zure melklucht in auto.

18-08-2009 17:37 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week is een pak melk kapot gegaan in de auto. Ik dacht het redelijk goed schoongemaakt te hebben maar de auto stinkt nu enorm!

Wie weet hoe ik dit weg kan krijgen?
Febreze?
Ik weet niet of de bekleding die nat is geworden van de melk donker van kleur is, in dat geval zou je er koffieprut op kunnen strooien. Laten liggen tot het droog is en dan wegstofzuigen, dan zou de meeste geur weg moeten zijn. Ik weet alleen niet hoe erg koffieprut vlekt.
Iets anders
Mijn vriend laat regelmatig zijn auto professioneel reinigen. Kost 25 euro en dan maken ze ook al het plastic schoon en de bekleding. Hij rijdt in een auto van de zaak en kreeg er een tijd geleden een die zo ontzettend naar rook stonk! Na het schoonmaken was die lucht zo goed als weg.

Misschien kijken of zoiets bij jou in de buurt zit?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
de bekleding is donker. Het was een pak melk die in de boodschappentas in de achterbak stond. Maar eens proberen.

Professioneel reinigen? Zal ik ook eens op googlen.

Dank.
Ik zou het denk ik eerst nog even met soda proberen, dwz een laag sodakorrels op de vochtig gemaakte plek strooien en dat een paar uur laten zitten. Ik durf niet te garanderen dat dat werkt maar het kost in elk geval niet veel
He Krokus, heb je die lucht er nog uitgekregen? Had gisteren hetzelfde en baal als een stekker. Zal er zo even soda op gooien maar als iemand nog tips heeft...
Bloempje heeft de soda geholpen? Bij mij is zaterdag een literpak leeggelopen achterin de auto. Ik heb het wel schoongemaakt met azijn en schoonmaakmiddel, maar de lucht is niet te harden.

Zeker nu de zon erop staat, jakkes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven