Wonen in t gooi

04-01-2017 13:38 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hh
wat hebben jullie te besteden?
Dit topic heb je onder "kinderen" geplaatst, misschien handig om aan te vragen of hij verplaatst kan worden.
ik woon in Amsterdam met mijn vriend, maar willen hier niet altijd blijven wonen. We zijn nu aan het rond kijken. Het gooi kennen wij niet en ook niemand die daar woont. Wonen er veel mensen die vanuit de stad komen? Hoe zijn mensen onderling is er veel contact? Wat zijn leuke plaatsjes die knus en gezellig zijn?
Dit topic had je toch al geopend?
wonen gooi

Dus.
quote:Star schreef op 04 januari 2017 @ 13:54:

wonen gooi

Dus.Dit!
Wat hebben jullie te besteden?
Ik zou het bij wonen zetten.Thuis dus niet bij actueel of kinderen.

Maar Blaricum is leuk in het Gooi.

Leuke winkels en natuurlijk de brasserie van Gordon
The Mansion in Blaricum iets voor je?

http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis- ... witzand-3/
quote:Habbekratz schreef op 04 januari 2017 @ 13:58:

Ik zou het bij wonen zetten.Thuis dus niet bij actueel of kinderen.

Maar Blaricum is leuk in het Gooi.

Leuke winkels en natuurlijk de brasserie van Gordon

Goede reden ja. Het is dat je er ern

achter zet.

Laren is leuk
quote:Habbekratz schreef op 04 januari 2017 @ 14:01:

http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis- ... d-3/Koopje!
quote:Sosa85 schreef op 04 januari 2017 @ 14:02:

[...]

Koopje!Inderdaad vooral met al die auto's uit die garage beneden erbij
Wel wat weinig variatie in kleur die auto's, beetje jammer. Ik zou wel een schoonmaakster nemen. En een tuinman. En een butler
Ik heb wel een tijdje in het Gooi rond geparadeerd, maar vond het eigenlijk maar zo zo.
Zo bijzonder is het Gooi inderdaad ook niet. Hoop kouwe kak
quote:Sosa85 schreef op 04 januari 2017 @ 14:13:

Zo bijzonder is het Gooi inderdaad ook niet. Hoop kouwe kakEn daar waar geen kouwe kak was vond ik juist weer een beetje armoedig. Grauwig.
Maar waarom wil je naar het gooi TO? Het gooi is groot hè?
Mij lijken Hilversum en Naarden altijd wel aardig. Maar ervaring heb ik er niet. Ik wil ook ooit weg uit Amsterdam, als ik dan ga wordt het denk ik Haarlem, Naarden of Hilversum.

Of totaal ergens anders, in de buurt van Nijmegen ofzo. Of het buitenland!

Maar ik ben zelf wel een beetje kak dus denk niet dat kak me erg zou storen (het kan toch bijna niet erger zijn dan opgroeien in Zuid? ). Al woon ik nu heel onkak en daar bevalt het ook wel goed. Maar nu ben ik weer burgertrut in de Vinexwijk. Sja.

Wat dan wél de ideale woonplaats is, beats me. Het is, zoals met zoveel dingen, maar net waar jij je prettig voelt.
quote:Sosa85 schreef op 04 januari 2017 @ 14:02:

[...]

Koopje!Heb even alle foto's bekeken, en vind t niet eens echt mooi :-)
quote:lux. schreef op 04 januari 2017 @ 14:19:

Mij lijken Hilversum en Naarden altijd wel aardig. Maar ervaring heb ik er niet. Ik wil ook ooit weg uit Amsterdam, als ik dan ga wordt het denk ik Haarlem, Naarden of Hilversum.

Of totaal ergens anders, in de buurt van Nijmegen ofzo. Of het buitenland!

Maar ik ben zelf wel een beetje kak dus denk niet dat kak me erg zou storen (het kan toch bijna niet erger zijn dan opgroeien in Zuid? ). Al woon ik nu heel onkak en daar bevalt het ook wel goed. Maar nu ben ik weer burgertrut in de Vinexwijk. Sja.

Wat dan wél de ideale woonplaats is, beats me. Het is, zoals met zoveel dingen, maar net waar jij je prettig voelt.

Zuidkak is toch wel anders dan gooi kak hoor

Ik heb ze alletwee in de familie en er zit toch wel verschil in . Al hebben veel gooi kakkers mooi ook een huis in zuid omdat het zooo láng rijden is met een slok op
quote:nina1966 schreef op 04 januari 2017 @ 14:23:

[...]

Zuidkak is toch wel anders dan gooi kak hoor

Ik heb ze alletwee in de familie en er zit toch wel verschil in . Al hebben veel gooi kakkers mooi ook een huis in zuid omdat het zooo láng rijden is met een slok op Ach er is toch overal wel wat. Maar er wonen overal wel leuke mensen en als ik af ga op waar het leuk is volgens het vivaforum vrees ik dat ik nergens kan wonen. Als ik in Hilversum of Naarden ben bevalt de sfeer me er wel. Iemand die het daar vreselijk vindt moet er toch vooral niet gaan wonen.
quote:Habbekratz schreef op 04 januari 2017 @ 14:01:

http://www.funda.nl/koop/blaricum/huis- ... witzand-3/

wel aardig maar mis een paardenstal buiten, en aanlegmogelijkheid voor een bootje.

Gooi, tja keren dat ik er was (weinig) of mega kasten met (semi) BN'ers of juist wat armoedig achteraf wijkjes. Het is maar net wat je wil.
Haarlem vind ik wel echt leuk! Daar zou ik zo heen verkassen.

Amersfoort vind ik ook leuk maar is net wat verder
Ja, woon zelf ook in Zuid, maar vindt Amsterdam gewoon niet zo leuk meer, zoek echt meer een leuk wijkje waar iedereen elkaar een beetje kent. Haarlem ook heel leuk, maar vindt de leuke buurten wel erg prijzig, gooi daarentegen iets goedkoper.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven