Zwembad water melkwit?
zondag 24 juni 2018 om 19:32
Goedenavond.
Mijn zwembadwater is kraakhelder. Maar op de grond ligt een soort van witte stofwolk. Als ik erin ga komt het als een soort grote stofwolk opwaaien. Mijn filter krijgt dit spul er totaal niet uitgefiltert. Ook mijn stofzuiger neemt dit niet op in de filter. Ik heb vlokkenbindet geprobeerd maar dit wil ook niet baten. Ik ben ten einde raad en weet niet hoe ik het er ooit uit ga krijgen. Heb weinig zin het zwembad leeg te pompen en weer opnieuw te vullen. Er moet toch nog een andere manier zijn? Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Mvg.
Mijn zwembadwater is kraakhelder. Maar op de grond ligt een soort van witte stofwolk. Als ik erin ga komt het als een soort grote stofwolk opwaaien. Mijn filter krijgt dit spul er totaal niet uitgefiltert. Ook mijn stofzuiger neemt dit niet op in de filter. Ik heb vlokkenbindet geprobeerd maar dit wil ook niet baten. Ik ben ten einde raad en weet niet hoe ik het er ooit uit ga krijgen. Heb weinig zin het zwembad leeg te pompen en weer opnieuw te vullen. Er moet toch nog een andere manier zijn? Graag zie ik jullie reacties tegemoet.
Mvg.
zondag 24 juni 2018 om 19:37
zondag 24 juni 2018 om 19:42
Tegenwoordig heeft iedereen die ik ken met kleine kinderen een opzetzwembad in de zomer in de tuin. Weet niet of to dat bedoeld of een echt echt zwembad? Want in dat laatste geval verwacht ik hier niet veel tips nee..ika35 schreef: ↑24-06-2018 19:37Ik denk niet dat je daar op dit forum een antwoord op gaat krijgen. Een eigen zwembad is in Nederland nu niet bepaald gebruikelijk. Misschien een Amerikaanse site zoeken en daar je vraag stellen? Daar is een eigen zwembad wat gebruikelijker en zijn er misschien wel mensen die er wat van af weten?
zondag 24 juni 2018 om 20:09
Nee? Die opzetbaden, de inbouw ook trouwens, zijn niet zo duur hoor. Een bad van 10m rond is nog geen 1000 euro. Das 2 x vakantie geld als je minimum loon hebtika35 schreef: ↑24-06-2018 19:37Ik denk niet dat je daar op dit forum een antwoord op gaat krijgen. Een eigen zwembad is in Nederland nu niet bepaald gebruikelijk. Misschien een Amerikaanse site zoeken en daar je vraag stellen? Daar is een eigen zwembad wat gebruikelijker en zijn er misschien wel mensen die er wat van af weten?
maandag 25 juni 2018 om 05:18
http://www.suncenter.nl/439/pagina/zwem ... lossingen/
“Don’t look back – you’re not going that way.”