Zijn jullie katten ook zo lusteloos?!

21-07-2010 21:36 44 berichten
Het enige dat de mijne nog wil is eten en op een stoel liggen buiten. Zelfs 's nachts blijft ie er soms liggen, terwijl hij normaal bij me op bed ligt. Zou het door het weer komen? Hij is ook niet zo spraakzaam als anders... Vind hem echt anders dan anders..
Alle reacties Link kopieren
Ja, mijn Noor is ook een beetje uit zijn hum.. zal denk komen door het weer idd.. het wisselt ook steeds he, warm/koud/warm/koud denk dat hij er ook mesjogge van word
Ik heb 2 katten en ook die willen alleen maar languit liggen, het liefst op de koele laminaatvloer of op een kast zodat ze op hoogte liggen van de verkoeling van de ventilator. Het komt idd door het weer. Op bed of in hun mandjes vinden ze veel te warm..
ja die van mij is ook sloom. eet ook minder. ze liggen het liefst de hele dag!
ja hoor, mij pers en cyper bewegen ook haast niet... veel te warm..
O gelukkig, dan is ie normaal Ik zou het liefst eigenlijk de hele dag naast hem liggen, dus snap het wel.
heb geen katten maar heb er zelf wel last van pfff
Mijn monster ploft ook opeens her en der neer op de laminaatvloer terwijl hij normaal het liefst de hele dag onder de dekens ligt! Lekker koel natuurlijk
Ooooooooof misschien staat er een wereldramp te gebeuren en houden hun zich nu alvast koest, zodat ze straks extra alert zijn!!
Haha, die van mij lag vannacht ook op de kast, dat doet ze normaal nooit!!! Wanneer ik thuiskom van mijn werk is ze nog in dromenland, terwijl ze anders staat te springen om naar buiten te gaan! De meeste mensen zijn met dit weer ook slomer, dieren dus ook.
Mijn 2 katten zijn redelijk rustig, maar bewegen zeker nog wel. Eten is bij de lastige eter wel minder. Het zwerfkitten van 13 weken wat ik in huis heb, heeft per definitie adhd, dat kan niet anders. Maar nu is hij moe. :-) Eindelijk!
quote:Kabouter23 schreef op 21 juli 2010 @ 21:54:

Ooooooooof misschien staat er een wereldramp te gebeuren en houden hun zich nu alvast koest, zodat ze straks extra alert zijn!! Ken je de KISS methode? (Keep it simple, stupid) Dus ik gok dat het gewoon te warm is
quote:Kabouter23 schreef op 21 juli 2010 @ 21:54:

Ooooooooof misschien staat er een wereldramp te gebeuren en houden hun zich nu alvast koest, zodat ze straks extra alert zijn!! Uh-oh
Die van mij liggen nu ook vaker op het laminaat of op de tafel, is lekker koel voor ze denk ik, normaal liggen ze altijd in hun mandjes.

En warm of niet, een van mijn 2 katten slaapt bijna altijd, staat alleen nog op voor de kattenbak, drinken en als hij het woord eten hoort, dan gaan z'n ogen ook meteen open.
Het kattenmandje aan de verwarming laat ze links liggen. De wastafel is nu haar favoriete domein. Dat vind ik trouwens wel wat minder....
Die van ons liggen ook plat en languit op het laminaat de hele dag. Zijn echt een stuk slomer.
Die van mij liggen uitgeteld op de badkamervloer.
.
De mijne is ook lusteloos ze ligt lekker op de grond onder de stoel. Ze eet ze drinkt ze gaat op de kattenbak en slaapt verder komt er niks meer uit zal de warmte zijn:P
Het gras aan de overkant is niet groen.
Yep, ook hier. Mijn adhd kat ligt de hele dag in een hoekje op het balkon (schaduw) of op de laminaatvloer, de dikke slome (altijd al dus) doet nu echt he-le-maal niets meer. Af en toe sjokt ze naar haar bakje om wat te eten / drinken, af en toe kattenbak... Ze geeft zelfs de adhd'er geen mep meer als die echt te ver gaat! Maar ja, die doet ook niets, dus daar kan het ook aan liggen.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Lapjeskat van mij ligt de hele dag voor op het bankje tussen de hortensia en de andere zomerplantjes.

Zo loom en zo lui maar zo'n vredig plaatje....haar staart val tussen de spijlen door naar beneden. Vanmiddag lag ze op haar rug.......so Garfield!!!!!!!!!

In de winter ligt ze bij mij op bed. op of onder het dekbed
m
quote:Oceana244 schreef op 21 juli 2010 @ 21:53:

Mijn monster ploft ook opeens her en der neer op de laminaatvloer terwijl hij normaal het liefst de hele dag onder de dekens ligt! Lekker koel natuurlijk

De mijne net zo en dan 's avonds en 's nachts tot leven komen en alsnog zijn brokjes eten.

Voor het slapen gaan alles bijgevuld, volgende ochtend alles weer opnieuw bijvullen.

Ik laat ook de balkondeur 's nachts open staan, is wel keurig afgesloten met een hekwerk zodat ie niet naar beneden kan vallen.
nee de mijne zijn normaal. Als een kat zich ineens heel anders gedraagt is er wat aan de hand. Ziek?
Mijn ouwe bessie ligt de hele dag voor pampus op tafel of op de laminaat vloer. Normaal gesproken speelt ze nog wel eens, maar sinds een week is dat afgelopen. Gelukkig drinkt en eet ze wel goed.
oh, zo gedraagt mijn ene kat zich altijd ;) lui varken.

De ander is deze week weer een beetje opgeknapt, maar vorige week kon hij ook alleen maar liggen en eten. Komt door de warmte joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven