Zwanger tijdens borstvoeding
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:13
Ja dat! Lekker vrijen als jullie daar zin in hebben. Ben je al ongesteld? Lekker op zijn beloop laten en kijken hoe het gaat.
Ik geef al bijna 7 jaar non-stop borstvoeding en ben nu zwanger van de 4e. Lukt hier prima! Ik geef nu enkel jongste van 2 nog borstvoeding.
Toen de 2de geboren werd, voedde ik de oudste en de 2de even samen en zo deed ik dat ook met de 2de en de 3de, de 2de heb ik gestopt met 2,5 jaar, toen was ik het zat. De 3e voed ik nu nog voor het slapen gaan en na wakker worden, al komt er amper nog melk.
Ik geef al bijna 7 jaar non-stop borstvoeding en ben nu zwanger van de 4e. Lukt hier prima! Ik geef nu enkel jongste van 2 nog borstvoeding.
Toen de 2de geboren werd, voedde ik de oudste en de 2de even samen en zo deed ik dat ook met de 2de en de 3de, de 2de heb ik gestopt met 2,5 jaar, toen was ik het zat. De 3e voed ik nu nog voor het slapen gaan en na wakker worden, al komt er amper nog melk.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:13
Wat voor tips verwacht je dan?
1. Heel vaak vrijen, in de hoop dat je bij die 2% hoort.
2. Stoppen met borstvoeding.
3. Wachten tot je wel wilt stoppen met borstvoeding en dan proberen zwanger te worden.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:22
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:24
Je weet dus dat het lastig wordt. De enige tip is, stoppen met bv.
Hier heb je een topic waarin dit onderwerp al uitgebreid besproken is.
zwanger/zwanger-willen-worden-en-bv-gev ... ges/389336
kia wijzigde dit bericht op 07-10-2017 14:25
1.04% gewijzigd
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:24
https://www.borstvoeding.com/aanverwant ... .html#more
Ik zit in verschillende borstvoedingsgroepen op Facebook en er worden veel vrouwen gewoon zwanger tijdens de bv.
Ik zit in verschillende borstvoedingsgroepen op Facebook en er worden veel vrouwen gewoon zwanger tijdens de bv.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:26
dat is alleen bij volledige borstvoeding en volgens mij alleen de eerste 6 maanden na bevalling, kijk eens op https://www.borstvoeding.com/aanverwant ... d/vbh.html. Meestal, bv door langere pauzes, kolven ed is de kans al snel hoger. Maar als je geen echte haast hebt qua leeftijd ed en je wil graag borstvoeding geven, waarom laat je het lot niet besluiten? Stoppen kan later ook nog.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:29
leg je kind na borstvoeding gegeven te hebben even lekker te slapen en heb dan sex met je partner. waarom wil je zwanger raken terwijl je je kind de borst geeft, wat is dat voor idioots, er zijn duizend momenten op een dag dat je sex kan hebben en geen borstvoeding geeft, waarom dan nou juist onder het borstvoeding geven. echt zowat het idiootste wat ik ooit heb gehoord sorry hoor. of vind je dat later op een verjaardag een mooi verhaal; mijn tweede kind is verwekt met mijn eerste kind aan de tiet.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:32
Nee hoor... dat percentage klopt echt niet. Als je cyclus weer op gang is kan je gewoon weer zwanger worden. Hoe oud is je kindje? Alleen voordat hij/zij met hapjes begint geef je volledige BV, ik neem dus aan dat je kindje jonger dan 6 maanden is. Dan is het toch geen ramp dat het misschien nog duurt totdat je kindje wel 6 maanden is?
Mijn eigen ervaring; ongepland zwanger van de tweede toen mijn oudste 8 maanden was, ik gaf toen nog volop BV. Op zich wilden we graag een tweede, maar ze kwam uiteindelijk wat eerder dan verwacht
Bij mij betekende de nieuwe zwangerschap wel het einde van de BV aan de oudste. Het lukte niet, ondanks met clustervoeden en extra kolven om nog productie te hebben...
Mijn eigen ervaring; ongepland zwanger van de tweede toen mijn oudste 8 maanden was, ik gaf toen nog volop BV. Op zich wilden we graag een tweede, maar ze kwam uiteindelijk wat eerder dan verwacht
Bij mij betekende de nieuwe zwangerschap wel het einde van de BV aan de oudste. Het lukte niet, ondanks met clustervoeden en extra kolven om nog productie te hebben...
