woningbouw procedure

08-12-2011 18:42 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Van de week is er een inval geweest bij een woning bij mij in de straat. Er zijn hennep plantjes in beslag genomen en er is ontdekt dat er illegaal stroom afgetapt zou worden of dat was al aan de gang, het fijne weet ik er ook niet van. De bewoners zijn geboeid meegenomen. Ik stond best wel te trillen hoor want ik had nog nooit zoiets meegemaakt.

Weet iemand eigenlijk wat er nu zou kunnen gaan gebeuren? In de huurvoorwaarden staat dat zulke praktijken verboden zijn en dat er per direct een uitzettingsprocedure wordt gestart o.i.d.... Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet zo geloof.. Ik hoop het wel want ik voel me erg onveilig in mijn huis met kleine kinderen..
Ga er maar vanuit dat de wbv hier inderdaad direct werk van maakt!
Ok, de bewoners zijn trouwens alweer op vrije voeten..
En waarom voel jij je nu precies onveilig dan?
Waarom geloof je het niet?
Zo heftig is dat toch niet dat je moet trillen?

Maar die mensen zullen idd niet meer terugkomen.
Ik voel me onveilig vanwege het gevaar van zo'n kwekerij.. ik heb iets opgevangen van stroomdraden die overal door het huis liepen.. tja, als er dan brand uitbreekt..
En waarom ik het niet geloof?? omdat de het heel moeilijk is om een huurder eruit te zetten...
Ja hoor de WBV gaat dat onmiddellijk doen. Het kan even duren want de rechter moet daar natuurlijk wel zijn oordeel over geven. Maar over het algemeen geven rechters toestemming voor ontruiming als er een wietplantage gevonden wordt.
Als er in ene een paar politeauto's in de straat staat en er worden mensen meegenomen dan schrik ik wel ja...
Jij hebt toch ook stroomdraden in je huis? En de kwekerij is nu weg.
Ontruimen gebeurt heel vaak, kijk maar:

http://bit.ly/rN44b1
quote:Troeta schreef op 08 december 2011 @ 18:51:

Jij hebt toch ook stroomdraden in je huis? En de kwekerij is nu weg.ja ok maar toch voel ik me nog niet prettig zolang de mensen er nog wonen en mijn angst is dat ze er blijven wonen en straks de praktijken weer oppikken..
Studie dramaqueen gedaan?
Sorry, maar mensen die een paar plantjes hebben gaan hun buren echt niets aan doen hoor..

Maak je zoiets serieus voor het eerst mee dat de politie iemand meeneemt?
Wat is je grootste angst?

( Behalve dat er af en toe een hennepplantage in de fik vliegt)

Is het alleen voor de henneptoestanden?
Ze gaan het nu echt oplossen hoor. Natuurlijk is het schrikken, maar wees blij dat ze weg zijn en dat er niks is gebeurd.
LOI cursusje.

TO, ik vind dat je je druk maakt om niets. Bij je in de straat ook nog. Als je nu in n 2onder1plaggenkap hut woonde, had je n punt(je)
Denk je dat ze zo dom zijn om meteen de draad weer op te pakken? Die worden nu nauwlettend in de gaten gehouden hoor. Als de energiemeter weer gaat tikken, staat er zo politie op de stoep.

Maak je niet druk, laat het los.
Oh, en ze zullen zelf ook wel blowen..
Mijn bovenbuurman ooit had een kamertje vol met planten, is de fijnste buurman die ik ooit gehad heb. Zorgde dat er nul overlast was en bij een kleine lekkage kwam die al met een bloemetje:D
yep,voor het eerst zoiets meegemaakt en ik woon in de Randstad..
Vraagje, waarom neem je geen contact op met de woningbouw hoe het verder gaat, en over je angst?
ja maar ze zijn niet weg hoor..
quote:poppielief schreef op 08 december 2011 @ 18:56:

yep,voor het eerst zoiets meegemaakt en ik woon in de Randstad..Is overal.Hoef je niet voor in de randstad te wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven