La Sociedad Secreta de KP
dinsdag 7 augustus 2012 om 21:55
Welkom in de Blauwe Roode Kamer, waar realiteit en waanzin nauw met elkaar verbonden zijn. Waar onze butlers altijd tot uw beschikking staan, maar let wel, alleen als u zich gedraagt! Zo niet dan wordt u verbannen naar de kerkers waar u geplaagd zult worden door de nachtmary's en de bewoners hun heksenstreken op u zullen botvieren!
Ooit bij elkaar gebracht door KP, nog altijd wachtend op haar gevolg. Een interessante reis staat voor de boeg en onopgeloste mysteries domineren het dagelijkse leven. Als u zich weet te passen in dit hoog staande gezelschap wacht u een verblijf van ongekende luxe en weldaad.
woensdag 12 september 2012 om 19:37
Heeeeeee Dickens ik schrijf jou morgen ff een berichtje aangaande dochter
En verder gaat het de goede kant op,ben gisteren voor controle in het ziekenhuis bij de KNO arts geweest,de steuntjes (oftewel vellen plastic) en hechtingen zijn uit de neusgaten verwijderd en mijn neus gangen zijn leeggezogen, dat laatste was wel even goed pijnlijk en wat ik nooit doe heb ik gisteren toen hij bij de 2e neusgat bezig was hardgrondig Fuck gezegd , het deed zo'n zeer ,maar ik heb gisteren voor het eerst weer zo lekker gegeten ,lief had macaronie gemaakt en ik kon alles weer proeven en ruiken heerlijk
En verder gaat het de goede kant op,ben gisteren voor controle in het ziekenhuis bij de KNO arts geweest,de steuntjes (oftewel vellen plastic) en hechtingen zijn uit de neusgaten verwijderd en mijn neus gangen zijn leeggezogen, dat laatste was wel even goed pijnlijk en wat ik nooit doe heb ik gisteren toen hij bij de 2e neusgat bezig was hardgrondig Fuck gezegd , het deed zo'n zeer ,maar ik heb gisteren voor het eerst weer zo lekker gegeten ,lief had macaronie gemaakt en ik kon alles weer proeven en ruiken heerlijk
woensdag 12 september 2012 om 19:56
quote:Dickens schreef op 12 september 2012 @ 19:40:
Heb je hem dan niet op zijn neus gemept als wraak? Maarre, goed zo, gaat de goede kant op!Nee hij had best wel veel geduld met me, en ik heb nog nooit iemand gezien die zich zo perfect scheert als die man zeg, jemig niet te vertellen maar het zag er scherp uit en een mooie ogen dat ie had
Heb je hem dan niet op zijn neus gemept als wraak? Maarre, goed zo, gaat de goede kant op!Nee hij had best wel veel geduld met me, en ik heb nog nooit iemand gezien die zich zo perfect scheert als die man zeg, jemig niet te vertellen maar het zag er scherp uit en een mooie ogen dat ie had