Zachte, warme handdoeken

11-01-2026 15:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi,

Iemand die een goede winkel kan tippen voor zachte, warme handdoeken die ook na wassen warm en zacht blijven, maar wel enigszins betaalbaar zijn?

Het internet staat vol met winkels en producten, in zo'n beetje alle prijscategorieën, met de meest prachtige reviews. Iets met bomen en bos :)

Bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Ik wilde ook de tip van de action geven. Toen omze badkamer af was, nieuwe gekocht in 1 kleur. Worden intensief gebruikt, maar na 5 jaar nog steeds heerlijk zacht en dik. We gebruiken wel de droger voor handdoeken.
You'll never feel ready cause ready is not a feeling, it is a decision.
Zanne schreef:
11-01-2026 19:59
Hier Hema en Walra (van de AH) en altijd in de droger. Blijven heerlijk zacht hoor. Op een gegeven moment gaan de zijkanten wel een beetje doorslijten, ik denk door de droger, echt jaaaren mee gaan ze dan ook niet bij ons. Ik denk een jaar of 3 (?).
Ik ben inderdaad ook totaal niet tevreden over de Walra handdoeken van de AH actie .
Ik heb er echt een stuk of 30, die we volgens mij gewoon normaal gebruiken, (wassen/ droogtrommel) maar de gaten vallen er al in.

Hiervoor had ik Hema,die ik nu ook af en toe nog eens gebruik en die zijn wel dunner geworden, maar daar zitten na 15 jaar gebruik geen gaten in.
Maar dat is natuurlijk oude collectie, zou mij niets verbazen als de huidige handdoeken minder lang meegaan (zoals alles van de Hema helaas).

Ik heb wel een aantal nieuwe handdoeken gekregen van Walra toen ik contact met ze opnam, dat dan weer wel, maar ik had verwacht dat ze veel langer mee zouden gaan
Hier ook handdoeken van de HEMA en de walra actie van de ah en ook niet tevreden. Die van walra zijn nu al dun na vorig jaar. Die van de HEMA slijten en rafelen heel snel.
Heb er ook een paar van de Kruidvat gehad, werden ook snel dun. Ik stop ze altijd in de droger.

Heb er ook een paar van de Action idd, die zijn nu nog mooi, maar heb ik pas sinds vorig jaar. Ik moet binnenkort een behoorlijke stapel vervangen, want ze zijn echt slecht. Ik denk dat ik die van de Action ga proberen.
Ik doe al jaren met handdoeken van de Kik. Heb het soort met ‘bolletjes/1 recht-1averecht patroon’. Geen idee of ze die nog hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zanne schreef:
11-01-2026 20:06
Nieuwe handdoeken vind ik trouwens wel altijd heerlijk luxe voelen. 🥰 Ergens droom ik altijd van een keurige kast met allemaal nieuwe witte zachte handdoeken ofzo, maar in de praktijk hebben we allemaal verschillende kleurtjes.
Ik koop eens in de zoveel jaar 40 nieuwe handdoeken bij de HEMA als ze in de aanbieding zijn. En dan neem ik een nieuwe kleur,
Heerlijk!
Ik zie dat die handdoeken van de Action deze week in de aanbieding zijn maar kun je die ook online kopen? Of moet je echt naar de winkel?
Neweco handdoeken, ook uitstekende service daar.
smorre schreef:
12-01-2026 08:53
Ik zie dat die handdoeken van de Action deze week in de aanbieding zijn maar kun je die ook online kopen? Of moet je echt naar de winkel?

Dat kun je toch zo bekijken als je naar hun webshop gaat?
BeeDifferent schreef:
12-01-2026 09:31
Dat kun je toch zo bekijken als je naar hun webshop gaat?
Dat is dus het rare! Ik kijk op de site va de Action maar kan daar nix kopen? Heel vaag.
smorre schreef:
12-01-2026 09:43
Dat is dus het rare! Ik kijk op de site va de Action maar kan daar nix kopen? Heel vaag.
God ik zie het al. De Action heeft ook een webshop maar daar kun je allen maar bepaalde artikelen kopen. Wat suf!!!
Ja zo werkt Action.

Die webshop is er pas sinds de lockdown, toen hadden ze alles en kon je het aan de deur ophalen. Na de lockdown zijn ze er mee doorgegaan met alleen bepaalde artikelen die ze (meestal) niet in de winkels hebben.
Dank voor alle reacties! Ik heb helaas geen droger (en die komt er binnenkort ook niet). Maar de handdoeken van Action zijn dus een goede optie, die gaan we proberen :thumbsup:
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven