Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 januari 2015 om 17:08
quote:bankje schreef op 04 januari 2015 @ 17:07:
Als jullie nu een Nederlandse vertaling erbij doen dan leer ik misschien paar een woordjes voordat ik over een paar maanden die kant opga.
Istar is verliefd op een roodborstje en ze vroeg of ik het wel 's met een vogeltje gedaan heb.
Heb je daar wat aan ?
Als jullie nu een Nederlandse vertaling erbij doen dan leer ik misschien paar een woordjes voordat ik over een paar maanden die kant opga.
Istar is verliefd op een roodborstje en ze vroeg of ik het wel 's met een vogeltje gedaan heb.
Heb je daar wat aan ?
zondag 4 januari 2015 om 17:11
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 17:09:
[...]
Ik spreek het wel aardig, kan me goed redden maar spreek het zeker niet vloeiend. De grammatica is een beetje zoals ik me de hel voorstel.
Zoiets vermoedde ik al. En dan ook nog eens een ander alfabet. Knap dat jij je goed redt! Hoe lang heb je daar over gedaan?
En ik roodborstjes.
[...]
Ik spreek het wel aardig, kan me goed redden maar spreek het zeker niet vloeiend. De grammatica is een beetje zoals ik me de hel voorstel.
Zoiets vermoedde ik al. En dan ook nog eens een ander alfabet. Knap dat jij je goed redt! Hoe lang heb je daar over gedaan?
En ik roodborstjes.
zondag 4 januari 2015 om 17:15
quote:StoraHuntur schreef op 04 januari 2015 @ 17:13:
Ik heb 3 cursussen afgerond (60 uur per cursus)en na de 2de kon ik me al aardig redden. Dit voorjaar begin ik met 4. Maar ik ben geen talenwonder en vind het best moeilijk.Het lijkt me ook echt heel moeilijk. Ik vind het knap! (en het lijkt me ook wel weer geweldig om zo'n taal onder de knie te krijgen)
Ik heb 3 cursussen afgerond (60 uur per cursus)en na de 2de kon ik me al aardig redden. Dit voorjaar begin ik met 4. Maar ik ben geen talenwonder en vind het best moeilijk.Het lijkt me ook echt heel moeilijk. Ik vind het knap! (en het lijkt me ook wel weer geweldig om zo'n taal onder de knie te krijgen)