Wonen in Weesp
vrijdag 6 juli 2012 om 12:56
Hoi mede-forum-leden!
Wij overwegen om te verhuizen naar Weesp. We komen zelf niet uit de omgeving. We zijn een paar keer in het plaatsje geweest en vinden het erg leuk! Maar nu horen we ook wel verhalen dat er best veel overlast is door hanggroepjongeren. Heeft iemand hier inside information over? Hoe is het écht? En concentreert zich dat alleen in een bepaalde wijk of heb je daar als bewoner in Weesp overal last van?
Ik hoor graag jullie ervaringen! Thanks!
Wij overwegen om te verhuizen naar Weesp. We komen zelf niet uit de omgeving. We zijn een paar keer in het plaatsje geweest en vinden het erg leuk! Maar nu horen we ook wel verhalen dat er best veel overlast is door hanggroepjongeren. Heeft iemand hier inside information over? Hoe is het écht? En concentreert zich dat alleen in een bepaalde wijk of heb je daar als bewoner in Weesp overal last van?
Ik hoor graag jullie ervaringen! Thanks!
vrijdag 6 juli 2012 om 13:26
vrijdag 6 juli 2012 om 14:15
quote:bloske schreef op 06 juli 2012 @ 14:10:
Ik heb in de dichtersbuurt gewoond in een appartement en bij het centrum in een klein huisje. Was beiden prima te doen.Leuk! Lieve huisjes staan daar.
Ik heb in de dichtersbuurt gewoond in een appartement en bij het centrum in een klein huisje. Was beiden prima te doen.Leuk! Lieve huisjes staan daar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 6 juli 2012 om 17:30
hihi wat grappig! ik woon al jaren in Arnhem, maar kom oorspronkelijk uit het dorpje naast Weesp en ken het dus erg goed (al is het wel een tijdje geleden)
de eigenaar van Nelis woont (of woonde toen ik er nog woonde) ook, haha! maar goed, die zit er dus nog?? idd. heerlijk ijs!
voor de rest weet ik het allemaal niet meer, er zal ook het een en ander veranderd zijn, vond het alleen grappig toen ik dit topic zag.
de eigenaar van Nelis woont (of woonde toen ik er nog woonde) ook, haha! maar goed, die zit er dus nog?? idd. heerlijk ijs!
voor de rest weet ik het allemaal niet meer, er zal ook het een en ander veranderd zijn, vond het alleen grappig toen ik dit topic zag.
zaterdag 7 juli 2012 om 16:39
O wat grappig. Daar woonde ik tot afgelopen februari ook, in het oude centrum. Lekker in het oude centrum gaan wonen. Bij de Vecht is ook mooi. Of in Aetsveld (kinderrijk, als je dat wilt tenminste.) Ik vind de overlast van jongeren wel meevallen, maar ik woonde dan ook niet bij Hogewey. Als je kinderen hebt, zijn er genoeg kinderopvangverblijven. Nelis zit er nog steeds ja.
Leuk dorp in ieder geval.
Leuk dorp in ieder geval.
dinsdag 15 oktober 2013 om 16:31
Hallo Weesp kenners,
Ik weet niet of jullie hier nog actief zijn, maar ik overweeg ook te verhuizen naar Weesp en ben weer op zoek naar wat meningen.
Ik ga een huis bekijken op de Herensingel, weet iemand hoe die straat is? Qua sfeer en mensen?
En wat zijn de beste/leukste scholen in Weesp?
Alvast ontzettend bedankt!
Ik weet niet of jullie hier nog actief zijn, maar ik overweeg ook te verhuizen naar Weesp en ben weer op zoek naar wat meningen.
Ik ga een huis bekijken op de Herensingel, weet iemand hoe die straat is? Qua sfeer en mensen?
En wat zijn de beste/leukste scholen in Weesp?
Alvast ontzettend bedankt!
dinsdag 15 oktober 2013 om 16:51
woensdag 16 oktober 2013 om 09:49
quote:mousi schreef op 16 oktober 2013 @ 07:45:
Dank Pilou!
En het is dus niet zo dat de hele buurt rondom het station minder leuk is? De Herensingel ligt natuurlijk wel heel dichtbij het station, dus daar was ik een beetje bang voor...Nee, hier moet jij niet bang voor te zijn, ze "hangen" echt op het stations zelf.
Dank Pilou!
En het is dus niet zo dat de hele buurt rondom het station minder leuk is? De Herensingel ligt natuurlijk wel heel dichtbij het station, dus daar was ik een beetje bang voor...Nee, hier moet jij niet bang voor te zijn, ze "hangen" echt op het stations zelf.