Mode & Beauty alle pijlers

bath bucket.. ervaringen?

03-11-2018 10:21 49 berichten
.
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 18-07-2019 19:53
99.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het plaatje lijkt me niet reëel, je moet er helemaal opgepropt inzitten om een beetje onder water te kunnen zitten. Waar laat je je romp, kont en benen in die maxi-supermarkttas?

En het lijkt me ook een enorme sta-in-de-weg
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Die zijn overal dezelfde prijs hoor, dus laat je niet in de maling nemen, ze kosten nergens 100 euro, maar de helft. Dat ten eerste.

Je zit opgevouwen in dat ding en daar moet je maar zin in hebben. Ik zou het er benauwd van krijgen.
ik ben benieuwd naar ervaringen met de Bath Bucket.. wie? positief of negatief? ik twijfel over de aanschaf hiervan.

https://www.vouchervandaag.nl/bath-buck ... 2QEALw_wcB

weet evrn niet of de topic hier goed staat.
Alle reacties Link kopieren
Afmetingen: ca. 92 x 51 x 63 cm

En daar zou een volwassen man in kunnen badderen? :O
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee, je bericht staat ook al ergens anders. Waarom 2 topics?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1, ben er erg blij mee!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
himalaya schreef:
03-11-2018 10:26
Afmetingen: ca. 92 x 51 x 63 cm

En daar zou een volwassen man in kunnen badderen? :O
precies om.die reden ben ik benieuwd naar de ervaringen :proud:
Kohaku schreef:
03-11-2018 10:29
Ik heb er 1, ben er erg blij mee!
ah leuk! en gekke vraag wellicht maar klopt het dat een volwassen man er gemakkelijk in past? zit je opgepropt zoals wordt gedacht?

ik ben 170 en heb een vrij gemiddeld postuur kleding maat 40/42
Whomi schreef:
03-11-2018 10:27
Nee, je bericht staat ook al ergens anders. Waarom 2 topics?
ja sorry, overbodig. maar twijfelde over de plek en waar de ervaringen zouden worden geschreven.
Ik heb hem. Ideaal.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
03-11-2018 10:26
Afmetingen: ca. 92 x 51 x 63 cm

En daar zou een volwassen man in kunnen badderen? :O

Zijn ongeveer dezelfde afmetingen als mijn wasmand. Zou mijn man best in passen. Als ie daar lenig genoeg voor zou zijn.

Wat hij niet is.

Dus dan wordt het alsnog duur, want ik heb er een zaag bij nodig, zodat zijn ledematen ernaast kunnen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
03-11-2018 10:39
Zijn ongeveer dezelfde afmetingen als mijn wasmand. Zou mijn man best in passen. Als ie daar lenig genoeg voor zou zijn.

Wat hij niet is.

Dus dan wordt het alsnog duur, want ik heb er een zaag bij nodig, zodat zijn ledematen ernaast kunnen.

En dan moet je er ook nog in en uit kunnen komen.. de enige optie is je opzij laten vallen in die wasmand denk ik :rofl:
En dan heb je de nodige liters water in een keer in je douche.

Want inclusief lijf past daar nooit de beloofde 200 liter in. Dus koud, sowieso zit je alleen gescheiden door een stukje plastic op de koude badkamervloer.

Kun je niet in een winkel eens proefzitten? Desnoods in een wasmand van die afmeting?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Thisisme1980 schreef:
03-11-2018 10:36
ah leuk! en gekke vraag wellicht maar klopt het dat een volwassen man er gemakkelijk in past? zit je opgepropt zoals wordt gedacht?

ik ben 170 en heb een vrij gemiddeld postuur kleding maat 40/42
Ik ben 176, maar wel rond de maat 36. Zou er makkelijk 2 keer in passen :p
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Thisisme1980 schreef:
03-11-2018 10:36
ah leuk! en gekke vraag wellicht maar klopt het dat een volwassen man er gemakkelijk in past? zit je opgepropt zoals wordt gedacht?

ik ben 170 en heb een vrij gemiddeld postuur kleding maat 40/42
Ik denk het wel met deze afmetingen 92 x 51 x 63 cm
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Dit plaatje, ik heb het niet meer :')

https://www.badkamerdepot.be/media/cata ... 5001-3.jpg

Kan iemand met plaatjesrechten hem plakken? Ik neem aan dat het voldoende antwoord is.
Alle reacties Link kopieren
Waar laten jullie het bad als je hem niet gebruikt?
Mij lijkt het helemaal niks maar ik ben dan ook geen badliefhebber.
En ik heb smakelijk gelachen om die ridicule foto van de bebaarde man in dat ding met een kandelaar ernaast.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
stokske schreef:
03-11-2018 11:11
Waar laten jullie het bad als je hem niet gebruikt?
In de douche bak, douche gordijn dicht en niemand ziet 'm.
Als ik douche staat ie even midden in mijn kleine badkamertje.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Als volwassene wil je toch liggen in een bad?
Ik ga stuk hier! Ik wil er ook 1, al is het alleen maar om mijn man hier in te zien zitten met schuim op z'n hoofd en een badeendje erbij! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Je kan me echt wegdragen als mijn man in zo'n ding zit hoor!!!!!.
Meer iets voor kinderen lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen ruimte voor een bad, maar ik vind in het water zitten heerlijk. Ik heb me dus een paar weken geleden aan de bath bucket gewaagd en er al meerdere keren met plezier in gezeten. Mijn enige probleem is dat ik mijn tenen een beetje moet krullen of vouwen in sommige houdingen, maar dat went. Ik vind het een goed alternatief voor een 'echt' bad, en al het gevuld is neemt het water iets van je gewicht over, dan zit het dus ook iets beter dan wanneer je in zo'n lege kuip zit.

Voor dit weekend staat het op de planning om een haak op te hangen in schuur zodat hij daarheen kan als ik hem niet gebruik.
Er staat ook bij dat het handig is voor als je in de zomer in de tuin wilt badderen. Ehh daar koop je dan toch een opblaasbadje voor? En zou je dan echt naakt in zo'n badkuip gaan zitten met het risico dat je buren je wellicht naakt kunnen zien als ze eens uit het slaapkamer raam kijken ofzo?

En ik vraag me af, hoe laat je dat ding fatsoenlijk leeglopen zonder overstroming omdat het te snel gaat voor het putje in de badkamer. Of als je hem wilt gebruiken op een plek waar geen putje is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven