Terecht boos?

08-12-2017 12:33 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_360266 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 17:34
99.69% gewijzigd
Pluisi schreef:
08-12-2017 12:47
Maakt niet uit Hamerhaai wat jij vind. Dit was gewoon niet de afspraak.
Dit.
Waarom mag TO ineens niet mee?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Heeft je vriend vaker van dit soort fratsen? Ik vind het echt een heel rare zet.
Ik heb niet alles doorgelezen maar hij slaapt bij zijn ouders?
Ik zou mezelf ook uitnodigen daar en dan ga je gewoon ook mee!
Ik hoop dat jullie nu fantastische goedmaakseks liggen te hebben en dat het gewoon een domme actie was van je vriend, niet meer en niet minder.
swaentje71 schreef:
09-12-2017 08:20
Staat al in de OP hoor:

Hij heeft het gebracht als voldongen feit.

TO, dit is een raar verhaal/rare actie van je vriend. Ik zou een hartig woordje met hem wisselen.

Voldongen feit?
Dan zeg je toch; euh.... nee, het is de afspraak dat we samen gaan.

Als hij dan zegt: nee, ik wil je niet mee hebben, is dat een voldongen feit.

Ook einde relatie waarschijnlijk.

Maar, als hij zegt: Ik dacht dat jij niet mee zou willen want we blijven bij piet slapen en die heeft katten waar jij allergisch voor bent, we gaan naar die bar die jij zo vreselijk vindt en de nieuwste afleveringen van the Crown staan die avond op Netflix.

Ander verhaal.

Dus zolang TO geen aanvullende info geeft, kunnen wij hier niets over zeggen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Nou als hij van mij was dan was hij dus zuur. Jij komt vanaf buitenland en hebt van te voren (neem ik aan) jouw komst aangekondigd? Dan is samenzijn toch logisch? Anders had je een andere planning aan kunnen houden. Zoiets zou mijn man (ook niet toen we fris en fruitig waren) nooit doen. En dan alst onaangekondigd zou zijn zelfs zijn plannen wijzigen door mij mee te nemen. Maar goed jij zit er nu mee, tips? Niet echt nee, wellicht een hotel inkruipen met bubbelbad en thermen. Oh ja en lekker te laat naar de familie rijden (6)
Ik heb zo het vermoeden dat we nooit meer horen hoe het is afgelopen.
PinkUnicorn schreef:
09-12-2017 13:57
Nou als hij van mij was dan was hij dus zuur. Jij komt vanaf buitenland en hebt van te voren (neem ik aan) jouw komst aangekondigd? Dan is samenzijn toch logisch? Anders had je een andere planning aan kunnen houden. Zoiets zou mijn man (ook niet toen we fris en fruitig waren) nooit doen. En dan alst onaangekondigd zou zijn zelfs zijn plannen wijzigen door mij mee te nemen. Maar goed jij zit er nu mee, tips? Niet echt nee, wellicht een hotel inkruipen met bubbelbad en thermen. Oh ja en lekker te laat naar de familie rijden (6)

Misschien moet je de berichten van TO nog even lezen. Ze wonen samen.
En to?
Frankly my dear, I don"t give a damn
S-Groot schreef:
09-12-2017 16:52
Misschien moet je de berichten van TO nog even lezen. Ze wonen samen.
Oopsie...ik raakte verstrikt in het verhaal. Ze schrijft ook dat hij haar op zou halen (dus ik dacht ze wonen niet samen, te snel gelezen). Nu ff opnieuw: TO, als je vriend dit zo wil doen zou ik in jouw schoenen er nog een gesprek aan knopen hoe jij je voelt in deze kwestie. Ik vind het in ieder geval niet kunnen. Vooralsnog goede vlucht gewenst en hoop dat je opheldering krijgt.
Erg jammer dat ze nu niets meer laat horen.

Eigenlijk onbeschoft als je een topic opent, mensen reageren, vragen stellen en je geeft geen antwoorden.

Of er moet wel een erg goed excuus zijn.
Wellicht is ze uit pure frustratie met horde vriendinnen richting Tenerife ;-)
Hoe zou het afgelopen zijn..
kippetje29 schreef:
09-12-2017 14:53
Ik heb zo het vermoeden dat we nooit meer horen hoe het is afgelopen.
Ik ook.
Bijzonder weer.
Lizzy75 schreef:
08-12-2017 16:30
Ik snap er ook niks van. Je bent niet erg duidelijk, TO. Geef eens gewoon antwoord op de vragen die hier gesteld worden.

TO heeft meerdere keren gereageerd en overal antwoord op gegeven, alleen sommigen mensen lezen niet zo goed.

Het was TO niet duidelijk waarom haar vriend opeens het in overleg gemaakte plan 'samen iets doen op kerstavond' eenzijdig heeft gewijzigd naar 'ik ga met mijn vrienden+aanhang op stap op kerstavond inclusief vaag verhaal dat dat logistiek zo ingewikkeld is, dat hij beter alleen kan gaan en alleen bij zijn ouders blijft slapen'. Op het moment dat haar vriend dit zei overviel dit haar en heeft ze niet doorgevraagd, omdat ze op een openbare plek waren en TO geen ruzie wilde maken op een openbare plek. Op het moment dat ze het topic opende was ze hier boos over en had ze nog geen verdere kans gezien met haar vriend hierover in gesprek te gaan. Verderop in het topic geeft ze aan dat ze vrijdagavond met haar vriend hierover in gesprek gaat en dat ze door gaat vragen wat er nou echt achter zit.

Dat is toch een duidelijk verhaal?
iones schreef:
09-12-2017 19:20
Erg jammer dat ze nu niets meer laat horen.

Eigenlijk onbeschoft als je een topic opent, mensen reageren, vragen stellen en je geeft geen antwoorden.

Of er moet wel een erg goed excuus zijn.

Haar laatste post was vrijdag laat op de middag. Niet nodig om haar dan na 2 dagen onbeschoft te noemen. Wellicht had ze de rest van het weekend andere dingen te doen. Bovendien, een reactie hoe het gesprek met haar vriend gegaan is zou leuk zijn, maar is niet verplicht. Een goed excuus heeft ze ook niet nodig voor een wildvreemde.
"You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant."
Toch vraag ik me nog steeds af wat er nou is gebeurd..
TO, kom je nog even vertellen wat je hebt besloten ?

Sorry anderen die op een reactie van to hadden gehoopt 8-)
Terecht geïrriteerd?
coolpack2 schreef:
21-12-2017 17:42
Terecht geïrriteerd?

:biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven