Terecht boos?

08-12-2017 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_360266 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 17:34
99.69% gewijzigd
Ja terecht. Dit hadden jullie toch niet afgesproken? Mag jij niet mee naar die vrienden?
En waar is hij s nachts?
Ehhh, waarom kun jij niet gezellig met hem mee naar zijn vrienden??
En ja, ik vind het heel raar dat je Kerst niet samen viert....Zeker als je al samenwoont!!
ook nog eens in een 'vreemd'' land .....
Jullie wonen samen en hij gaat kerstavond weg met vrienden?
Kan je je ticket omboeken en eerder naar jouw familie?
Zou razend zijn! En enorm teleurgesteld.
Ik vind het ook terecht en vreemd.

En waarom mag je niet mee naar die vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier ook niet gecharmeerd van zijn. Kun je inderdaad je ticket niet omboeken en gewoon lekker eerder naar Nederland gaan?
If you can dream it you can do it
Waarom kun jij niet mee naar die vrienden?

Ik zou ook not amused zijn als ik deze dagen in overleg vrij had gehouden om samen dingen te doen en dan alsnog alleen te zitten.
Waar slaapt hij dan? Als hij jou komt ophalen? Waarom mag jij niet mee met het avondje uit? Ik vind niet dat je altijd mee moet als hij met vrienden gaat stappen maar kerstavond is toch leuker met zn allen..
He wat?

Hij gaat uit en jij mag ineens niet mee?
Wat een raar gedoe. Ik zou daar echt pislink van worden. Of mijn familie of vrienden nu wel of niet beschikbaar zijn om wat anders te doen.
Ophalen? Jullie wonen toch samen?
Doe niet zo moeilijk en zet een film op.
Ik vind je reactie overdreven. Misschien is het gewoon een avondje met vrienden die geen vrouwen mee willen. Kop op :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook boos zijn.
Jullie wonen samen, en hij is kerstavond, en 1e kerstdag gewoon weg.
En snachts slaapt hij dus ook niet thuis?

Waarom mag jij eigelijk niet mee?
Alle reacties Link kopieren
wonen jullie in een land waar Kerst belangrijk is?

de ene persoon hecht meer waarde aan de kerst dan de ander persoon. ik heb er ook niet zo veel mee, en ik zou het heerlijk vinden om alleen thuis te zijn en niet mee naar allerlei familie en vrienden activiteiten.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik vind het zwaar overdreven als jullie de hele kerst al samen doorbrengen en hij daarna met je mee gaat naar Nederland naar jouw familie. Dan zitten jullie al de nodige tijd bij elkaar op de lip. Heerlijk toch dat hij gewoon lekker met vrienden gaat borrelen? Waar zijn jouw vrienden in dit verhaal? Als jij bent geemigreerd voor je partner mag ik hopen dat jij daar toch ook 'n eigen sociaal leven op bouwt ipv alleen aan de arm van je man te hangen en alleen stelletjes dingen te willen doen.
Haal lekkere hapjes en 'n fles wijn in huis en ga netflixen. Beetje chillen voor de kerstverplichtingen er aan komen.
Maakt niet uit Hamerhaai wat jij vind. Dit was gewoon niet de afspraak.
Alle reacties Link kopieren
Wat een snelle reacties!

Zijn vrienden en familie wonen allemaal in dezelfde plaats, wij wonen op ongeveer 45 minuten/een uur afstand. Het plan was om uit te gaan en daarna bij zijn ouders of een zus te blijven slapen, of om met het openbaar vervoer naar huis te gaan, en dan kerstdag samen te vieren. Maar ineens is het volgens hem te lastig, omdat er geen plek zou zijn, de bussen toch niet volgens schema rijden etc.

Hij stelt dus voor om alleen uit te gaan met vrienden, bij zijn ouders te blijven slapen en om mij dan de volgende dag op te halen.

Ik heb er in mijn woede ook al aan gedacht om mijn ticket om te boeken, maar het is helaas zo duur dat dit waarschijnlijk geen optie is.

Ik ben niet alleen boos, maar vooral heel teleurgesteld en verdrietig. Het voelt alsof ik aan de kant gezet wordt en het hem niets kan schelen.
Ik zou er niet heel zwaar aan tillen. Misverstand, tenzij hij vaker afspraken negeert en zijn eigen plan trekt zonder jou te informeren.
Alle reacties Link kopieren
@nepalese33 Vriendinnen en vrouwen van alle vriendengaan mee. Het is dus niet een mannenavond, iedereen is welkom.

@redbulltje Hij gaat niet mee naar Nederland, ik ga alleen. Ik heb mijn partner ontmoet toen ik hier al enkele jaren woonde. Ik heb een eigen sociaal leven, maar iedereen heeft plannen met familie.
anoniem_360266 wijzigde dit bericht op 08-12-2017 12:51
1.28% gewijzigd
Je wil toch niet als enige vrouw bij 'n mannen stapavond zijn?
Neem aan dat het ook weer om 'n man uit 'n zekere cultuur gaat?
Maakt het uit of het 'terecht' is? Jij voelt je er boos, verdrietig en teleurgesteld om!

Ik kan het me ook heel goed voorstellen. Al helemaal als jullie eerst iets anders samen hadden afgesproken en hij nu eenzijdig de plannen wijzigt.

Als kerstavond en eerste kerstdag toch niet zulke speciale dagen zijn volgens hem (volgens hem kan jij blijkbaar best alleen zijn op die dagen) dan kan hij ook een andere dag met zijn vrienden afspreken lijkt mij. Want voor jou zijn die dagen samen zijn wél belangrijk.
anoniem_342341 wijzigde dit bericht op 08-12-2017 12:54
59.25% gewijzigd
Niet echt gezellig voor jou nee.
Het zou me niet verbazen als kerst voor hem niet zo belangrijk is als voor jou. Volgend jaar zou ik lekker voor de kerst naar Nederland vliegen om kerst met je familie te vieren en dan ziet hij maar of hij graag mee wil of niet.
Of kan je je ticket voor deze kerst nog omboeken?
Ja terecht!! Ik zou ook pislink zijn.

Het maakt niet uit wie er hier wel/niet kerst belangrijk vindt. Voor TO is kerst belangrijk, dit was niet zo afgesproken en nu zit ze alleen, en is haar ticket naar NL al geboekt, ze kan geen kant op.


Ik zou ook proberen om te boeken, die knul heeft even een duidelijk signaal nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven