Centraal Moderatortopic deel 3
zaterdag 28 april 2012 om 21:01
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 30 juli 2012 om 17:41
maandag 30 juli 2012 om 20:52
quote:indifference schreef op 30 juli 2012 @ 20:46:
Hallo mods,
in dit topic is ene 'gedaan' zich aan het misdragen. Er is o.a. een walgelijk plaatje gepost.
Mee eens, kunnen jullie de post van gedaan verwijderen.
En als gedaan een persoon is die vaakt terugkomt onder een andere naam een ip ban ofzo kunnen geven.
Hallo mods,
in dit topic is ene 'gedaan' zich aan het misdragen. Er is o.a. een walgelijk plaatje gepost.
Mee eens, kunnen jullie de post van gedaan verwijderen.
En als gedaan een persoon is die vaakt terugkomt onder een andere naam een ip ban ofzo kunnen geven.
maandag 30 juli 2012 om 21:07
quote:indifference schreef op 30 juli 2012 @ 20:46:
Hallo mods,
Beste Indifference,
Het plaatje is inmiddels verwijderd. Dank voor de melding(en).
Eea is verder ter beoordeling doorgegeven aan de Moderators.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Hallo mods,
Beste Indifference,
Het plaatje is inmiddels verwijderd. Dank voor de melding(en).
Eea is verder ter beoordeling doorgegeven aan de Moderators.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
maandag 30 juli 2012 om 21:17
dinsdag 31 juli 2012 om 00:03
quote:pegster schreef op 30 juli 2012 @ 22:38:
Hi,
Sorry, ik heb een financiële vraag per abuis onder Relaties gezet in plaats van onder Geld en Recht. Zou het verplaatst kunnen worden? Het gaat om Relatie over, huis overnemen, wie betaalt wat?
Bedankt alvast!
Ik heb hem voor je verplaatst.
mvg,
Junior.
Hi,
Sorry, ik heb een financiële vraag per abuis onder Relaties gezet in plaats van onder Geld en Recht. Zou het verplaatst kunnen worden? Het gaat om Relatie over, huis overnemen, wie betaalt wat?
Bedankt alvast!
Ik heb hem voor je verplaatst.
mvg,
Junior.
dinsdag 31 juli 2012 om 01:19
dinsdag 31 juli 2012 om 01:34
quote:andersnogiets schreef op 31 juli 2012 @ 01:27:
Wie staft er nu voor dubbelnicken.
Het is wel vreemd als je het loepje gebruikt bij de Dubbelnicker dat de oorspronkelijke nick naar voren komt als je sorteert op berichten op datum. Hoe kan dit beste mod?
Als jullie het per se willen weten: ik heb gestaft. Ik vind het echt niet kunnen dat er een paar mensen daar zitten speculeren over wie de TO van dat topic zou kunnen zijn. Of je daar nou heel goede aanwijzingen voor meent te hebben of niet. Zoiets doe je gewoon niet. Als TO een andere nick heeft gebruikt dan anders, dan zal ze daar wel goede redenen voor hebben. Mocht ze zich een keer vergist hebben met inloggen, dan is dat uiterst vervelend voor haar. Als er dan mensen alsnog die twee nicks aan elkaar blijven koppelen, vind ik dat uiterst smakeloos, onsympathiek en harteloos.
Steek die maar in je zak.
Wie staft er nu voor dubbelnicken.
Het is wel vreemd als je het loepje gebruikt bij de Dubbelnicker dat de oorspronkelijke nick naar voren komt als je sorteert op berichten op datum. Hoe kan dit beste mod?
Als jullie het per se willen weten: ik heb gestaft. Ik vind het echt niet kunnen dat er een paar mensen daar zitten speculeren over wie de TO van dat topic zou kunnen zijn. Of je daar nou heel goede aanwijzingen voor meent te hebben of niet. Zoiets doe je gewoon niet. Als TO een andere nick heeft gebruikt dan anders, dan zal ze daar wel goede redenen voor hebben. Mocht ze zich een keer vergist hebben met inloggen, dan is dat uiterst vervelend voor haar. Als er dan mensen alsnog die twee nicks aan elkaar blijven koppelen, vind ik dat uiterst smakeloos, onsympathiek en harteloos.
Steek die maar in je zak.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 31 juli 2012 om 08:57
Goed zo, Dana. Je hebt helemaal gelijk. Sneu gedrag is dat.
Mods, ik quote mezelf met m'n vraag, want die is nu onder gesneeuwd.
quote:missy_acy, 15 uur geleden
Beste mods, het email account dat aan deze nick is gelinkt is overleden, want gehackt. Heel fijn
Wat is handiger, m'n andere adres naar jullie mailen om aan deze nick te linken, of deze anonimiseren en een andere maken? (wat voor mij lastig is, heb op t moment alleen mobiel. Bedankt hackers! )
Groetjes, Acy
Mods, ik quote mezelf met m'n vraag, want die is nu onder gesneeuwd.
quote:missy_acy, 15 uur geleden
Beste mods, het email account dat aan deze nick is gelinkt is overleden, want gehackt. Heel fijn
Wat is handiger, m'n andere adres naar jullie mailen om aan deze nick te linken, of deze anonimiseren en een andere maken? (wat voor mij lastig is, heb op t moment alleen mobiel. Bedankt hackers! )
Groetjes, Acy
dinsdag 31 juli 2012 om 10:01
Over het volgende topic heb ik een paar opmerkingen
Een vraag aan dames
- Ik vind het geen goede topictitel. Het geeft niet aan waar het topic over gaat. Het blijkt te gaan over het lopen in je blote buik in het park;
- Ik zie de relatie met seks niet. Het gaat om etiquette en niet om seks, dus m.i. zou het moeten worden verplaatst.
Een vraag aan dames
- Ik vind het geen goede topictitel. Het geeft niet aan waar het topic over gaat. Het blijkt te gaan over het lopen in je blote buik in het park;
- Ik zie de relatie met seks niet. Het gaat om etiquette en niet om seks, dus m.i. zou het moeten worden verplaatst.
World of Warcraft: Legion