Centraal Moderatortopic deel 3

28-04-2012 21:01 3450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:_flow_ schreef op 30 juli 2012 @ 17:38:

Beste mods ik heb een topic over mijn zwangerschap op kinderen gezet, maar ontdek net dat daar tegenwoordig een aparte pijler voor is. Willen jullie em verplaatsen?

Ik heb hem voor je verplaatst.

mvg,

Junior.
Dankje!
Oh, das lekker dan Missy .
Het topic tips voor een geslaagde vakantie in de Belgische Ardennen is verwijderd wegens spam

met vriendelijke groet,

Junior
Hallo mods,

in dit topic is ene 'gedaan' zich aan het misdragen. Er is o.a. een walgelijk plaatje gepost.
Gedaan is Matth0 overigens.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:indifference schreef op 30 juli 2012 @ 20:46:

Hallo mods,

in dit topic is ene 'gedaan' zich aan het misdragen. Er is o.a. een walgelijk plaatje gepost.

Mee eens, kunnen jullie de post van gedaan verwijderen.

En als gedaan een persoon is die vaakt terugkomt onder een andere naam een ip ban ofzo kunnen geven.
Hallo! De gemoederen lopen hoog op daar. Tijd voor ingrijpen modjes!
Mopke, IP bannen zijn te omzeilen. Helaas doen dit soort lui dat nou net...
quote:giuliettacapuletti schreef op 30 juli 2012 @ 21:04:

Mopke, IP bannen zijn te omzeilen. Helaas doen dit soort lui dat nou net...

Dat wist ik niet.

Helaas is het te omzeilen

Maar idd mods, het topic is uit de hand aan het lopen.

Graagbeen kijkje gaan nemen

Hallo mods,

Beste Indifference,

Het plaatje is inmiddels verwijderd. Dank voor de melding(en).

Eea is verder ter beoordeling doorgegeven aan de Moderators.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Hartelijk bedankt voor iig het verwijderen van het plaatje!

Misschien handig om nog even een inhoudelijk kijkje te nemen, het loopt een beetje uit de hand.
Eens.

Hallo mods,

in dit topic is ene 'gedaan' zich aan het misdragen. Er is o.a. een walgelijk plaatje gepost.Mods, misschien is een andere pijler passender dan de zwangertpijlert?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 30 juli 2012 @ 21:17:

[...]

Mods, misschien is een andere pijler passender dan de zwangertpijlert?

Beste Fame,

Ik ben het met je eens en heb het topic verplaatst naar Psyche.

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Dank.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Duurt het nou echt zolang om Matth0/gedaan te bannen? Het is wel duidelijk toch dat hij het is, de typische nick, de typische posts...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Hi,

Sorry, ik heb een financiële vraag per abuis onder Relaties gezet in plaats van onder Geld en Recht. Zou het verplaatst kunnen worden? Het gaat om Relatie over, huis overnemen, wie betaalt wat?

Bedankt alvast!
quote:pegster schreef op 30 juli 2012 @ 22:38:

Hi,

Sorry, ik heb een financiële vraag per abuis onder Relaties gezet in plaats van onder Geld en Recht. Zou het verplaatst kunnen worden? Het gaat om Relatie over, huis overnemen, wie betaalt wat?

Bedankt alvast!

Ik heb hem voor je verplaatst.

mvg,

Junior.
Beste forummers,

Ik heb even tijdelijk het topic Ik ga het toch doen offline gehaald. Er zijn een paar dingen gestafd en tevens een verzoek gedaan waar ik als Junior geen toegang tot heb.

Vandaar even gevraagd of de Mods morgenochtend er even naar kijken.

Sorry voor het ongemak.

mvg,

Junior.
Oohh... vanwege het staffen...

*winkwink* ik snap hem al
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Wie staft er nu voor dubbelnicken.

Het is wel vreemd als je het loepje gebruikt bij de Dubbelnicker dat de oorspronkelijke nick naar voren komt als je sorteert op berichten op datum. Hoe kan dit beste mod?
quote:andersnogiets schreef op 31 juli 2012 @ 01:27:

Wie staft er nu voor dubbelnicken.

Het is wel vreemd als je het loepje gebruikt bij de Dubbelnicker dat de oorspronkelijke nick naar voren komt als je sorteert op berichten op datum. Hoe kan dit beste mod?

Als jullie het per se willen weten: ik heb gestaft. Ik vind het echt niet kunnen dat er een paar mensen daar zitten speculeren over wie de TO van dat topic zou kunnen zijn. Of je daar nou heel goede aanwijzingen voor meent te hebben of niet. Zoiets doe je gewoon niet. Als TO een andere nick heeft gebruikt dan anders, dan zal ze daar wel goede redenen voor hebben. Mocht ze zich een keer vergist hebben met inloggen, dan is dat uiterst vervelend voor haar. Als er dan mensen alsnog die twee nicks aan elkaar blijven koppelen, vind ik dat uiterst smakeloos, onsympathiek en harteloos.

Steek die maar in je zak.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Goed zo, Dana. Je hebt helemaal gelijk. Sneu gedrag is dat.

Mods, ik quote mezelf met m'n vraag, want die is nu onder gesneeuwd.

quote:missy_acy, 15 uur geleden

Beste mods, het email account dat aan deze nick is gelinkt is overleden, want gehackt. Heel fijn

Wat is handiger, m'n andere adres naar jullie mailen om aan deze nick te linken, of deze anonimiseren en een andere maken? (wat voor mij lastig is, heb op t moment alleen mobiel. Bedankt hackers! )

Groetjes, Acy
Over het volgende topic heb ik een paar opmerkingen

Een vraag aan dames

- Ik vind het geen goede topictitel. Het geeft niet aan waar het topic over gaat. Het blijkt te gaan over het lopen in je blote buik in het park;

- Ik zie de relatie met seks niet. Het gaat om etiquette en niet om seks, dus m.i. zou het moeten worden verplaatst.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven