Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zeg Nous, als je steeds alles weghaalt moet Istar mij wel erg veel appen hoor.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
Mooi Solo
quote:Solomio schreef op 01 januari 2015 @ 01:32:

Zeg Nous, als je steeds alles weghaalt moet Istar mij wel erg veel appen hoor.
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 01:32:

Mooi Solo Ik wilde nog iets zinnigs zeggen over je ex, maar daar valt echt niks zinnigs over te zeggen.
quote:Solomio schreef op 01 januari 2015 @ 01:31:

Gelukkig nieuwjaar allen.

Feestje werd na middernacht nog onverwacht gezellig, dus ik ben nu pas thuis.Dolle boel daar!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 januari 2015 @ 01:30:

[...]

Nou nou. Hier wordt ook wel eens wat geknald tussendoor, maar het is nou niet alsof ze dag in dag uit onafgebroken staan te knallen. Laat ze toch lekker.Tja, niet iedereen is ervan gecharmeerd. En geheel van gevaar ontbloot is het ook niet. Ik heb het dan trouwens niet over een rotje, knalerwt of een vuurpijl.
quote:Amaqanda schreef op 01 januari 2015 @ 01:30:

Een paar jongens uit mijn klas hadden toentertijd van die lawinepijlen, daarvan vloog er eentje uit de richting een portiek van een flat in. Alle ramen er uit geknald op de begane grond (van 5 huizen ofzo).

Dat je daar niet zo blij mee bent lijkt me logisch.Dat is een ongeluk, en een exces. Als er een monstertruck over je heen rijdt ben je daar vast ook niet zo blij mee, maar het is nog geen reden om alle auto's dan maar te verbieden.
quote:Solomio schreef op 01 januari 2015 @ 01:32:

Zeg Nous, als je steeds alles weghaalt moet Istar mij wel erg veel appen hoor. Ik weet het, bloedirritant. Ik houd ermee op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 januari 2015 @ 01:34:

[...]

Tja, niet iedereen is ervan gecharmeerd. En geheel van gevaar ontbloot is het ook niet. Ik heb het dan trouwens niet over een rotje, knalerwt of een vuurpijl.Hier gaan hele bommen af. Elk weekend. Niet mijn vingers.
Zow, ik heb mijn eerste zure post in het nieuwe jaar er weer op zitten
Happy New Year!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
post weggehaald, schijnt hier gebruikelijk te zijn
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 01:35:

Zow, ik heb mijn eerste zure post in het nieuwe jaar er weer op zitten Ik zag het
Jij ook Enn!
quote:Nouschi schreef op 01 januari 2015 @ 01:35:

Zow, ik heb mijn eerste zure post in het nieuwe jaar er weer op zitten Goed moment dus...
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 januari 2015 @ 01:36:

[...]

Goed moment dus... Hoe was het bij Raldy?
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 januari 2015 @ 01:35:

post weggehaald, schijnt hier gebruikelijk te zijnIk heb hem gemist Solo, dus stop maar met appen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 01 januari 2015 @ 01:35:

post weggehaald, schijnt hier gebruikelijk te zijn@Istar: appen maar weer.
quote:Enn schreef op 01 januari 2015 @ 01:36:

[...]

Goed moment dus... Prima timing
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 01:35:

[...]

Hier gaan hele bommen af. Elk weekend. Niet mijn vingers.Nee dat is zo, maar het veroorzaakt natuurlijk wel degelijk schade (en overlast). Dat mensen daar niet blij mee zijn, daar kan ik heel goed inkomen.
Slaap lelkker

Ik heb een wijntje teveel op.. ghe.
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 01:07:

Kind zit in een vreemd huis met een engels sprekende oppas. "geeft niet mam" Jeetje, wat een weggewaaid dakraam
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 01:12:

Ik dacht dat ik me onwijs zat aan te stellen, maar jullie vinden hetzelfde Ik vind het echt een foute actie. Gewoon iets dat echt niet kan. Had hij beter bij jou kunnen zitten
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Istar_ schreef op 01 januari 2015 @ 01:36:

[...]

Ik heb hem gemist Solo, dus stop maar met appen.Nou, dan moet ik toch eindelijk maar es met Nous gaan appen.
quote:Honeymoonquiz schreef op 01 januari 2015 @ 01:37:

[...]

Nee dat is zo, maar het veroorzaakt natuurlijk wel degelijk schade (en overlast). Dat mensen daar niet blij mee zijn, daar kan ik heel goed inkomen.

Ik heb geen zin om me druk te maken. Dan moet ik me druk maken om het wekelijkse housefeest bij de buren, de lallende studenten onder mijn raam, toeterende auto;s, schreeuwende pubers.

Zo zonde van mijn energie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven