25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
maandag 13 oktober 2014 om 18:37
Gefeliciteerd Hats en Jan10!
Ik kom ook uit 71.
Vorige week weer bij de diëtiste geweest en ze was tevreden. Ik nog wat minder, maar zoals hier ook al eerder vermeld, mijn omgeving gaat het al wel zien.
Maar nog veel beter............. Mijn bloeddruk is weer aan het zakken. En voor mijn gevoel mijn bloedsuiker ook, voel me een stuk fitter.
Weegschaal vindt het alleen nog niet echt de moeite waard, deze week drie ons minder.
deze week -0,3 kilo
Totaal -2,5
Huidig gewicht 94,5 kilo
Ik kom ook uit 71.
Vorige week weer bij de diëtiste geweest en ze was tevreden. Ik nog wat minder, maar zoals hier ook al eerder vermeld, mijn omgeving gaat het al wel zien.
Maar nog veel beter............. Mijn bloeddruk is weer aan het zakken. En voor mijn gevoel mijn bloedsuiker ook, voel me een stuk fitter.
Weegschaal vindt het alleen nog niet echt de moeite waard, deze week drie ons minder.
deze week -0,3 kilo
Totaal -2,5
Huidig gewicht 94,5 kilo
maandag 13 oktober 2014 om 18:44
Hoi en Liara! Wat super dat jullie allebei onder een mooie grens zijn gekomen. Althans, ik vind dat Liara met 90 ook blij mag zijn Volgende week zit je lekker onder de 90!!!
Ik doe vandaag even niet meet…niets afgevallen. Goh. Verrassing.
Wel ben ik vandaag begonnen met mijn 'nieuwe eten'.
O: 3 cracottes met huttekase en 150 gram magere kwark met walnoten (en beetje suiker, want kon om een of andere reden de honing niet vinden vanmorgen. Toch nog niet echt wakker…hmmz)
T: 2 mini negerzoentjes, van die hele kleintjes en kop thee.
L: 2 bruine boterhammen met boter en brandnetelkaas
T: Smoothie van aardbeien, 2 kleine banaantjes en scheut jus d'orange (havermout vergeten). Mini Kit-Kat (we hadden meteen al een jarige op het werk)
Zometeen ga ik een rucolasalade eten.
En nu hopen dat het gaat aanslaan en ik eindelijk weer eens ga afvallen!
Hats, hoe was je eerste dag?
Bij mij begon het goed…ahum, lang leve het OV! Trein vertraging, aansluiting gemist… 50 minuten om 4 km af te leggen. Moet snel mijn fiets laten maken!
En de dag duurde lang!!! Moet echt weer even wennen aan het vroeg opstaan etc.
Ik doe vandaag even niet meet…niets afgevallen. Goh. Verrassing.
Wel ben ik vandaag begonnen met mijn 'nieuwe eten'.
O: 3 cracottes met huttekase en 150 gram magere kwark met walnoten (en beetje suiker, want kon om een of andere reden de honing niet vinden vanmorgen. Toch nog niet echt wakker…hmmz)
T: 2 mini negerzoentjes, van die hele kleintjes en kop thee.
L: 2 bruine boterhammen met boter en brandnetelkaas
T: Smoothie van aardbeien, 2 kleine banaantjes en scheut jus d'orange (havermout vergeten). Mini Kit-Kat (we hadden meteen al een jarige op het werk)
Zometeen ga ik een rucolasalade eten.
En nu hopen dat het gaat aanslaan en ik eindelijk weer eens ga afvallen!
Hats, hoe was je eerste dag?
Bij mij begon het goed…ahum, lang leve het OV! Trein vertraging, aansluiting gemist… 50 minuten om 4 km af te leggen. Moet snel mijn fiets laten maken!
En de dag duurde lang!!! Moet echt weer even wennen aan het vroeg opstaan etc.
maandag 13 oktober 2014 om 19:01
maandag 13 oktober 2014 om 20:00
Ik ben 31.
Oef hoe kan dat nou weer. Stond lekker te koken. Spinaziestamppot met amandel en kipfilet. Bijna alles was klaar moest alleen de spinazie nog even door de stamppot doen en even opwarmen. Vraag me niet hoe het kan maar de spinazie begon maar niet te slinken, maar de aardappel brandde wel aan.
Uiteindelijk hebben we dus brood op met kipfilet. Tja.
O: kwark met granen
T: -
L: 3 boterhammen mager beleg
T: kop aspergesoep
D: 2 boterhammen met kipfilet en 3 crackers mager beleg
T: bakje optimel yoghurt
Vriend is nu weg en ik heb trek. Voornamelijk in chocolade die ik helaas tegen ben gekomen in de voorraadkast terwijl ik wat anders zocht. Grrrr
Oef hoe kan dat nou weer. Stond lekker te koken. Spinaziestamppot met amandel en kipfilet. Bijna alles was klaar moest alleen de spinazie nog even door de stamppot doen en even opwarmen. Vraag me niet hoe het kan maar de spinazie begon maar niet te slinken, maar de aardappel brandde wel aan.
Uiteindelijk hebben we dus brood op met kipfilet. Tja.
O: kwark met granen
T: -
L: 3 boterhammen mager beleg
T: kop aspergesoep
D: 2 boterhammen met kipfilet en 3 crackers mager beleg
T: bakje optimel yoghurt
Vriend is nu weg en ik heb trek. Voornamelijk in chocolade die ik helaas tegen ben gekomen in de voorraadkast terwijl ik wat anders zocht. Grrrr
maandag 13 oktober 2014 om 20:06
Sjee, 50 minuten voor 4 kilometer is echt bizar Jan10e! Ik ben zeker blij met de 90 kilo, maar volgende week hoop ik er echt onder te zitten.
Hatse, hoe was jouw dag?
Broodjekaas, het gaat misschien niet zo snel, maar je bent wel weer afgevallen. En altijd lekker als je omgeving het gaat zien. Fijn dat je bloeddruk gezakt is.
Schorpioen, ging jij nou eigenlijk ook naar een diëtiste? Dat zou anders misschien ook nog wel een idee zijn. Het is best wel frustrerend als je helemaal niet afvalt terwijl je zo je best doet.
Mijn dag vandaag, weer helemaal fout:
16.00 2 volkorenbrood met appelstroop
18.30 pasta met kip, tomaat en paddenstoelensaus
That's it
Hatse, hoe was jouw dag?
Broodjekaas, het gaat misschien niet zo snel, maar je bent wel weer afgevallen. En altijd lekker als je omgeving het gaat zien. Fijn dat je bloeddruk gezakt is.
Schorpioen, ging jij nou eigenlijk ook naar een diëtiste? Dat zou anders misschien ook nog wel een idee zijn. Het is best wel frustrerend als je helemaal niet afvalt terwijl je zo je best doet.
Mijn dag vandaag, weer helemaal fout:
16.00 2 volkorenbrood met appelstroop
18.30 pasta met kip, tomaat en paddenstoelensaus
That's it
maandag 13 oktober 2014 om 20:34
Liara: nee ik ga niet naar diëtiste. Heb altijd het idee dat ik bij iemand kom die zo'n gezondheids freak is en maar zegt hoe lekker gezond eten is. En dat ik dan bepaal voedingspatroon moet volgen.
Ga gewoon deze week 3 keer (misschien 4keer ) sporten morgen gewoon weer netjes eten. Dan moet het er ergens af gaan.
Ga gewoon deze week 3 keer (misschien 4keer ) sporten morgen gewoon weer netjes eten. Dan moet het er ergens af gaan.
maandag 13 oktober 2014 om 22:32
dinsdag 14 oktober 2014 om 08:45
Goedemorgen. Ik ben 29 (en de 85 is wel mn geboortejaar
)
Ik moet mezelf wel echt in de gaten houden. Ik ben de laatste weken zo moe dat ik slecht ga eten en dat is tegenwoordig veel te weinig. Je valt dan wel af maar eigenlijk te veel en te snel. Gelukkig over 2 weken een week vrij dus bijtanken en ook het sporten weer oppakken want dat schiet er echt bij in.
@ikbenertrotsop, balen dat alles dan zo verpieterd kan echt je avond verprutst zijn.
Allemaal een goede en gezonde dag vandaag!
Ik moet mezelf wel echt in de gaten houden. Ik ben de laatste weken zo moe dat ik slecht ga eten en dat is tegenwoordig veel te weinig. Je valt dan wel af maar eigenlijk te veel en te snel. Gelukkig over 2 weken een week vrij dus bijtanken en ook het sporten weer oppakken want dat schiet er echt bij in.
@ikbenertrotsop, balen dat alles dan zo verpieterd kan echt je avond verprutst zijn.
Allemaal een goede en gezonde dag vandaag!
dinsdag 14 oktober 2014 om 14:02
Ik kan even geen eetlijstjes posten deze week.. Het is nogal karig allemaal wat ik binnenkrijg. Alles komt tegelijk: College geld, afrekening van de energie, telefoonrekening, enzovoort enzovoort. Het is dus even leven uit mijn voorraadkastje, en dat is niet zo veel.
Gelukkig krijg ik over 4 dagen salaris en kan ik weer slim inkopen doen, yeah! Dan ben ik er dus weer bij.
Ik blijf wel lekker meelezen, dat wel
En oja, ik ben 24.
Gelukkig krijg ik over 4 dagen salaris en kan ik weer slim inkopen doen, yeah! Dan ben ik er dus weer bij.
Ik blijf wel lekker meelezen, dat wel
En oja, ik ben 24.
dinsdag 14 oktober 2014 om 18:04
Bedankt voor het bijhouden, Liara!!
(ondanks dat je voor mij niets hoefde aan te passen)
Patsy is deze week met man naar resort toch? Heerlijk!
Vandaag was het minder zwaar op mijn werk. We hebben de eerste 3 weken training en de stof was een stuk minder zwaar.
Het lukte mij nog steeds om goed te ontbijten vandaag. Weliswaar geen kwark, maar ipv daarvan een smoothie. (Die had ik gisteren mee, maar ondanks dat hij in de koelkast had gelegen, leek hij al te gisten toen ik hem opdronk rond 15u).
(ondanks dat je voor mij niets hoefde aan te passen)
Patsy is deze week met man naar resort toch? Heerlijk!
Vandaag was het minder zwaar op mijn werk. We hebben de eerste 3 weken training en de stof was een stuk minder zwaar.
Het lukte mij nog steeds om goed te ontbijten vandaag. Weliswaar geen kwark, maar ipv daarvan een smoothie. (Die had ik gisteren mee, maar ondanks dat hij in de koelkast had gelegen, leek hij al te gisten toen ik hem opdronk rond 15u).