Lijf & Lijn alle pijlers

25 kilo afvallen- deel 3

22-09-2014 21:04 2888 berichten
2016 we gaan met goede moed weer verder!

Ik heb iedereen die nu weer een gewicht doorgegeven heeft dik gedrukt gemaakt, even afwachten of er nog meer terug komen voordat ik mensen eruit haal

Voor de tabel... Wil je erin, laat je gegevens dan dik gedrukt achter op MAANDAG

Dit geldt ook voor het doorgeven van het gewicht elke week. Geef dan de volgende gegevens door:

Afgevallen deze week

Huidige gewicht

Totaal afgevallen

Geef je te lang geen gewicht door (2 weken, tenzij met opgaaf van reden) dan word je uit de tabel verwijderd i.v.m het overzichtelijk houden van de tabel.

NaamLengteStartStreefDeze weekHuidigeAfgevallenCrazycatlady1.7190.56086.83.7CupCakeGirl1.5886,267.50.466.519.7Lalalalalinda1.65115.6801.592.123.5Isa_Bela1.72 88.579.0880.5Ronkel1.69 102<95gelijk 99.52.5Schorpioen361.8299.682.00.796.33.3
Alle reacties Link kopieren
Haaaaaaaai!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Tjezus, wat vals
Fijn Jan10,,

Hier goed nieuws!!! Morgen beginnen met mn nieuwe baan!!! Half jaar contract dat is jammer :( maar verder ben is t prima!!!! Ik ben zoooooooo blij!

Lees straks ff terug hoor!
Wat gaaf Hatse! Is er eventueel uitzicht op een langere aanstelling in de toekomst?
Tjezus, wat vals
Waarschijnlijk wel
Welkom terug hatse!

Ja afgelopen weken gaat het goed met eten. Vandaag had ik toevallig echt geen zin in koken dus maar ff naar de friettent gegaan. Mag best voor een keer en ik heb het niet te dol gedaan.

O: kwark met granen en 2 pruimen

T: -

L: 3 boterhammen mager beleg

T: kaneelkoekje

D: half bakje patat klein beetje joppiesaus, kaassoufflé en een kroketje
gefeliciteerd Hatse!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Thnx Kreeg t woensdag te horen. De hele dag van t padje geweest hahaha. Afgelopen dagen druk met van alles, vanmiddag lekker staan koken voor een aantal dagen. Nu op ee bank, stuiteren.

Hoe is t met iedereen?
Welkom terug Hatse
Don't know, don't care
quote:MevrouwJack schreef op 12 oktober 2014 @ 12:17:

Ik denk dat we volgend jaar gewoon allemaal met Liara meegaan Gezellig!
Hoooooi Hatse, leuk dat je er weer bent. En gefeliciteerd met je baan.
Jan10e, je eetlijstje ziet er erg lekker uit. Wat een verhaal hoe je bent aangenomen, ik kan me voorstellen dat dat een boost geeft voor je zelfvertrouwen.

Ik ben nu ook niet meer aan het snoepen of aan de cocktails hoor, dat kan niet blijvend goed zijn voor de lijn.

Goed bezig geweest lalalinda.
Jan10: is mazerunner geworden. En tja 3 euro voor flesje cola is wel veel maarja ik heb snel dorst. De parkeerkosten van 20 euro vond ik erger

Hatse: welkom terug en gefeliciteerd! Is het een leuke uitdaging?

Voor de rest gaat het goed. Let wel op wat ik eet maar laat het ook los een beetje. Het sporten moet zijn werk maar gaan doen.

Eetlijstje vandaag

O: 4 crackers met WAsa light

L: zoete aardappelsalade en 2 crackers met filet

T; paar pinda's en koekje

D: 3 bolletjes met 2 hamburgers, beetje mayo, curry , ui spek en augurk. Toetje maar voor de helft op want zat vol

T: 1 bonbon

Redelijke dag.
quote:hatsetats schreef op 12 oktober 2014 @ 18:40:

Fijn Jan10,,

Hier goed nieuws!!! Morgen beginnen met mn nieuwe baan!!! Half jaar contract dat is jammer :( maar verder ben is t prima!!!! Ik ben zoooooooo blij!

Lees straks ff terug hoor!

Heeeey! GEFELICITEERD met je nieuwe baan!!!

Nou, voor ons beiden onze eerste dag morgen. Succes!

En welkom terug.

Schorpioen: Was het wat? The Maze Runner? Lijkt me een leuke film.
Ik vond het wel leuk maar had er andere verwachting van. Zat wel actie in maar minder dan verwacht. Ik zat mee te denken hoe het zat allemaal.

Succes morgen met je eerste dag
Het wekelijks moment. Het had beter gekund, maar kon de laatste dagen moeilijk naar de wc. Toch ben ik wel tevreden :-)

Huidig gewicht: 89,4

Afgevallen: 0,5

Totaal afgevallen 4,6

Succes
Thnx meiden Succes vandaag met wegen!
Jan10 en hatse succes vandaag!

Afgevallen 0,0

Baal ik van. Hele week streng geweest. Ben wel al 5 dagen niet meer naar de wc geweest en moet ongesteld worden. Maar goed excuus of niet...ben niks kwijt.
Ben er weer, heb niet terug gelezen, dus als ik dingen gemist heb sorry. Begreep wel dat Jan10 een nieuwe baan heeft, succes!

afgevallen 1 kg

Totaal 7,1

Huidige gewicht 88,5

Ging met tegenzin op de weegschaal staan, was niet echt braaf geweest deze week, maar toch een kilo afgevallen
Weegmoment vandaag!

Afgevallen: 1.2

Totaal: 4.2

Huidig: 78.8

Ik ben tevreden.
afgevallen deze week 0,7[\b]

huidige gewicht 94,8[\b]

totaal afgevallen 30,2[\b]

Het gaat langzaam want dit weekend een feestje en etentje gehad . As weekend ga ik een weekend weg met mijn vriend dus denk dat ik maandag maar even skip met wegen😉
Haal mij maar uit de lijst hoor. Ik schrijf niet actief mee, lukt me niet momenteel. Probeer gewoon netjes te eten en als het weer echt goed lukt, kom ik er weer gezellig bij, voor nu ben ik maar een lurker.
Goedemorgen dames,

Braaf meegelezen weinig gereageerd want alleen maar aan het hollen en vliegen geweest. Ik schuif intern door naar nieuwe functie per 1 november maar moet dus zelf ingewerkt worden en ook 2w andere mensen inwerken.

Maar de weegschaal is me deze week gunstig gezind. Ben ook best braaf geweest op vrijdagavond na toen ik de sushi en japans me goed heb laten smaken

Afgevallen deze week: 1.3

Totaal afgevallen: 10.5

Ik heb mijn eerste doel van 10 kilo eraf dus gehaald ben helemaal happy!
Aangekomen: +1.4

Huidig gewicht: 111.8

Totaal afgevallen: -4.8

Voor het eerst aangekomen. Verbaast me niks, zat niet mee de afgelopen week, niet echt gesnoept maar avondeten was niet erg gezond. Vandaag ook ongesteld geworden en voel me redelijk klote. Geeft niet, nieuwe week, nieuwe kansen!
Tjezus, wat vals
Afgevallen: -0,8

Totaal: -3,2

Huidig: 98,8

Jeeh, ondanks 2 verjaardagen dit weekend, toch bijna een kilo eraf!

Veel succes allemaal komende week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven