Ben ik dik?

12-12-2017 00:19 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke, dus het meest rare ever overkwam mij laatst.

Mijn nicht dacht dat ik zwanger was omdat ik geen wijn wilde op een groot feest van mijn oom en heeft dit "stiekem" met haar dronkenkop tegen mensen en familie verteld. Ik ben een fanatiek wijndrinker dus waarschijnlijk dacht ze het daardoor. De echte rede dat ik geen wijntje nam was omdat ik een kalmeringstabletje in had genomen, maar goed..
Ik heb haar hier op aangesproken maar nu denkt mijn familie dat ik zwanger ben. Ik heb al een paar keer aangegeven dat het niet zo is, maar ze lijken het niet te geloven. Mijn oma kocht laatst een knuffel en baby sokjes voor me.. Wel heel lief, maar ik heb haar uitgelegd dat het niet zo is. Ze zei "ja ja" en begon te grinniken. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare actie van je nicht. Tja je kunt weinig doen. Als er over 9 maanden geen baby is zullen ze je wel gaan geloven :proud:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Je topic sowieso niet in de zwanger pijler zetten.
Ze zien vanzelf, over een maand of drie, dat je buik niet groeit.
Saga_Röversdotter schreef:
12-12-2017 00:22
Ze zien vanzelf, over een maand of drie, dat je buik niet groeit.
Uiterlijk volgend jaar deze tijd zal het kwartje wel vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ah dat probleem ken ik heb ik bij een van mijn nichtjes als grap uitgehaald. Kon ze niet waarderen.

Maar zij was dik dus jij waarschijnlijk ook...
DeGroteL2311 schreef:
12-12-2017 00:25
Ah dat probleem ken ik heb ik bij een van mijn nichtjes als grap uitgehaald. Kon ze niet waarderen.

Maar zij was dik dus jij waarschijnlijk ook...
Misschien is TO wel je nichtje ;-)
Je bent te dik.
Moiren’ schreef:
12-12-2017 00:27
Je bent te dik.
Slotje!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:36
Reden: trol
94.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja zat nog ff te twijfelen over het soort topic. Maar ik voel me ineens zo opgelaten bij mijn familie.. vooral mij oma en oom zijn het ergst. Misschien laat ik ze wel te lang wachten ofzo. In mijn cultuur is het gebruikelijk om al kinderen te hebben maar ik vind het wel prima zo met mijn vriend.
Blijf het erg lastig vinden. Ze doen ook ineens zo voorzichtig. Zou bijna echt proberen zwanger te raken dan voel ik me niet zo naar erover en is iedereen happy..
[...]

Schept een band hè?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-12-2017 09:36
Reden: trol
74.26% gewijzigd
Neem een snuif wit poeder waar je neus van oplost tijdens het kerstdiner.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 00:48
31.03% gewijzigd
Moiren’ schreef:
12-12-2017 00:33
Neem een snuif coke tijdens her kerstdiner.
Hoho! Het topic heeft een dramatische wending genomen; TO begint nu te twijfelen of ze misschien tóch zwanger moet worden.( Wel fijn dat ze het er zo snel doorheen jast. Wil zo naar bed nl.)
Roanoke* schreef:
12-12-2017 00:36
Hoho! Het topic heeft een dramatische wending genomen; TO begint nu te twijfelen of ze misschien tóch zwanger moet worden.( Wel fijn dat ze het er zo snel doorheen jast. Wil zo naar bed nl.)
Ik lig echt prachtige muziek te luisteren, maar heb weer niet opgelet wat het is.
Moiren’ schreef:
12-12-2017 00:39
Ik lig echt prachtige muziek te luisteren, maar heb weer niet opgelet wat het is.
Tja, dat doet prachtige muziek nu eenmaal met je.
Roanoke* schreef:
12-12-2017 00:40
Tja, dat doet prachtige muziek nu eenmaal met je.
Ja, kut is dat.
Medisch advies geven is stafbaar.
Alle reacties Link kopieren
Wel lief roanoke dat jij er ook wakker van ligt haha. Nou bedankt voor de tips lkr slapen zou ik zeggen.
Je duim is in ieder geval dik.
Moiron staf ik niet.
Bruise schreef:
12-12-2017 00:43
Moiron staf ik niet.
Is coke adviseren medisch advies?
Bruise schreef:
12-12-2017 00:43
Moiron staf ik niet.
Gelukkig staat de i er nog tussen :proud:
Vreemd dat alleen Miesjemies en GoestingKrisnha zijn gestaft.
Moiren’ schreef:
12-12-2017 00:44
Is coke adviseren medisch advies?
Volgens mij alleen bij wiet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven