Zijn jullie katten ook zo lusteloos?!

21-07-2010 21:36 44 berichten
Het enige dat de mijne nog wil is eten en op een stoel liggen buiten. Zelfs 's nachts blijft ie er soms liggen, terwijl hij normaal bij me op bed ligt. Zou het door het weer komen? Hij is ook niet zo spraakzaam als anders... Vind hem echt anders dan anders..
Alle reacties Link kopieren
quote:BroodjeKroket66 schreef op 21 juli 2010 @ 22:44:

Mijn kat ligt ook de hele dag op een vast plekje in de tuin.

Ze haart wel heeeel verschrikkelijk uit!!!

Ze heeft daar ook last van want ze niest en hoest af en aan.

Dit is geen niesziekte hoor maar ze heeft last van de haren die ze weg likt en spuugt ze ook geregeld uit met wat gras.

Eten doet ze best goed maar het word wel tijd voor minder warm weer.

Ook voor ons!

Dat verharen valt mij ook op.

Zelf heb ik dan deze bewuste lapjeskat die als je maar blaast de wolken overal heen vliegen.

Ik fiets 's morgens een krantenwijk en als ik begin heb ik een jaszak vol met kattenbrokjes voor mijn kattenvriendjes onderweg. Ik heb er ongeveer een stuk of 10.....zo lief.

Ze weten allemaal om ongeveer welke tijd ik kom en ze zitten allemaal te wachten op hun "ontbijt"

En als ik een aai geef heb ik een hand vol met haren bij elke kat die ik tegen kom. Het zal aan het warme weer liggen????
quote:oranjemuts schreef op 21 juli 2010 @ 23:09:

[...]

En als ik een aai geef heb ik een hand vol met haren bij elke kat die ik tegen kom. Het zal aan het warme weer liggen????Vast, ik heb vandaag de katjes geborsteld en ze zijn een stuk kleiner nu, ontzettend veel haar kwam eraf.
De mijne zijn ook giga aan het verharen. Da's trouwens wel het enige dat ze doen, want voor de rest voeren ze geen ruk uit.

Zelfs 's nachts blijven ze buiten, terwijl ze normaliter bij mij op bed liggen. Ik denk dat ze het 's nachts nog enigszins te doen vinden buiten, overdag is het te warm voor die vachtjes geloof ik.
De mijne zijn ook giga aan het verharen. Da's trouwens wel het enige dat ze doen, want voor de rest voeren ze geen ruk uit.

Zelfs 's nachts blijven ze buiten, terwijl ze normaliter bij mij op bed liggen. Ik denk dat ze het 's nachts nog enigszins te doen vinden buiten, overdag is het te warm voor die vachtjes geloof ik.

.
anoniem_10333 wijzigde dit bericht op 21-07-2010 23:22
Reden: Een keer was genoeg, pc bleef hangen
% gewijzigd
quote:oranjemuts schreef op 21 juli 2010 @ 23:09:

[...]

k fiets 's morgens een krantenwijk en als ik begin heb ik een jaszak vol met kattenbrokjes voor mijn kattenvriendjes onderweg. Ik heb er ongeveer een stuk of 10.....zo lief.

Ze weten allemaal om ongeveer welke tijd ik kom en ze zitten allemaal te wachten op hun "ontbijt"

En je weet wel zeker dat ze allemaal die brokjes mogen hebben?? Met mijn dieetkat zou ik het niet op prijs stellen..
mijn dieetkat zou om die reden ook niet buiten komen
hier ook geen haar, wel raar want hetzelfde klimaat
Mijn katten zijn altijd vrij lui maar met dit weer nog erger. Ze liggen alleen maar te hangen en bij de ventilator in de buurt te slapen.
Poes wil nog steeds naar buiten, wel liefst 's avonds. Maar heb een enorme energieke adhd, jaag-kat, dus die krijg je ook niet zo gauw gedeisd. Type theemuts is ze bepaald niet.
quote:meds schreef op 21 juli 2010 @ 23:28:

mijn dieetkat zou om die reden ook niet buiten komenHij gaat niet dood aan een incidenteel ander brokje, maar steevast elke ochtend een verkeerd ontbijt... Ik snap mensen sowieso niet die andermans dieren lopen voeren. Aan de kinderen in de buurt loop je toch ook niet elke dag snoepjes uit te delen?
Zoo.. hadden mijn katten dat probleem maar. Ze zijn nu 3 maanden en ze zijn chronisch druk. Spelen spelen spelen en nog eens spelen!
Die van mij heeft zijn dag nacht ritme beetje omgegooid,

in de winter slaapt hij meestal bij mij, nu gaat hij meestal 's nacht de hort op en komt overdag binnen uitrusten en wordt alleen actief als hij de vliegen gaat vangen die hem lastig vallen, hij is er best goed in .
Hier liggen ze ook plat en languit op de tegelvloer, de tafel, wastafel of in het bad. Ik heb ze een paar keer laten zien dat ze beter op bed kunnen liggen waar de airco aanstaat, maar ze schijnen het niet echt te snappen dat het daar lekker koel is.

Ligt denk ik echt aan het weer, de oudste kater doet het al zo lang ik hem heb met zulke temperaturen. Wel in de gaten houden dat ze genoeg blijven drinken!
ja ze liggen op hun zij, languit. En als ik ze aai dan verharen ze onwijs, dus kam ik ze maar heel vaak. Ik denk dat ze het koelere weer wat er aan komt heel fijn gaan vinden
Katten hier zijn niet veel anders dan normaal hoor. Slapen doen ze altijd veel en 's nacht naar buiten gaan hoort bij de zomer. In de winter zijn ze meer thuis.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven