de breuk

29-01-2019 12:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had tot voor kort en relatie van bijna 4 jaar huurde samen.
We zagen elkaar onzettend graag, hoe het nu eenmal is heeft elke relatie en up en down moment. Soms liep ze weg van emoties of viel toe,
We genooten van elkaar,Ze leek wel gelukkig naar buiten toe,alles liep goed we bedrogen elkaar niet,
Maar de laatste maanden leek ze zo afstandelijk te doen ze trok me aan en duwde me weg,ze zat vaak en veel op haar GSM spelletjes te spelen ze was er erg aan verslaafd, in het weekend lach ze liefste onder en dekentje gordijnen toe en donker,
Ze kwam van haar werk naar huis en het eerste wat ze deed was op haar geliefde smartphone zitten.
weer eens te puzzele ,Ze was poetsvrouw 36 uur/werkweek deeltijds altijd als ze van haar werk eerst thuis kwam leek ze stress te hebben moe en uitgeput te zijn als het niet naar haar zien ging thuis werd ze kwaad
, ik 40 uur/50 uur werk week
Steeds was ze vroeger al mij thuis wat ze dan deed was eerst snel spelltjes dan het huishouden,
ze leek wel haar werk mee naar huis te nemen. ze leek geobserdeerd door orde en netheid,ze klaagde dat ik niets deed in het huishouden deed .maar dat deed ik wel (stofzuigen,dweilen,de was,)
Zij deed de afwas en de was plooie, ze verweet mij vaak dat ik niet hielp terwijl ik dat wel deed,
Soms kreeg ze haar zin niet begon ze te huilen,zonder aanleding .
ze droomde van en huis en kinderen zoals elke gezonde vrouw dat deed, ik deed dat ook als man, ze leek zo geopserdeerd door en huis,Ze vertelde me onlaangs als dat er niet zou komen ze weg was.als we ruzie hadden kwam dat steeds naar boven bij haar,dat haar klok tikte,ze en huis wou,
Ik zij we kunnen dat veranderen maar toen leek het ineens alsof ze niet meer wou,
Nu tot vorige week vrijdag leek de werld ok, soms klaagde ze dat ik its ging doen met vrienden en haar niet mee nam maar als ik het vroeg wou ze nooit? of zelden,
ze had zoals zo vaak haar carnaval's bal ik mocht van haar its doen met mijn vrienden, Dat deed ik ook tot ze plots smsde dat ze naar huis wou en ze belde me om te zeggen hoe graag ze me ziet en mij ongeloofijk mist! Tot ik thuis kwam ik had haar belooft om op tijd te huis te zijn,wat ik niet deed het liep en beetje uit de hand, door dat mijn collega nog its moest gaan doen,
En ik liet haar onder aan de deur 20 min wachten, ik verwittigde haar dat ik onder weg was,
ze was boos toen ik thuis kwam en verweet me dat ik haar in de kou liet staan ,En niet snel genoeg reed en mee niet aan de belofte hield,dat als zij thuis kwam ik ook thuis zou moetten zijn.Ik had het haar beloofd maar haar sms was zo onverwacht? ze gaf me geen tijd, zo gedaan zo gezegd stond ze aan de deur ., toen ik thuis kwam werd ze boos en bot, toen als ze me zag werd ze grommig ,toen vertelde ze me in bed dat het afgelopen was dat ze maagpijn en hoofdpijn had .Door kkwam het dat ze zich zo voelde zo down, ! ze deed alsof ik haar slecht liet voelen haar behandelde(nog geen huis wou kopen) maar dat was niet het geval nooit niet! maar haar werk slokte haar op soms dweilde ze snachts ,In de week versliep ze haar eigen, ze zij vaak op maandag al blij dat het bijna weekend is ,ze viel in slaap smorgens was het weer koek en ei, kussen knufflen,samen ontbijten geen vuiltje aan de lucht,Tot ze in de auto zat werd ze plots weer bot tegen mij! ze deed vaak zo vaak grofen lief tegen mij,over de kleinste dingen, ik vroeg wat is er schat ?

Zij ik zie het nie meer zitten?ik zo daar praten we straks thuis over thuis voor alles is en oplossing daar ?,plots zaten wij bij haar vader waar haar broer ook bijzat,zij vertelde me dat de relatie over was nog voor ik its kon zeggen kwam haar boer ertussen,ik kon er niet meer tussen komen had zelfs geen controle over de situatie!! zij zach het niet meer zitten,Omdat ik niet genoeg hielp thuis met opruimen?ze nooit meenam maar dat is wel zo maar niet constant ,IK vertelde haar dat ik even buiten moest en ging naar huis,daar kwam ze ook af pakte haar tas en weg was ze,zonder en vorm van gesprekken? De hoop nabij zoals iedereen dat zou doen ging ik in de aanval haar overtuigen om naar huis te komen,dat we is moesten praten!!! Ze liep eigenlijk weg die dag van mij en het gesprek! zij de liefde is over,terwijl ik haar heb aanbid Zij dat ook deed tot en met ,Mijn berichten de ganse week vol met gevoelens,dat ze naar huis moest komen ?om eens te praaten dat wou ze niet meer,als ze dat deed zoude de mensen haar zot verklaren, zij de liefde is op 0 liefde, hoe kan dat nu als ze constant aan me zit en blij was me zo vaak belde smsde dag in dag uit!
constant me vastpakte bij me wou zijn, ze wou er niets meer van weten deze week het is afgelopen,Ze vertelde me gisteren dat ik gevoelens voor me zelf moest houden en ik mocht haar ermee niet mee lastig vallen , met haar praten appen mocht allen opervlakkig geen persoonlijke vragen zij ze. alles maar niet over liefde?wij waren samen bijna 4 jaar Gisteren zag ik haar, Ze kwam naar mij om de opzeg te regelen,Ze durfde me haast niet in de ogen kijken, toen ik vroeg waarom kijk je me niet aan? reageerde ze dat is niet nodig.ze noemde me bij elke zin bij naam zoals de hele eek al bij elke sms?, Ik vroeg aan haar waarom doe je zo ? wat heb ik je misdaan ? Ik toonde onze foto kader ze begon te huilen!toen begon ik ook en moest ze lachen, ik waarom wil je niet praten wat is er ? ze flipte sloeg haar laptop kapot,ik moest niet zo veel vragen stellen aan haar!zeker niet over gevoelns of onze relatie zij sschreeuwde het uit hier in daar uit ze moest de opzeg met de hand schrijven ze was zo boos dat ze het adress van ons niet meer wist ,ik moest haar helpen en toch flipte ze nog meer door ,Ze zij das mijn schuld dat ze zo grof doedt ik maakte haar zo terwijl ik de liefste ben die er is iedereen zegt dat ? dat ze mij nie kan zien horen of als ik in haar buurt ben ze flipt! idat ze doordraait als ze me ziet? ze liep Gisteren nadat alles geregeld was huilend weg bij de huisbaas ze leek droevig ? hoe kan en mens zo koel en afstandelijk zjjn ineens plots de liefde over?niet meer willen praten over ons wat er was , nochtans er is niets ergs gebeurd tussen ons kleine ruzie om en huishouden meer niet, had haar nooit bedrogen ? Vandaag whatsappte ze voor its doms wat we al besproken gisteren hadden vroeg ze het opnieuw hoe we het zouden regelen,terwijl ze het antwoord al weet? boos omdat ik niet meer reageer zoals ze me heel de week vroeg nu doe ik dat niet meer en word ze boos? zoals altijd reageer? iemand hier en ervaring mee of en antwoord ik kan het niet meer ik lig hier zo wakker van :S ik zie haar graag ze lijkt soms manipulerend en hangt het slachtoffer uit
Je kunt ook gewoon verder in je vorige topic.
kintsugi schreef:
29-01-2019 12:17
Je kunt ook gewoon verder in je vorige topic.
Krijg hem niet verwijdert
leer schrijven!!
het liefst begrijpelijk.... :mrgreen:
Jij denkt de aanhouder wint?
Een beetje ‘geopserdeerd’ misschien? Vraag in het moderatortopic of ze dit topic willen verwijderdn
Snuffel9390 schreef:
29-01-2019 12:19
Je hebt geen invloed op de reacties. Als je zo'n lang verhaal typt, kun je verwachten dat mensen daar commentaar op leveren.
Maar zelfde advies als ik je andere topic. Ze. Wil. Niet. Meer!
Snuffel9390 schreef:
29-01-2019 12:19
Waarom zou je dat willen?
Dit is de langste topic die ik tot nu toe heb gezien.
Ik begrijp er echter geen bal van.
Te lang.
Teveel taalfouten.
Niet onderverdeeld in alinea's.
poezenmoedertje schreef:
29-01-2019 12:33
Dit is de langste topic die ik tot nu toe heb gezien.
Ik begrijp er echter geen bal van.
Te lang.
Teveel taalfouten.
Niet onderverdeeld in alinea's.
Het langste topic ;-)
Wees blij dat jij van haar af bent. Er is zoveel beters te vinden.

Nu jij haar ook overal blokkeren en verwijderen. Daarna even uithuilen en dan op zoek naar iets leuks om te doen waarbij je misschien wel een geschikt persoon tegenkomt.

Ga niet naar een rede zoeken, je krijgt toch nooit een bevredigend antwoord. En een antwoord veranderd de situatie ook niet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
lise1985 schreef:
29-01-2019 12:34
Het langste topic ;-)
Tsja na het lezen van zoiets raak je van zelf de kluts kwijt :rofl:
36 uur per week schoonmaak lijkt me ook heel zwaar, veel zwaarder dan veel andere banen. En dat jij meer werkt is een eigen keuze natuurlijk.

Verder snap ik er weinig van.
Snuffel, ook weer zo een rare naam.
.
dus jij beweert dat elke vrouw die geen kinderen wilt niet gezond is????? amai bekrompen much???
Tinkerbel1000 schreef:
29-01-2019 13:23
dus jij beweert dat elke vrouw die geen kinderen wilt niet gezond is????? amai bekrompen much???
Ze wilt kinderen!!!
Ze wilt kinderen!!!

Blijkbaar niet met jou (!!!) :lightbulb: .
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 29-01-2019 14:00
Reden: High five verwijderd :)
4.92% gewijzigd
Wow... zag net ook je vorige topic. Nog steeds veel tekst hier. Ik heb niet alles gelezen, máár: Het lijkt erop dat het samenwonen haar niet is bevallen. Ik weet uit ervaring dat het behoorlijk vermoeiend kan zijn als het huis altijd een zooitje is, vooral als het altijd de schuld is van de ander. Je kunt ervoor kiezen om dit niet te accepteren en te blijven zeuren, of het los te laten. Zij heeft gekozen voor het eerste, en dat heeft zijn tol geëist. Jammer, maar helaas.
ouwewijsneus schreef:
29-01-2019 12:20
leer schrijven!!
het liefst begrijpelijk.... :mrgreen:
Leer lezen. Of je gedragen. Liefst beide.
Ze slaat haar laptop kapot, ze flipt en ze is ‘s nachts aan het dweilen? Klinkt of ze op z’n minst overwerkt is. Is ze al eens bij de huisarts geweest met die stressklachten?

In elk geval kun jij nu niet zoveel meer doen, want het is uit. Haar met rust laten lijkt me geen slecht idee.
stroman schreef:
29-01-2019 14:33
Ze slaat haar laptop kapot, ze flipt en ze is ‘s nachts aan het dweilen? Klinkt of ze op z’n minst overwerkt is. Is ze al eens bij de huisarts geweest met die stressklachten?

In elk geval kun jij nu niet zoveel meer doen, want het is uit. Haar met rust laten lijkt me geen slecht idee.
Heb haar hier al over aangesproken ze ontwijkt die vraag... Nu flipt ze als ik niet reageer op haar berichten.. Gisteren vroeg ze mij om haar met rust te laten, dat doe ik haar bericht... (Aahh we gaan elkaar negeren... Zeg da dan hé)... 🤔
Als het uit is, is ‘met rust laten’ natuurlijk niet hetzelfde als ‘elkaar negeren’. Dan is het gewoon ‘met rust laten. Misschien maar even ophouden met haar te willen spreken, te appen of dingen uit te praten...
zo'n mooi verhaal :flirting: ik zeg, stap ermee naar Hollywood
Lorem Ipsum
Gewoon even voor mijn beeld: jij deed stofzuigen, dweilen, de was. Zij deed was opvouwen en de afwas.
Maar wie deed de rest? Boodschappen doen, koken, opruimen, wc + badkamer +, keuken poetsen, koelkast schoonmaken, ramen zemen, vuilniszakken buiten, lege flessen en oud papier wegbrengen, en nog wat dingen die ik vergeten ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven