Zitzak tips?

07-05-2018 09:09 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!
Onze dochter is bijna jarig (3) en ik had bedacht dat een zitzak wel een leuk cadeau zou zijn.. nou zijn die dingen best duur en ik vroeg me af of iemand iets aanraadt of juist afraadt!
Ik zit te twijfelen tussen nobodinoz of terapy..
Ik lees graag tips!
ik heb voor de 2 oudste een zitzak van simply colors met hun naam erop.
ik vind het stofnesten, grote in de weg sta dingen, en ze worden nooit gebruikt.

Wat is jouw idee om een zitzak aan te schaffen?
Nou ja, speelgoed heeft ze al genoeg en een zitzak leek me leuk, zodat ze er lekker een lekker een boekje op kan lezen of tv kan kijken. En als ze wat groter is, kan ie op haar kamer staan, kan ze er lekker op hangen.
Het is een grote sta in de weg. Ik zou het niet doen
bloemetje26 schreef:
07-05-2018 09:18
Nou ja, speelgoed heeft ze al genoeg en een zitzak leek me leuk, zodat ze er lekker een lekker een boekje op kan lezen of tv kan kijken. En als ze wat groter is, kan ie op haar kamer staan, kan ze er lekker op hangen.
Dat was ook mijn gedachte maar in de praktijk werkte dat helaas anders.

Ik zou kiezen voor wat anders dan een zitzak eerlijk gezegd. Bv een abo op een dierentuin/pretpark/speeltuin oid in de buurt?
Maar een zitzak ................. ik vind het ondingen
Ik zou een zitzakje doen die de vorm van een stoeltje heeft. Dus al voor gevormd.
Die andere dingen waren hier echt een lig in de weg. :-D
En een ploff? Die zijn niet duur en bevalt hier heel goed. Met het lekkere weer nu ligt ie ook buiten, vinden de kinderen fijn. Niet elke zitzak kan buiten, dat was hier wel een vereiste. Hij wordt hier al twee jaar intensief gebruikt!
Ik herrinner mij nog uit mijn eigen jeugd dat we twee zitzakken hadden die eigenlijk nooit werden gebruikt. Ik zette er hoogstens twee grote knuffels op ten ik net deed alsof we gingen eten aan de kleine salon tafel haha. Het nam vooral veel ruimte in en eentje scheurde ooit open dat was geen feest. :')
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
gewoon niet doen hoor, onmogelijke dingen zijn het.
(en heel eerlijk.... ook een "stom kado", jullie dochter heeft vast liever speelgoed oid)
Mijn dochters hebben alledrie een zitzak en zitten er veel op. Ze zijn wel een stukje ouder dan jouw dochter TO.
Ik zou inderdaad een zitzak pakken die die vorm heeft van een stoel. Die zitten veel fijner.
Je kan er ook een van marktplaats af plukken.
Ik heb deze, en vind het echt geweldig. Hij ligt wel wat in de weg, maar ik gebruik hem bijna dagelijks, dus dat vind ik niet erg:).

https://www.vetsak.com
Zitzakken zijn ondingen: groot en lekker zitten doe je er niet op. Het lukt misschien nog een lekkere houding te vinden, maar dan moet je daarna vooral niet bewegen.

Wat anderen al zeggen: als je een zitzak wil doen, koop dan een stoelvormige, en geen ouderwetse alleen maar zitzak.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven