zelf doen of uitbesteden??

16-03-2011 09:11 29 berichten
aangezien hier nogal is dames zijn die nogal praktisch zijn

en ik met een klein dilemma zit leek het me handig het ff hier op te gooien.

mijn vriend en ik zijn nou niet echt heel handig. (ook weer niet 2 linkerhanden, maar niet veel kluservaring)

1e waar we een discussie over hebben: we willen toch een x de voordeur een ander kleurtje geven. ik denk dat je dat makkelijk zelf kan doen, mijn vriend niet.

2e: mijn schuurdeur is voor een groot deel van glas. nu zit daar een flinke barst in vanwege de ladder die er tegenaan is geflikkerd.

er zitten van die draadjes van binnen waardoor die niet uit mekaar valt. ik denk dus niet dat dat heel veel haast heeft om te maken, maar weet niet zeker.

ook weet ik niet of je dat zelf kan doen of dat dat heel moeilijk is...

graag reactie van de handige harries
hebben ze niet de goede maat
Alle reacties Link kopieren
Als je de voordeur zelf gaat schilderen, koop dan verf op basis van oplosmiddelen.

Het is niet de meest gezonde verg om mee te werken, maar voor één deur kan het makkelijk.

Deze verf vloeit veel beter dan de andere soort nl, en je krijgt minder snel "strepen" op je deur.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Inboedelverzekering is voor de spullen in huis.

De schuurdeur hoort bij de opstalverzekering.

Draadglas is een stuk duurder dan gewoon glas en moeilijk zelf in te zetten door de dikte dus dat zou ik laten doen en kun je dat niet op de glasverzekering gooien als je dat hebt?
Wij hebben trouwens een mooie voordeur in onze schuur geplaatst ipv een officiele schuurdeur vonden we mooier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven