Zieke Poes

10-11-2013 11:18 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden is onze poes erg ziek geworden. Zijn maagje is erg ingedeukt en hij wil ook niks meer eten. Ook beweegt hij amper en maakt steeds een geluidje bij elke keer dat hij inademt. We hebben meteen een dierenarts gebeld en deze heeft hem een spuitje met voedsel gegeven. Onze kat is ziek geworden na de castratie van onze poes. btw het is een vrouwtje. Als iemand iets weet over dit geval of dat uw poes dit ook heeft stuur me dan aub een berichtje!

Alvast bedankt
naar een andere dierenarts en wel heel snel
ik snap er niks van, de gecastreerde kat is een poes?

poes is gecastreerd en sindsdien is de kat ziek?

ik denk dat je hebt beste naar een goede dierenarts kan gaan?
Even voor de duidelijkheid. Je hebt twee katten, en de ene is gecastreerd en nu is de andere ziek?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Misschien heeft die kater toen die gecastreerd werk een virus bij de dierenarts meegenomen. En is nu je andere poes daardoor besmet. Wel vervelend hoor zeker als ze niet wil eten.

Het verhaal is trouwens wel een beetje verwarrend als het toch de kater is die ziek is zou ik eens even in de gaten houden of die nog kan plassen
ga onmiddellijk naar de dierenarts. Het dier moet nagekeken worden, vocht toegediend krijgen en voedsel. 1 spuitje voer is natuurlijk niks. Waarom heeft die dierenarts geen medicijnen gegeven. Wat een raar verhaal
Volgens mij zegt TO dat de kat ziek is geworden na castratie.
en het dier moet ook pijnstilling. waarom ben je niet bij de dierenarts?
Hup naar een andere DA, ook als is het zondag. Katten krijgen leververvetting als ze te lang niks eten! Elke stad heeft een DA met weekenddienst of Zuid Holland heeft tegenwoordig in Delft de spoedkliniek!
Hahaha sorry, dit topic staat onder gezondheid en ik dacht bij een zieke poes aan iets heel anders...

Maar ik zou ook de weekendarts inschakelen en snel. Als je het vel in haar nek pakt, blijft het dan staan? Dan zeker als de wiedeweerga bellen!

Ondertussen kan je met een spuitje steeds wat water in haar bekkie spuiten, ze slikken het wel door.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven