Zaterdagavondblues

17-09-2016 22:06 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de zoveelste keer een zaterdagavondblues.

13 dagen aaneengesloten gewerkt en morgen dan eindelijk vrij. Gisteren laat gewerkt en vandaag vroeg. Toen ik uit het werk kwam voelde ik me geweldig. Maar eenmaal thuis weer vervallen in slechte gewoonten. Ongezond eten en daarna een 'dutje' (want moe) waar ik net van ontwaak. Shit, balen. Weer een halve zaterdagavond verspild. Mijn huis is nog steeds een bende. En nu met een soort blues op de bank. Wat ga ik nu doen? Toch maar terug naar bed? Opruimen? Harry Potter uitlezen? Naar de nachtfilm? Hop hop douchen en naar de stad voor een festivalletje?

Ik kan niet kiezen? En baal enorm van mijn slechte maaltijd en wederom in de bank in slaap vallen. Heb eigenlijk nergens zin in. Maar ook weer bang om dingen te missen. Ik ben 29 single en in bloei van mijn leven en ik hang op de bank en weet niet wat te doen met mijn vrije tijd....

Leuk hoor alleen zijn maar op deze momenen zou het beter zijn als ik minder vrijheid had. Dan was ik weer niet in slaap gevallen en nu wss iets aan het doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou mijn blues is inmiddels aardig voorbij. Lekker op bed met.een gezonde kurkumathee en HP. Morgen weer een dag. De stad loopt niet weg en opruimen kan morgen ook.

morgen opruimen HP lezen en naar het bos.

13 dgn werken mag niet nee. Maar we staan zo onderbezet dat ik het wel doe ik trek het wel maar leuk is anders.

Ik heb idd ooit bij de politie gewerkt, maar nu alweer heel wat jaartjes in de zorg.
Lekker hoor, Mick! En vandaag lekker wat leuks doen 't is mooi weer, goeie dag voor het bos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven