zetpil voor hond
vrijdag 23 augustus 2013 om 00:14
hallo allemaal.
Is er hier iemand die mij kan helpen met handige tips of trucjes om een hond een zetpil te geven?
Mijn hond is al een paar dagen ziek en we zijn vanmorgen bij de dierenarts geweest. Ze heeft antibiotica en zetpillen voorgeschreven gekregen. Die pillen heb ik erin gekregen, net als het speciale voer, maar die zetpillen zijn een drama! Ze begint nu al te piepen als ik naar haar toe kom lopen! De arts heeft er vanmorgen met moeite een in gekregen terwijl ik haar vast hield, maar nu moet ik het alleen doen. Kan iemand mij helpen met handige tips?
Is er hier iemand die mij kan helpen met handige tips of trucjes om een hond een zetpil te geven?
Mijn hond is al een paar dagen ziek en we zijn vanmorgen bij de dierenarts geweest. Ze heeft antibiotica en zetpillen voorgeschreven gekregen. Die pillen heb ik erin gekregen, net als het speciale voer, maar die zetpillen zijn een drama! Ze begint nu al te piepen als ik naar haar toe kom lopen! De arts heeft er vanmorgen met moeite een in gekregen terwijl ik haar vast hield, maar nu moet ik het alleen doen. Kan iemand mij helpen met handige tips?
vrijdag 23 augustus 2013 om 00:44
zo heb ik dus ook de normale,oraal te geven, pillen toegediend, Met iets lekkers, terwijl ze dat eigenlijk niet mag, maar ja... Maar die zetpillen zijn ook nodig en schijnen een vervanging van een pijnlijke injectie te zijn. Het schijnt namelijk nogal te branden, vandaar de behoefte aan de zetpil ipv een injectie...
vrijdag 23 augustus 2013 om 12:00
zetpil en prik is een op een schijnt het. Laat het de dierenarts wel doen straks. Moeten er toch weer heen. Ik probeer het niet meer aangezien ze al gaat piepen als ik haar aanraak en van me weg loopt als ik op haar afkom. We hebben te hard gewerkt om het vertrouwen op te bouwen, dus ik ga dat niet verzieken voor een pil.
Ze voelt zich gelukkig al beter dan gister...
Ze voelt zich gelukkig al beter dan gister...