09:14Oudenbosch heeft 12.000 inwoners, en de meeste zullen er vast met plezier wonen. Groot genoeg voor voorzieningen. En of dat je leuk woont hangt toch vooral af van de locatie van je woning, type woning en de buren.
Hoeven lijkt ons leuk, maar dat komt binnen ons budget bijna niks online en toen zijn we gaan nadenken over Oudenbosch en hebben daar dan ook een leuk huis gevonden. De vraag is of het ook leuk is om daar te wonen, beiden niet echt bekend met Oudenbosch.
dinsdag 3 maart 2020 om 10:20
Het is maar net wat je zoekt en in welke levensfase je zit.
Oudenbosch is een beetje saai, Hoeven wordt al beter (ook qua voorzieningen) en Etten-Leur is wat bruisender.
Ik heb geleerd dat een huis belangrijk is maar de buurt nog belangrijker. Maar dat is persoonlijk. Wij hebben de keuze gemaakt om groter te gaan wonen maar hebben ons fijne buurtje daar voor in moeten leveren. We hebben nog altijd spijt.
Dus kijk eens in wat voor wijk het huis staat. Waar voor buren.
Oudenbosch is een beetje saai, Hoeven wordt al beter (ook qua voorzieningen) en Etten-Leur is wat bruisender.
Ik heb geleerd dat een huis belangrijk is maar de buurt nog belangrijker. Maar dat is persoonlijk. Wij hebben de keuze gemaakt om groter te gaan wonen maar hebben ons fijne buurtje daar voor in moeten leveren. We hebben nog altijd spijt.
Dus kijk eens in wat voor wijk het huis staat. Waar voor buren.