La Sociedad Secreta de KP

07-08-2012 21:55 3047 berichten

Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!

Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.

Alle reacties Link kopieren
quote:Tijd om een onbewoond eiland te kopen en mijn eigen staat op te richten. En daar word ik dan the queen of bitchville.Ik kom daar wonen, mag dat?
quote:Dickens schreef op 11 september 2012 @ 22:08:

52!!!! Katten.

En ik mag niet EEN kat
Klinkt goed, the queen of Bitchville. Ik wil wel een van je onderdaantjes worden.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Jeetje, ik lees net dat de oppascentrale die ik weleens heb gebruikt gehackt is. Dat is eng!
Mijn oog valt net op die kerstpakkettenreclame hieronder. Da's ook weer zoiets, moet ik ook nog laten ritselen. Hebben jullie leuke ideeën daaromtrent?
Volgens mij is dat vooral eng voor de meisjes die daar ingeschreven staan, mefs.
Oh, nu weer stamcellen opslaan. Die is voor Keetje.
Ik lees dat hoor.

Stamcellen gaat niet hier.
Ik word echt paranoïde van die reclames. Bij het topic over het badkuiprekje stond meteen een reclame voor badkamers onder.
Niet raar, Mrs. Die reclames kijken wat je leest en maken er dankbaar gebruik van. Ik heb thuis addblock. Ik zie dus geen reclame. Maar op mijn werk wel.
quote:MEFS schreef op 12 september 2012 @ 15:38:

[...]

En ik mag niet EEN kat

Zou mefsman maar niet laten kijken naar deze programma's want dan mag je nog niet eens een kattenbontje om je nek meer.
Rechts momentje, blauwe envelop, gheghe.

Khe, even business doen: als jij Queen of Bitchville wordt hè, mag ik dan de Tax Collectrix worden?
Tax Collectrix? Euhhh, dacht het niet. Als ik daar ook blauwe enveloppen ga krijgen, kan ik net zo goed hier blijven. Waar is die tax voor nodig? Wegennet? Niet nodig met een goede 4x4.
Haai

Hoe is het hier? Waar gaan we nu weer naartoe verhuizen?
Tax free onbewoond eilandje met Khe als de queen of Bitchville.
Mijn nieuwe vrieskast werkt gohoed, en is mooooooi
... en gratis. Op zijn Bon stond betaald
Aaaahhh, dat meen je niet, mefs. Ga je ze dat echt aandoen?
Ik heb een mail van Viva. Mijn topic mag niet omdat gepermabanned genof worden tsssssskkkkkkkk
Bedoel he niet Beatles? Ik zei t direct, maar hij geloofde me niet. Ik heb maar gemaild
quote:MEFS schreef op 12 september 2012 @ 18:36:

Mijn nieuwe vrieskast werkt gohoed, en is mooooooi Gefeliciteerd Mefs, heerlijk he zo'n kast
Kewl mefs! Gratis is pas echt goedkoop Hai rm, hoe issie?
Heeeeeee Dickens ik schrijf jou morgen ff een berichtje aangaande dochter

En verder gaat het de goede kant op,ben gisteren voor controle in het ziekenhuis bij de KNO arts geweest,de steuntjes (oftewel vellen plastic) en hechtingen zijn uit de neusgaten verwijderd en mijn neus gangen zijn leeggezogen, dat laatste was wel even goed pijnlijk en wat ik nooit doe heb ik gisteren toen hij bij de 2e neusgat bezig was hardgrondig Fuck gezegd , het deed zo'n zeer ,maar ik heb gisteren voor het eerst weer zo lekker gegeten ,lief had macaronie gemaakt en ik kon alles weer proeven en ruiken heerlijk
Heb je hem dan niet op zijn neus gemept als wraak? Maarre, goed zo, gaat de goede kant op!
quote:Dickens schreef op 12 september 2012 @ 19:40:

Heb je hem dan niet op zijn neus gemept als wraak? Maarre, goed zo, gaat de goede kant op!Nee hij had best wel veel geduld met me, en ik heb nog nooit iemand gezien die zich zo perfect scheert als die man zeg, jemig niet te vertellen maar het zag er scherp uit en een mooie ogen dat ie had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven