Zijn jullie katten ook zo lusteloos?!

woensdag 21 juli 2010 om 21:40

woensdag 21 juli 2010 om 22:00
woensdag 21 juli 2010 om 22:01

woensdag 21 juli 2010 om 22:14
Die van mij liggen nu ook vaker op het laminaat of op de tafel, is lekker koel voor ze denk ik, normaal liggen ze altijd in hun mandjes.
En warm of niet, een van mijn 2 katten slaapt bijna altijd, staat alleen nog op voor de kattenbak, drinken en als hij het woord eten hoort, dan gaan z'n ogen ook meteen open.
En warm of niet, een van mijn 2 katten slaapt bijna altijd, staat alleen nog op voor de kattenbak, drinken en als hij het woord eten hoort, dan gaan z'n ogen ook meteen open.
woensdag 21 juli 2010 om 22:31
Yep, ook hier. Mijn adhd kat ligt de hele dag in een hoekje op het balkon (schaduw) of op de laminaatvloer, de dikke slome (altijd al dus) doet nu echt he-le-maal niets meer. Af en toe sjokt ze naar haar bakje om wat te eten / drinken, af en toe kattenbak... Ze geeft zelfs de adhd'er geen mep meer als die echt te ver gaat! Maar ja, die doet ook niets, dus daar kan het ook aan liggen.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
woensdag 21 juli 2010 om 22:40
Lapjeskat van mij ligt de hele dag voor op het bankje tussen de hortensia en de andere zomerplantjes.
Zo loom en zo lui maar zo'n vredig plaatje....haar staart val tussen de spijlen door naar beneden. Vanmiddag lag ze op haar rug.......so Garfield!!!!!!!!!
In de winter ligt ze bij mij op bed. op of onder het dekbed
Zo loom en zo lui maar zo'n vredig plaatje....haar staart val tussen de spijlen door naar beneden. Vanmiddag lag ze op haar rug.......so Garfield!!!!!!!!!
In de winter ligt ze bij mij op bed. op of onder het dekbed
woensdag 21 juli 2010 om 22:53
quote:Oceana244 schreef op 21 juli 2010 @ 21:53:
Mijn monster ploft ook opeens her en der neer op de laminaatvloer terwijl hij normaal het liefst de hele dag onder de dekens ligt! Lekker koel natuurlijk
De mijne net zo en dan 's avonds en 's nachts tot leven komen en alsnog zijn brokjes eten.
Voor het slapen gaan alles bijgevuld, volgende ochtend alles weer opnieuw bijvullen.
Ik laat ook de balkondeur 's nachts open staan, is wel keurig afgesloten met een hekwerk zodat ie niet naar beneden kan vallen.
Mijn monster ploft ook opeens her en der neer op de laminaatvloer terwijl hij normaal het liefst de hele dag onder de dekens ligt! Lekker koel natuurlijk
De mijne net zo en dan 's avonds en 's nachts tot leven komen en alsnog zijn brokjes eten.
Voor het slapen gaan alles bijgevuld, volgende ochtend alles weer opnieuw bijvullen.
Ik laat ook de balkondeur 's nachts open staan, is wel keurig afgesloten met een hekwerk zodat ie niet naar beneden kan vallen.