woningruil
donderdag 1 december 2011 om 09:59
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn tante doet dit al jaren met haar gezin en het bevalt hen super goed! Ze hebben ieder jaar weer een fijne vakantie voor heel weinig geld! Ik moet wel zeggen dat hun eigen huis ook echt mooi is en op een gewilde locatie staat, dus ze kunnen altijd goede ruilen maken, dat scheelt. En het is daar altijd zo opgeruimd en schoon dat ze ook daar niet veel extra tijd in hoeven te stoppen (behalve wat persoonlijke spullen wegruimen.)
donderdag 1 december 2011 om 10:02
Bedoel je ook wat ailien schrift (dus voor de vakantie)? of bedoel je echte woningruil?
Met woningruil heb ik zelf wel ervaring, zo ben ik ook aan mijn huidige woning gekomen.
Het is een hoop geregel, maar dan heb je ook wat.
Let op dat :
*Je de andere woning in de huidige staat over moet nemen.
*Je in één dag moet verhuizen, de ander moet namelijk ook verhuizen.
* Vaak mensen op het laatste nippertje afhaken..
Met woningruil heb ik zelf wel ervaring, zo ben ik ook aan mijn huidige woning gekomen.
Het is een hoop geregel, maar dan heb je ook wat.
Let op dat :
*Je de andere woning in de huidige staat over moet nemen.
*Je in één dag moet verhuizen, de ander moet namelijk ook verhuizen.
* Vaak mensen op het laatste nippertje afhaken..
donderdag 1 december 2011 om 10:15
donderdag 1 december 2011 om 11:11
Yep, zo ben ik aan mijn huidige woning gekomen.
Goede ervaring gehad. Verhuizing wel door bedrijf laten doen, omdat je idd op dezelfde dag over moet.
Ik had een groter huis, dus de andere mensen mochten van mij alvast voor de dag de zolder volstouwen ( zij deden het zonder verhuisbedrijf) en hier en daar al wat meubels plaatsen.
Goed plannen, goed overleggen. Dat zijn belangrijke dingen.
Heb je meer vragen, gooi ze er maar uit!
Goede ervaring gehad. Verhuizing wel door bedrijf laten doen, omdat je idd op dezelfde dag over moet.