Zachte, warme handdoeken
zondag 11 januari 2026 om 15:02
Hoi,
Iemand die een goede winkel kan tippen voor zachte, warme handdoeken die ook na wassen warm en zacht blijven, maar wel enigszins betaalbaar zijn?
Het internet staat vol met winkels en producten, in zo'n beetje alle prijscategorieën, met de meest prachtige reviews. Iets met bomen en bos
Bedankt!
Iemand die een goede winkel kan tippen voor zachte, warme handdoeken die ook na wassen warm en zacht blijven, maar wel enigszins betaalbaar zijn?
Het internet staat vol met winkels en producten, in zo'n beetje alle prijscategorieën, met de meest prachtige reviews. Iets met bomen en bos
Bedankt!
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
maandag 12 januari 2026 om 00:13
maandag 12 januari 2026 om 05:00
Ik ben inderdaad ook totaal niet tevreden over de Walra handdoeken van de AH actie .
Ik heb er echt een stuk of 30, die we volgens mij gewoon normaal gebruiken, (wassen/ droogtrommel) maar de gaten vallen er al in.
Hiervoor had ik Hema,die ik nu ook af en toe nog eens gebruik en die zijn wel dunner geworden, maar daar zitten na 15 jaar gebruik geen gaten in.
Maar dat is natuurlijk oude collectie, zou mij niets verbazen als de huidige handdoeken minder lang meegaan (zoals alles van de Hema helaas).
Ik heb wel een aantal nieuwe handdoeken gekregen van Walra toen ik contact met ze opnam, dat dan weer wel, maar ik had verwacht dat ze veel langer mee zouden gaan
maandag 12 januari 2026 om 05:58
Hier ook handdoeken van de HEMA en de walra actie van de ah en ook niet tevreden. Die van walra zijn nu al dun na vorig jaar. Die van de HEMA slijten en rafelen heel snel.
Heb er ook een paar van de Kruidvat gehad, werden ook snel dun. Ik stop ze altijd in de droger.
Heb er ook een paar van de Action idd, die zijn nu nog mooi, maar heb ik pas sinds vorig jaar. Ik moet binnenkort een behoorlijke stapel vervangen, want ze zijn echt slecht. Ik denk dat ik die van de Action ga proberen.
Heb er ook een paar van de Kruidvat gehad, werden ook snel dun. Ik stop ze altijd in de droger.
Heb er ook een paar van de Action idd, die zijn nu nog mooi, maar heb ik pas sinds vorig jaar. Ik moet binnenkort een behoorlijke stapel vervangen, want ze zijn echt slecht. Ik denk dat ik die van de Action ga proberen.
maandag 12 januari 2026 om 08:47
Ik koop eens in de zoveel jaar 40 nieuwe handdoeken bij de HEMA als ze in de aanbieding zijn. En dan neem ik een nieuwe kleur,
Heerlijk!
maandag 12 januari 2026 om 09:43
Dat is dus het rare! Ik kijk op de site va de Action maar kan daar nix kopen? Heel vaag.
maandag 12 januari 2026 om 09:45
woensdag 21 januari 2026 om 16:09
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in