Napraattopic 17
dinsdag 30 december 2014 om 16:39
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 1 januari 2015 om 01:17
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 01:12:
Ik dacht dat ik me onwijs zat aan te stellen, maar jullie vinden hetzelfde Ja, natuurlijk. Wat is dat nou zeg. Als je dan toch geen tijd of zin hebt om oud en nieuw te vieren met je kind, neem hem dan een andere keer mee. Je kind zal het wellicht best gezellig hebben met zijn oppas, maar echt veel liefde of belangstelling spreekt er toch niet uit zo'n actie. Wat een hork.
Ik dacht dat ik me onwijs zat aan te stellen, maar jullie vinden hetzelfde Ja, natuurlijk. Wat is dat nou zeg. Als je dan toch geen tijd of zin hebt om oud en nieuw te vieren met je kind, neem hem dan een andere keer mee. Je kind zal het wellicht best gezellig hebben met zijn oppas, maar echt veel liefde of belangstelling spreekt er toch niet uit zo'n actie. Wat een hork.
donderdag 1 januari 2015 om 01:20
Jeetje Istar. Wat een hork en wat sneu voor je zoon
Wat het geld betreft: er staat hier verderop een heel mooie villa te koop, ik heb een leuke auto op het oog en ik wil de wereld rond. Dan nog heel veel shoppen en voor de dagelijkse bezigheden een mooi huis openen voor mensen met een beperking. Lekker eigen baas spelen. Zoiets
Een mens kan altijd dromen.
Wat het geld betreft: er staat hier verderop een heel mooie villa te koop, ik heb een leuke auto op het oog en ik wil de wereld rond. Dan nog heel veel shoppen en voor de dagelijkse bezigheden een mooi huis openen voor mensen met een beperking. Lekker eigen baas spelen. Zoiets
Een mens kan altijd dromen.