Zweetgeur in winterjas

28-11-2013 21:13 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben hier nieuw, zit met een vraag en wellicht heeft een van jullie het antwoord hierop.

Twee weken geleden heb ik een dikke lange winterjas gekocht. Nu merk ik al dat er een zweetlucht inhangt. Er komen geen walmen af, maar als je je neus in de oksel houdt dan ruik je het wel.

Normaal gesproken zou ik een jas of blazer gewoon in de was gooien, maar omdat de jas toch aardig wat heeft gekost en bont bevat, durf ik dit nog niet zo goed aan.

De bekende tips zoals laten weken in azijn of de oksel extra inwrijven met wasmiddel, gaan dus niet op. Naar de stomerij gaan kan altijd nog , maar wie weet heeft iemand een goede tip!

Zijn er misschien tips om deze geur te verwijderen zonder dat de hele jas nat hoeft te worden?

Ik hoop het, want vind het best zonde
quote:runningjunkie schreef op 29 november 2013 @ 07:53:

Je jas zal blijven stinken.

Voor jou jas hebben levende wezens een slecht leven gehad en een pijnlijke dood moeten sterven.

Daar zit een luchtje aan.Niets meer aan toe te voegen.
quote:runningjunkie schreef op 29 november 2013 @ 07:53:

Je jas zal blijven stinken.

Voor jou jas hebben levende wezens een slecht leven gehad en een pijnlijke dood moeten sterven.

Daar zit een luchtje aan.

Als je ervan uit gaat dat het bont echt is wel ja.

Wat een aanname

TO zegt notabene dat er een wasvoorschrift in zit dat je gewoon op 30 graden mag wassen. Dan mag je er dus vanuit gaan dat het nepbont is wat op de jas zit.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven