Zo verdrietig... kat opgenomen

28-09-2011 15:39 481 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ging eerder vanmiddag met mijn kat naar de dierenarts en heb kat achter moeten laten. Pffff, heb even een jankmomentje

Kat at sinds afgelopen vrijdag niet goed meer, stonk uit z'n bek en leek lusteloos. Heb hem allemaal lekkere hapjes voorgezet en sinds zondag leek het weer wat op te knappen. Maar vond hem anders dan anders, dus daarom vandaag naar de da want ik vertrouwde het niet.

Er is bloed afgenomen en het is foute boel met de nierwaarden.

Die zijn veel te hoog. De da denkt aan acuut/ernstig nierfalen

Kat moest blijven, krijgt een infuus en later vandaag een echo.Ze willen hem waarschijnlijk zeker tot vrijdag daar houden.

Ik mis hem zo... ik weet dat ze goed voor hem zorgen maar ik wil hem zo graag bij me hebben en knuffelen.

Heb de afgelopen jaren aardig wat klappen te verwerken gekregen en dit kon er nou net even niet meer bij. Ik hoop met heel mijn hart dat mijn lieve kat er weer een beetje bovenop komt en nog een paar jaar bij me kan zijn.

Kan niet wachten tot ik hem weer op kan halen, het idee dat het beestje daar zo alleen zit breekt mijn hart...

Weet niet wat ik met dit topic wil, het is gewoon even fijn om het van me af te schrijven denk ik.

En nu maar hopen dat de uitslag van de echo niet nog heftiger is dan de nierwaarden.... k*t dit zeg
.
Twisted dat is ook erg! Ook een voor jou.
Het is inmiddels 13 jaar geleden hoor, maar ik kan me nog goed herinneren hoe ik me toen voelde. Soms hebben mijn vader en ik het nog wel eens over dat rare beest Het was een bijzonder katje. Erg mooi getekend ook. En hij apporteerde, zo lief! Ik zal hem nooit vergeten, maar het verdriet is (gelukkig) wel gesleten.
I am surrounded by morons
nog even een knuffeltje voor jou
Ik ga ook nog even met knuffels gooien.

Mutya, ik had ook al een berichtje op jouw topic achter gelaten maar nogmaals veel sterkte met het verlies van je honden

Twis, lang geleden al, maar kan me voorstellen dat zoiets er ongelooflijk inhakt. Het klinkt inderdaad als een bijzonder en mooi beestje, dat apporteren is wel heel apart. Wat verdrietig zeg dat zijn einde zo naar moest zijn

Catje, wat fijn jou net gesproken te hebben! ook voor jou.

Mooi einde van dit topic zo. Alhoewel ik toch liever had gewild dat dit topic er niet geweest was, want dan had ik mijn kanjer nu gewoon nog kunnen knuffelen.

Dat het grote verdriet maar snel mag slijten.

Bedankt iedereen
.
quote:Soulcats schreef op 26 februari 2013 @ 22:41:

Snoopylynn, dat troost me ook wel, dat ik weet dat hij een prachtleven heeft gehad hier. Veel mooie herinneringen, die ik zal koesteren voor de rest van mijn leven. Ik hou inderdaad erg van mijn huisdieren, dat zal wel overduidelijk zijn Bedankt voor je lieve bericht.

Twis, wat ben je toch een lieverd! Het is ff moeilijk nu, het is ook nog maar zo kort geleden. Hopelijk wordt het gemis snel wat minder scherp. Met jou alles goed?

MilaDila, mocht je hier nog lezen, ben erg benieuwd hoe het met jouw kat is?

Lief dat je het vraagt.

Met mijn kat gaat het gelukkig inmiddels beter, het nier-dieet lijkt aan te slaan (even afkloppen). Ben wel extra zuinig op hem sinds hij ziek is, veel foto's en filmpjes te maken. Veel aaien en spelen.

Zit er nu aan te denken om er een kitten bij te nemen zodat die een beetje bij de kat kan afkijken en op hem gaat lijken. Maar zo zal het wel niet werken ;)

Kat is natuurlijk wel op leeftijd. Idee dat hij het fijn bij me heeft, geeft nu al een soort troost. Ik hoop dat jij dat ook in gedachten houdt, je lieve kater heeft een prachtig leven bij je gehad en uiteindelijk was het zijn tijd om te gaan.

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met je kat MilaDila!

Hij boft maar met jou, zoveel aandacht krijgen en geknuffeld worden, welke kat wil dat nou niet. Het beestje heeft de tijd van zijn leven, dat weet ik zeker.

Ik herken het wel hoor, heb de mijne ook - sinds ik wist dat hij zo ziek was - nóg meer aandacht gegeven, en heel veel foto's gemaakt (ik had er pas een paar duizend of zo, haha) en eigenlijk wel iedere dag vertelt hoe blij ik met hem was (niet dat 'ie me verstond of snapte, maar goed )

Ik hoop dat jullie nog lang op deze voet kunnen doorgaan. En je hebt gelijk met dat het troost geeft dat je je beestje zoveel liefde hebt gegeven en hij een fantastisch leven heeft (gehad), mocht ooit zijn tijd zijn aangebroken.

Of het zo werkt met een kitten weet ik niet maar een kitten erbij is altijd leuk natuurlijk! Daar hoef je niet eens een echte reden voor te hebben

Ik hou het voorlopig bij de twee die ik nu nog heb (waarvan 1 ook alweer 15 jaar oud is) want moet eerst mijn huisdierenspaarpot aanvullen, die is nu meer dan leeg

Blijf genieten! Leuk dat je nog even kwam reageren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven