25 kilo afvallen- deel 3
maandag 22 september 2014 om 21:04
2016 we gaan met goede moed weer verder!
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal
Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG
Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:
Afgevallen deze week
Huidige gewicht
Totaal afgevallen
Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.
NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
zondag 12 oktober 2014 om 18:59
Welkom terug hatse!
Ja afgelopen weken gaat het goed met eten. Vandaag had ik toevallig echt geen zin in koken dus maar ff naar de friettent gegaan. Mag best voor een keer en ik heb het niet te dol gedaan.
O: kwark met granen en 2 pruimen
T: -
L: 3 boterhammen mager beleg
T: kaneelkoekje
D: half bakje patat klein beetje joppiesaus, kaassoufflé en een kroketje
Ja afgelopen weken gaat het goed met eten. Vandaag had ik toevallig echt geen zin in koken dus maar ff naar de friettent gegaan. Mag best voor een keer en ik heb het niet te dol gedaan.
O: kwark met granen en 2 pruimen
T: -
L: 3 boterhammen mager beleg
T: kaneelkoekje
D: half bakje patat klein beetje joppiesaus, kaassoufflé en een kroketje
zondag 12 oktober 2014 om 21:39
zondag 12 oktober 2014 om 21:49
Jan10: is mazerunner geworden. En tja 3 euro voor flesje cola is wel veel maarja ik heb snel dorst. De parkeerkosten van 20 euro vond ik erger
Hatse: welkom terug en gefeliciteerd! Is het een leuke uitdaging?
Voor de rest gaat het goed. Let wel op wat ik eet maar laat het ook los een beetje. Het sporten moet zijn werk maar gaan doen.
Eetlijstje vandaag
O: 4 crackers met WAsa light
L: zoete aardappelsalade en 2 crackers met filet
T; paar pinda's en koekje
D: 3 bolletjes met 2 hamburgers, beetje mayo, curry , ui spek en augurk. Toetje maar voor de helft op want zat vol
T: 1 bonbon
Redelijke dag.
Hatse: welkom terug en gefeliciteerd! Is het een leuke uitdaging?
Voor de rest gaat het goed. Let wel op wat ik eet maar laat het ook los een beetje. Het sporten moet zijn werk maar gaan doen.
Eetlijstje vandaag
O: 4 crackers met WAsa light
L: zoete aardappelsalade en 2 crackers met filet
T; paar pinda's en koekje
D: 3 bolletjes met 2 hamburgers, beetje mayo, curry , ui spek en augurk. Toetje maar voor de helft op want zat vol
T: 1 bonbon
Redelijke dag.
zondag 12 oktober 2014 om 23:30
quote:hatsetats schreef op 12 oktober 2014 @ 18:40:
Fijn Jan10,,
Hier goed nieuws!!! Morgen beginnen met mn nieuwe baan!!! Half jaar contract dat is jammer
maar verder ben is t prima!!!! Ik ben zoooooooo blij!
Lees straks ff terug hoor!
Heeeey! GEFELICITEERD met je nieuwe baan!!!
Nou, voor ons beiden onze eerste dag morgen. Succes!
En welkom terug.
Schorpioen: Was het wat? The Maze Runner? Lijkt me een leuke film.
Fijn Jan10,,
Hier goed nieuws!!! Morgen beginnen met mn nieuwe baan!!! Half jaar contract dat is jammer
Lees straks ff terug hoor!
Heeeey! GEFELICITEERD met je nieuwe baan!!!
Nou, voor ons beiden onze eerste dag morgen. Succes!
En welkom terug.
Schorpioen: Was het wat? The Maze Runner? Lijkt me een leuke film.
maandag 13 oktober 2014 om 07:35
maandag 13 oktober 2014 om 08:34
maandag 13 oktober 2014 om 08:46
Goedemorgen dames,
Braaf meegelezen weinig gereageerd want alleen maar aan het hollen en vliegen geweest. Ik schuif intern door naar nieuwe functie per 1 november maar moet dus zelf ingewerkt worden en ook 2w andere mensen inwerken.
Maar de weegschaal is me deze week gunstig gezind. Ben ook best braaf geweest op vrijdagavond na toen ik de sushi en japans me goed heb laten smaken
Afgevallen deze week: 1.3
Totaal afgevallen: 10.5
Ik heb mijn eerste doel van 10 kilo eraf dus gehaald ben helemaal happy!
Braaf meegelezen weinig gereageerd want alleen maar aan het hollen en vliegen geweest. Ik schuif intern door naar nieuwe functie per 1 november maar moet dus zelf ingewerkt worden en ook 2w andere mensen inwerken.
Maar de weegschaal is me deze week gunstig gezind. Ben ook best braaf geweest op vrijdagavond na toen ik de sushi en japans me goed heb laten smaken
Afgevallen deze week: 1.3
Totaal afgevallen: 10.5
Ik heb mijn eerste doel van 10 kilo eraf dus gehaald ben helemaal happy!
maandag 13 oktober 2014 om 09:13
Aangekomen: +1.4
Huidig gewicht: 111.8
Totaal afgevallen: -4.8
Voor het eerst aangekomen. Verbaast me niks, zat niet mee de afgelopen week, niet echt gesnoept maar avondeten was niet erg gezond. Vandaag ook ongesteld geworden en voel me redelijk klote. Geeft niet, nieuwe week, nieuwe kansen!
Huidig gewicht: 111.8
Totaal afgevallen: -4.8
Voor het eerst aangekomen. Verbaast me niks, zat niet mee de afgelopen week, niet echt gesnoept maar avondeten was niet erg gezond. Vandaag ook ongesteld geworden en voel me redelijk klote. Geeft niet, nieuwe week, nieuwe kansen!
Tjezus, wat vals