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:32
paarsesuikerspin schreef: ↑07-10-2017 14:29leg je kind na borstvoeding gegeven te hebben even lekker te slapen en heb dan sex met je partner. waarom wil je zwanger raken terwijl je je kind de borst geeft, wat is dat voor idioots, er zijn duizend momenten op een dag dat je sex kan hebben en geen borstvoeding geeft, waarom dan nou juist onder het borstvoeding geven. echt zowat het idiootste wat ik ooit heb gehoord sorry hoor. of vind je dat later op een verjaardag een mooi verhaal; mijn tweede kind is verwekt met mijn eerste kind aan de tiet.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:33
paarsesuikerspin schreef: ↑07-10-2017 14:29leg je kind na borstvoeding gegeven te hebben even lekker te slapen en heb dan sex met je partner. waarom wil je zwanger raken terwijl je je kind de borst geeft, wat is dat voor idioots, er zijn duizend momenten op een dag dat je sex kan hebben en geen borstvoeding geeft, waarom dan nou juist onder het borstvoeding geven. echt zowat het idiootste wat ik ooit heb gehoord sorry hoor. of vind je dat later op een verjaardag een mooi verhaal; mijn tweede kind is verwekt met mijn eerste kind aan de tiet.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:34
goede grap!!paarsesuikerspin schreef: ↑07-10-2017 14:29leg je kind na borstvoeding gegeven te hebben even lekker te slapen en heb dan sex met je partner. waarom wil je zwanger raken terwijl je je kind de borst geeft, wat is dat voor idioots, er zijn duizend momenten op een dag dat je sex kan hebben en geen borstvoeding geeft, waarom dan nou juist onder het borstvoeding geven. echt zowat het idiootste wat ik ooit heb gehoord sorry hoor. of vind je dat later op een verjaardag een mooi verhaal; mijn tweede kind is verwekt met mijn eerste kind aan de tiet.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:34
Geloof dat jouw snappertje stuk is. Djeez.
kia wijzigde dit bericht op 07-10-2017 14:42
64.19% gewijzigd
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:35
ja ik vind het ook lachwekkend. iemand die borstvoeding geven zo belangrijk vind en er kennelijk niet mee kan of wil stoppen maar ook een kind met haar partner wil verwekken en niet weet hoe ze dat aan moet pakken.
heb je dan ook een topic
help ik wil graag boodschappen doen maar wil niet met borstvoeding stoppen hoe doe ik dat
help ik moet naar de tandarts maar wil met borstvoeding stoppen hoe doe ik dat
help ik moet poepen maar wil niet met borstvoeding stoppen hoe doe ik dat
rare mensen lopen er toch rond sorry hoor. bovendien heeft een kind gewoon ook slaap en rust nodig en echt niet 24/7 borstvoeding.
heb je dan ook een topic
help ik wil graag boodschappen doen maar wil niet met borstvoeding stoppen hoe doe ik dat
help ik moet naar de tandarts maar wil met borstvoeding stoppen hoe doe ik dat
help ik moet poepen maar wil niet met borstvoeding stoppen hoe doe ik dat
rare mensen lopen er toch rond sorry hoor. bovendien heeft een kind gewoon ook slaap en rust nodig en echt niet 24/7 borstvoeding.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:39
ja en leg je andere kind dan gewoon even weg. echt, er gebeurt niks mee, de afweercellen kunnen lekker even hun ding doen, en jij kunt zwanger raken. natuurlijk is het supersonisch om met zijn drietjes de bevruchting te beleven, maar ik denk dat je er ook wel komt door even het andere kind weg te leggen. heus, het kan.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:42
daarnaast is dat gezeik van die cyclus ook flauwekul. een meisje van tien die nog nooit ongesteld is geweest kan ook zwanger raken, een vrouw die al tien jaar in de overgang is kan ook zwanger raken. iedereen die sex heeft kan zwanger raken of er moet echt heel duidelijk iets anders aan de hand zijn zoals een baarmoeder die er niet meer is. maar niet ongesteld zijn omdat je borstvoeding geeft is natuurlijk stom. je bent vruchtbaar en je kan ook dan gewoon zwanger raken.
je kan zelfs zwanger raken terwijl je al zwanger bent.
dus alle vrouwen die heel dommig doen zo van gut ik dacht dat k niet zwanger kon worden want ik gaf toch borstvoeding vallen bij mij echt wel door de mand. ja dat kan inderdaad. net zoals je van je eerste keer sex ook zwanger kan raken.
je kan zelfs zwanger raken terwijl je al zwanger bent.
dus alle vrouwen die heel dommig doen zo van gut ik dacht dat k niet zwanger kon worden want ik gaf toch borstvoeding vallen bij mij echt wel door de mand. ja dat kan inderdaad. net zoals je van je eerste keer sex ook zwanger kan raken.
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:42
Paarse suikerspin, je snapt het niet...
het is echt heel gênant
dus stop met zo raar seksueel doordenken
Maar heb mijn oudste 10 maanden BV gegeven en de jongste twee 14 maanden. En ja, in die periodes had ik ook wel eens seks met mijn man, lijkt mij wel zo gezond en leuk voor je relatie. Lijkt mij ook dat moeders die hun kind de fles geven wel eens seks hebben met hun man. Staat er toch totaal los van hoe je je kind voedt?
Maar heb mijn oudste 10 maanden BV gegeven en de jongste twee 14 maanden. En ja, in die periodes had ik ook wel eens seks met mijn man, lijkt mij wel zo gezond en leuk voor je relatie. Lijkt mij ook dat moeders die hun kind de fles geven wel eens seks hebben met hun man. Staat er toch totaal los van hoe je je kind voedt?
anoniem_13280 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 14:46
56.52% gewijzigd
zaterdag 7 oktober 2017 om 14:43
Die loopt gewoon te klieren. Geen aandacht meer aan schenken.
kia wijzigde dit bericht op 07-10-2017 14:46
1.54% gewijzigd