Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek een grote schoudertas met veel opbergvakken

06-06-2020 14:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn werk wijkzorg heb ik een nieuwe tas nodig. Hoeft niet zo’n dure te zijn want slijt hard.
Het moet wel een flinke tas zijn. Ik zie op internet weinig. Iemand een idee waar ik een fijne tas kan vinden!
Crumpler?
Die gebruik ik als schooltas en man als computerrommeltas.
Als je veel vakken wilt met veel ruime zou je ook kunnen kijken naar een verzorgingstas... klinkt vaag maar er zijn genoeg waar je dat aan de buitenkant niet ziet maar waar de binnenkant wel een vakjes walhalla is
Wat moet zoal in?
Als hij veel wordt gebruikt zou ik juist wel investeren in een wat duurdere. Die gaat dan toch wat langer mee,
Ik heb 3 jaar geleden een fijne waterdichte tas gekocht bij Bever. Ik neem hem 5 dagen in de week mee op de fiets en hij is nog steeds heel.
Loop eens een tassenwinkel binnen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
https://www.bol.com/nl/p/baninni-verona ... oductImage

Zoiets?
Been there, done that, got the T-shirt.
Valentijn101 schreef:
06-06-2020 15:21
Wat moet zoal in?
Plastic handschoenen, handgel, handalcohol, Pleisters, flesje zeep, tissues, aantrekhulp steunkousen, mijn brood, flesje water en toilettasje, leesbril, pen en telefoon.
himalaya schreef:
06-06-2020 15:40
Laat ik die hier nu net niet in de buurt hebben.
woesjje schreef:
06-06-2020 16:17
Plastic handschoenen, handgel, handalcohol, Pleisters, flesje zeep, tissues, aantrekhulp steunkousen, mijn brood, flesje water en toilettasje, leesbril, pen en telefoon.
Luiertas klinkt er ideaal voor. Zie mn link naar bol.com.
himalaya schreef:
06-06-2020 15:40
Dit dus. Ga naar een goede lederwarenzaak.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woesjje schreef:
06-06-2020 16:17
Misschien ben ik pietepeuterig, maar ik zou mijn lunch nooit willen bewaren tussen de medische hulpmiddelen. Dan zou ik dat brood/die lunch gewoon in het handschoenkastje van de auto leggen en eruit nemen als het etenstijd was, maar om die nou tussen de steunkousen en de pleisters en verbanden uit te vissen, neuh.
pejeka schreef:
06-06-2020 16:28
Misschien ben ik pietepeuterig, maar ik zou mijn lunch nooit willen bewaren tussen de medische hulpmiddelen. Dan zou ik dat brood/die lunch gewoon in het handschoenkastje van de auto leggen en eruit nemen als het etenstijd was, maar om die nou tussen de steunkousen en de pleisters en verbanden uit te vissen, neuh.
Auto? Ik fiets meestal hoor. En het is meestal effe snel een boterham of mueslireep op de fiets. Vandaar mijn vraag om een tas met vakken.
woesjje schreef:
06-06-2020 16:54
Auto? Ik fiets meestal hoor. En het is meestal effe snel een boterham of mueslireep op de fiets. Vandaar mijn vraag om een tas met vakken.
Koop een stel degelijke fietstassen. In de ene fietstas je tas met medische hulpmiddelen, in de andere je persoonlijke dingen als je lunch, je drinken, enz.
Is deze iets? Met een geïsoleerd vak om je eten en drinken in te bewaren, in de hoop dat een apart vak ook PJK-goedgekeurd is.
Fijn, je boterhammetjes die nog lekker koel zijn. Hier een hekel aan zwetende kaas!
https://www.bol.com/nl/p/deryan-luierta ... oductTitle
Cowboysbag?
Je wil een regenvaste tas met hengsel denk ik. Liever wat meer kwaliteit dan een goedkope denk ik hoor!

Weinig geld: kijk eens op marktplaats.

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-t ... ousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-t ... ousPage=lr

Nieuw zou ik gaan voor iets als dit
https://www.thelittlegreenbag.nl/tassen ... side/44540
pejeka schreef:
06-06-2020 16:56
Koop een stel degelijke fietstassen. In de ene fietstas je tas met medische hulpmiddelen, in de andere je persoonlijke dingen als je lunch, je drinken, enz.
Dit, je hebt hippe fietstassen die je eraf kunt halen en dan ziet het uit als een tas, heb er zelf ook een, super handig.
Apatura schreef:
06-06-2020 16:21
Luiertas klinkt er ideaal voor. Zie mn link naar bol.com.
Precies mijn gedachte.
pejeka schreef:
06-06-2020 16:56
Tuurlijk heb ik fietstassen. Maar dan moet ik 2 tassen meenemen als ik bij de klant naar binnen ga. Ik doe liever alles in een tas.
Werk in een achterstandswijk en kan niets in de fietstas laten zitten.
Die luiertassen zijn wel een goede tip. Zien er in ieder geval niet uit als een babytas.
Bedankt voor meedenken.
Ocharme die schouders als je dat allemaal in 1 tas steekt en dan ... hup omhoog!
mammezel schreef:
07-06-2020 11:47
Ocharme die schouders als je dat allemaal in 1 tas steekt en dan ... hup omhoog!
Luiertassen heb je ook in hele mooi degelijke rugtasversies. :lightbulb:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven